1 t/m 15 juli 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door 1548, 28 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje2015

    13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt dames! We zijn in het ziekenhuis en de spanning begint nu wel toe te nemen. Eindelijk!!!
     
    Nunas, eerstekindje12, Romantic en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    Belgiƫ
    Sorry voor mijn inactiviteit.

    Vriendlief ligt al sinds 4 juli kn het ziekenhuis met een virale hersenvliesontsteking met complicaties.
    Kan niet meer plassen zelfstandig (enkel via sondage), dubbel zicht, evenwichtsstoornissen,...

    We hebben samen 48u van onze dochter kunnen genieten. Ondertussen is hij ook van het plaatselijke ziekenhuis naar het universitair ziekenhuis gegaan.

    Normaal gezien komt alles goed, we hebben er enkel geen idee van wanneer. Onderzoeken zijn nog bezig. Gisteren zag hij er voor 't eerst weer zichzelf uit (na 15 dagen...)

    Ik heb kraamzorg, vroedvrouw, poetsvrouw, hulp van mijn ouders,... Maar mentaal en emotioneel ben ik wel gewoon halfdood.
     
  3. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
  4. Prj

    Prj Niet meer actief

    @WishfulDreaming wat ben ik blij met een reactie van jou. Hoe langer het duurde hoe meer ik dacht dat het echt goed mis was. Dat is het natuurlijk ook maar hij is er gelukkig nog. Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat al zal dat langzaam gaan.

    Voor jou heel zwaar dat snap ik. Leef echt met je mee. Gelukkig heb je hulp maar dat is niet hetzelfde. Jullie hadden samen moeten genieten deze periode ipv deze stress.

    Heel veel sterkte voor jullie allebei
     
  5. Smitje

    Smitje Bekend lid

    30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    Butterflypassion en Proetsel proficiat met jullie meiden!! Geniet er van!

    Nijntje, zet hem op!!!

    Wishfuldreaming, wat naar! Heel veel sterkte!!

    Hier alles oke. Soms heerlijke dagen, soms pittige dagen met veel onrust bij ons meisje. Ik ben sinds vandaag begonnen met inbakeren na een onrustige ochtend en ze ligt nu al heerlijk een uurtje te slapen. Fijn!
     
  6. Romantic

    Romantic Bekend lid

    29 nov 2015
    874
    91
    28
    Lieve @WishfulDreaming ik denk aan jullie en hoop mee dat hij snel opknapt en weer naar huis kan komen! Wat ontzettend verdrietig voor jullie dat de kraamtijd op deze manier 'verpest' wordt.. eindelijk een baby'tje en dan nog niet samen genieten...
     
  7. eerstekindje12

    eerstekindje12 Actief lid

    2 dec 2014
    415
    32
    28
    @WishfulDreaming hopelijk duurt deze periode niet meer te lang voor je. Je mag nog alle hulp hebben je blijft je continue zorgen maken. Ik hoop dat hij dnel opknapt en naar huis kan. Heel veel sterkte en vele knuffels van ons!
     
  8. Proetsel

    Proetsel Actief lid

    5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    @WishfulDreaming Wat een heftig nieuws zeg, heel veel sterkte de komende tijd...

    @ButterflyPassion Gefeliciteerd zeg! En wat heb je haar een mooie naam gegeven. En zo dicht op onze tijd, ze zouden haast een tweeling kunnen zijn!

    @Nijntje2015 Jij bent er ook nu! Kan niet wachten op het nieuws!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Skyangel, ButterflyPassion en Smitje vinden dit leuk.
  9. Nunas

    Nunas Actief lid

    31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ooohhh dikke proficiat butterflypassion en proetsel!!! Mooie meiden met mooie namen! Was het wachten waard hĆØ? ;)

    Ben benieuwd naar jouw babynieuws nijntje! Hopelijk alles goed gegaan!

    Oh WishfulDreaming een hart onder de riem schat! Wat erg jullie zouden nu moeten kunnen genieten ipv nog ongerust maken. Wat n ellende. Ik duim mee dat hij snel opknapt! !
     
  10. Lieflieff

    Lieflieff Actief lid

    2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Ach, veel sterkte Wishfuldreaming. Lijkt me echt heel zwaar zo!

    Vanmiddag is de newborn fotograaf geweest, ben echt zo benieuwd naar het resultaat!
     
  11. Nijntje2015

    13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    Ook onze kleine man is geboren! Alles is helemaal goed gegaan. Hij heet M.e.l.l.e. en is maar liefst 4.480 gram en 51 cm. Misschien maar goed dat ie met een keizersnede is gekomen :D

    Ik voel me tot nu toe prima en in combinatie met de morfine lekker rozig.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Smitje, Skyangel, Romantic en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. eerstekindje12

    eerstekindje12 Actief lid

    2 dec 2014
    415
    32
    28
    Proficiat! Hij heeft al een schoon gewichtje mee om te starten! Geniet ervan, zolang je je pijnvrij voelt is het zalig he !,
     
  13. LW85

    LW85 Fanatiek lid

    24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gefeliciteerd meis! Super naam en mooi meisje!
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  14. Lieflieff

    Lieflieff Actief lid

    2 nov 2016
    276
    66
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Nijntje!!
    Is nu iedereen bevallen? Volgens mij wel..
     
  15. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja 9 pond is een mooi gewicht!! En een leuke naam!

    Zie ik een co-sleep bedje in het ziekenhuis??
     
  16. Proetsel

    Proetsel Actief lid

    5 jul 2017
    167
    112
    43
    Vrouw
    Wat een mooie knul, @Nijntje2015!

    Wij zijn thuisgekomen vanmiddag, de kraamzorg is al kort langsgeweest. Drinken gaat op zich prima, alleen heeft ze vannacht een keer flink misgehapt, waardoor mijn tepels erg pijnlijk zijn. Misschien in overleg met kraamzorg een paar dagen kolven en opnieuw beginnen....

    Mijn meisje ligt nu op schoot te slapen, zo lief! Mijn man heb ik naar bed gestuurd; oververmoeid, hoofdpijn en misselijk, maar koppig weigeren toe te geven... Hij doet zo z'n best!

    Ik hoop dat we vannacht iets meer slaap krijgen dan gisteren. Anders wordt dat het eerste waar de kraamzorg straks mee mag helpen, haha!
     
  17. Nijntje2015

    13 jan 2015
    99
    52
    18
    NULL
    NULL
    We hebben ons eigen bedje meegenomen ;) ik vond het vorige keer zo vervelend dat ik niet zelf bij haar kon toen ze in zo'n bakje lag.

    Tot nu toe doet ie het echt top. Drinken, poepen en slapen. Zo lekker zelf ook wat rust gaan pakken.
     
  18. kokjes

    kokjes Bekend lid

    14 sep 2016
    593
    313
    63
    NULL
    NULL
    Heel goed idee, Geniet van elkaar!
     
  19. Johanna18

    Johanna18 Bekend lid

    2 jun 2015
    691
    195
    43
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd Nijntje! Sterkte met opknappen!
     
  20. Prj

    Prj Niet meer actief

    Gefeliciteerd nijntje met jullie mooie mannetje
     

Deel Deze Pagina