1 t/m 15 mei 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Justme1985, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Ik zag nog geen uitgerekend ik mei 2018 topic dus dan open ik er maar 1 en nu hopen dat ik et nu niet jynx daardoor ;)

    Hier eindelijk weer gelukt na de 7de tp en 1 mei uitgerekend!
    Volgende week donderdag de eerste echo om te kijken of het op de juiste plek zit i.v.m. 2x een bbz te hebben gehad.
    Vind et megaspannend en doodeng maar we hopen op een voldragen zwangerschap

    Wie komt meekletsen?
     
  2. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Niemand?? :cool::D:oops:
     
  3. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi Justme!

    Spannend allemaal he?! Als dit allemaal goed mag gaan , dan zou ik 4 mei uitgerekend zijn. Vandaag NOD dag. Maar heb het vertrouwen er nog niet in hoor. Heb vandaag echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik gebruik utrogestan. De vorige keren dat het misging had ik rond deze tijd al licht bruinverlies ( ook met de utro). Heb ik nu gelukkig niet. Maar vind alles echt doodeng.
    Hoe voel jij je?
     
  4. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Hoi!
    Ik kom ook meekletsen! 1 mei uitgerekend van de 2e.
    25 september intake bij de VK en daarbij een korte echo.
    10 oktober termijnecho.

    Vind het wel weer spannend, de dagen kruipen voorbij....
     
  5. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    @Druffia gezellig! Zie dat jij ook al heel wat achter de kiezen heb gehad w.b. de mmm logisch dat je het dan doodeng vind! Ik vjnd het iok doodeng na 2x een BBZ en een keer een vmk...
    Heb jij al last van kwaaltjes?
    Ik heb eigenlijk nergens last van behalve een hele opgezette buik :eek: pas mn normale broeken niet eens, draag al positiebroeken :roflmao: kon het bij de zwangerschap van mn zoon al moeilijk verbergen dus ben bang dat dat deze keer niet anders zal zijn.

    @Pepper92 leuk wij zijn dus even ver! De tijd kruipt idd... hopelijk is het eerste trimester toch voorbij voor we het weten.
    Hoe voel jij je verder?
     
  6. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    @Justme1985 Ik voel me verder goed! Wel snel moe en af en toe wat kramp, maar dat zal de groei van mn baarmoeder of mn darmen wel zijn ;)

    Hebben jullie al bekend gemaakt dat jullie zwanger zijn? Ik heb het een collega verteld en alle opa's en oma's weten het.
     
  7. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi dames,

    @Justme1985 en ook zie ik dat jullie een lange weg hebben gehad tot nu toe....heb je een verse tp gehad of een cryo?

    @Pepper92 mijn ouders en schoonouders weten het, maar die zijn ook erg betrokken bij alle toestanden met het ziekenhuis, dus vind niet dat ik het kan maken om nu nog geen uitslag te vertellen ;) Verder heeft mijn schoonmoeder haar eigen moeder al ingelicht dat we weer begonnen waren en de testdatum verteld (zonder dat ik het wist)....dus denk dat we weinig keus hebben om het voor iedereen stil te houden ....grrrrrrr....maar tot aan de eerste echo laat ik het verder stil.(op ouders en oma's na) Heb zoveel teleurstellingen al gehad, dat ik nog niet durf te juichen. Hoewel we natuurlijk dolblij zijn op dit moment.

    Ik voel op het moment heel veel, omdat ik mezelf heel gek maak denk ik. Wat steekjes/speldenprikjes af en toe, twee dagen hiervoor flinke hoofdpijn gehad en heb het veel koud. Vandaag dus een zwaar gevoel in mijn buik en net best veel afscheiding, waardoor ik weer angstig begin te worden. Maar kan ook door de utrogestan komen natuurlijk.
    Ben dus nog erg bang om toch nog ongesteld te worden, terwijl ik net weer een leuke ,positieve kruidvat test naast me heb liggen. ;D
     
  8. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    @Pepper92 heel herkenbaar die krampjes, zal idd wel het groeien/ruimte maken zijn
    Bij ons weten een paar collega's het vanwege het traject waar we in zaten en wat vriendinnen maar verder wachten we tot ongeveer 13 weken als dit lukt. Bij mn zoon wist familie et ook pas bij 13 weken

    @Druffia wat vervelend dat je moeder het weer aan haar moeder heeft verteld... ergens ook logisch en uit enthousiasme maar voor jou niet echt heel handig.
    Dat zware gevoel had ik ook voor NOD en dat was voor mij een teken dat het weer gelukt was! Goed teken dus :thumup: de utro zorgt idd ook voor wat leuke bijwerkingen, blij dat ik die troep nu niet gebruik.
    Dit was een cryo tp en hebben nu nog 10 cryo's in de vriezer. Heb deze tp 3x pregnyl bijgespoten en ascal geslikt.

    Hier weet dus bijna niemand het nog. Familie weet ook niey dat wij alweer 2 jaar in de mmm zitten. Heb niet zoveel met de familie van mijn kant en omdat zij het niet weten, weet de familie van mn vriend het ook niet.
    Ik ben ook zo gaar als een tientje... gister al in slaap gevallen op de bank om 20.30 uur :rolleyes::roflmao:
    Hebben jullie ook zown slechte concentratie?
     
  9. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    aaah jah verschrikkelijk. Ik ben altijd heeeel pietje precies en echt alles lijkt mis te gaan deze week. Gisteren zelfs de sleutels buiten in de deur laten zitten. Buurman was gelukkig oplettend! Daarnaast kom ik gewoon niet tot wat ik doen moet.
    Ik hoop dat het zware gevoel ook een goed teken is dan ;)
     
  10. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Wij willen het ook nog even stil houden. Voor de hele naaste familie en vrienden tot 9 week (omdat we dan de eerste echo hebben) en de rest hoort het met ongeveer 12 weken.

    Pfff.... Mijn concentratie is ook helemaal weg. Echt verschrikkelijk. Normaal werk ik samen met een collega op kantoor, maar hij is nu met vakantie en ik moet nu echt moeite doen om de dagen door te komen....

    Vandaag hebben we een logé (neefje van 3,5) en die neem ik morgen mee naar Ballorig. Zondag een verjaardag en kraamvisite. Hopen dat de dagen dan wat sneller gaan :rolleyes:
     
  11. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Hahaha @Druffia dat word nog wat als je nu al je sleutel in de deur laat zitten :roflmao:

    Vreselijk hè @Pepper92 ik ben ook steeds afgeleid en in gedachte en vergeet dus ook steeds waar ik mee bezig was of wat ik nou van plan ben.
    Ik zit voor mn werk 1,5 uur per dag in de auto maar merk echt dat ik steeds tegen mezelf moet zeggen dat ik de kop erbij moet houden.
    Veel plezier bij ballorig vandaag!

    Gaan jullie ook genieten van et mooie weer dit weekend?
    Wij gaan straks heerlijk onze vernieuwde tuin in!! De eerste zomer sinds we hier wonen dat we fatsoenlijk buiten kunnen zitten :D
     
  12. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Geniet van het heerlijke weer!
    Wij gaan zo richting Noordwijk naar een stukje hondenstrand. We hebben nog niet zo lang een pup en we willen hem kennis laten maken met het strand ;D mooie dag ervoor dachten we vandaag!
     
    Justme1985 vindt dit leuk.
  13. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Heerlijk!! Geniet ervan @Druffia en veel plezier met de pup :D
     
  14. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    Geniet er van!

    Ik had mij verkeken op de openingstijden van Ballorig, sta je daar om 9:10 met 2 kids terwijl ze pas om 10:00 open gaan:confused:
    Ik schuif het maar op de zwangerschap :roflmao:
     
    Eliss92 en Cindy83 vinden dit leuk.
  15. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao: dat zou ook echt iets voor mij zijn @Pepper92. Kids zullen nu wel gesloopt zijn?
     
  16. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    Hoi meiden, ik durf na een bijna-knaller op m'n test vanmorgen me ook hier aan te sluiten!

    Ik ben 25 jaar, getrouwd en als het goed is vandaag 4+1 zwanger en uitgerekend op 4 mei.
    Ik ben in januari dit jaar bevallen, dus heb al een dochter van vandaag precies 7 maanden :) Onze wens was altijd om twee kindjes kort op elkaar te krijgen, maar dat het nu in ronde 1 raak zou zijn, hadden we niet durven dromen :p

    Nog geen kwaaltjes hier, op wat rug- en buikpijn na. Ik maak me daar soms best druk op, maar probeer me maar vast te houden aan de oplopende testjes:rolleyes:
     
  17. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    Welkom @Sado! Gefeliciteerd
    Wauw dat is mooi vlot :oops: leuk ook om zown klein verschil ertussen te hebben! Zal wel pittig worden misschien (of misschien ook niet)...
    Wat voor rugpijn heb je? Ik merk idd ook dat ik na mn werk een soort beurs gevoel heb onderin mn rug
     
  18. Justme1985

    Justme1985 Fanatiek lid

    16 okt 2009
    1.024
    641
    113
    :roflmao::roflmao: ik maar denken dat ik weinig kwaaltjes heb.... al met al heb ik toch aardig wat :rolleyes:
     
  19. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.748
    15.178
    113
    #19 Sado, 26 aug 2017
    Laatst bewerkt: 26 aug 2017
    Dankje! Jij ook natuurlijk (en de rest) :)

    Lage rugpijn, was vooral donderdag en vrijdag vreselijk. Vandaag valt het gelukkig wel mee. In m'n buik af en toe een drukkend/trekkerig gevoel, maar dat zal misschien al wel groeien van de baarmoeder zijn :) Ondanks dat het zo kort geleden is heb ik dus echt géén idee meer hoe m'n vorige zwangerschap zo vroeg was :p De lage rugpijn had ik sowieso ook zo vroeg, dat weet ik nog goed. Maar andere kwaaltjes, geen idee meer :D
     
  20. Pepper92

    Pepper92 Bekend lid

    4 jan 2015
    990
    421
    63
    Vrouw
    Fulltime aan het werk!
    Groningen
    @Sado Welkom! Leuk om de kids zo snel op elkaar te hebben. Bij ons was het ook direct raak in ronde 1 :)

    @Justme1985 de kids waren bek-af :D van 10:00 tot 15:00 in Ballorig geweest, dus ik nu ook met de beentjes omhoog :p

    Vanmorgen was ik een klein beetje misselijk, in vlagen. Hoop dat de misselijkheid niet heel erg wordt. Bij mijn dochter moest ik een paar weken elke ochtend overgeven :(
    Verder af en toe een opgeblazen gevoel en wat krampjes.

    Ook weer aangemeld voor Moeders voor Moeders! Dinsdag komt ze langs, dus dan weer een testje.
    Vorige keer niet veel voor MvM geplast door de misselijkheid en omdat ik vaak bij mn ouders bleef eten als mn vriend er 's avonds niet was. Ook kwamen ze toen de flessen niet ophalen maar moest ik ze wegbrengen. Zal nu wel anders worden, ga dr met goede moed in! :thumup:
     

Deel Deze Pagina