1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me84

    Me84 Fanatiek lid

    18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Goedemorgen!

    Balen van de nachten zeg....
    Natuur weet het goed te regelen om alvast gebroken nachten te hebben...
    Hier ipv 1 x plassen nu ongeveer 3 keer..
    En die heupen he...

    Bed beschermen... ga ik denk ik niet doen.. vorige x ook niet gedaan en ook niet nodig geweest... vermoed toch sterk dat weer met weeën begint en anders moet ik de bank, de auto alles gaan doen....

    Oeh maagzuur zo niet fijn nee....

    Balen dat voor weeën vaak niets doen dus....

    Oh en wat een prachtig kamertje zag ik! Wauw!

    Benieuwd of je gelijk hebt Modra met geslacht. Ik heb werkelijk geen idee en ben echt heel nieuwsgierig aan het worden.

    Drukke dagen gehad dus vandaag even relax dagje... dochter is pas net 10 minuten wakker van het drukke weekend...
     
    Foeke en Nyna87 vinden dit leuk.
  2. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Groot gelijk dat je terug naar bed gaat! Hopelijk lekker nog even wat uurtjes slaap pakken!
     
  3. Essje

    Essje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    #4963 Essje, 11 sep 2017
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
    @Poolvos hier inderdaad weer een slechte nacht van de jeuk gehad, ook weer veel lat van voorweeën die heel pijnlijk naar Mn rug doorstralen. :( Groot gelijk heb je dat je weer terug naar bed gaat! Ik doe vanmiddag met je mee Haha:p

    @Foeke waardeloos he die nachten, blegh!

    @Appelsientje89 oh man die maagzuur vreselijk joh, helemaal als niks helpt!:(

    @Mooss vreselijk al die voorweeën, weet er helaas alles van! Hoop dat je vandaag lekker rustig aan kan doen.

    Hier is de kleine sinds gisteravond etenstijd zeer rustig, voel dr maar af en toe heel zachtjes nog dus ga het vandaag even goed in de gaten houden anders toch even bellen:$
     
  4. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Balen van je slechte nacht! Vanmiddag lekker even slapen!
    Idd gewoon bellen als het vandaag zo blijft qua bewegingen. Anders zit je je alleen maar druk te maken.
     
    Essje vindt dit leuk.
  5. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Nou schandalig maar in lig nog in bed. Ben er rond half 6 weer in gegaan na een maagzuur strijd.
    En toen ging de wekker van manlief 7uur, kostte weer enige moeite om in slaap te komen.. maar heb dus nog ff n paar uurtjes kunnen inhalen. Laat dat dan
    het grote voordeel zijn dat er nog geen andere kindjes rondlopen.
    Snap niet hoe jullie het doen!

    Jeetje heb nog nooit van m'n leven z'n maagzuur gehad. Dacht af en toe dat in ervan moest overgeven.
    Heb ook keelpijn nu! Blegh.
    Straks nog even de stad in met 2 buurvrouwen voor kraamcadeautje v de stuit buurvrouw haha.
    Maar eens ff gauw nog eea aan spul in huis halen.
    Gister werd het na n halve banaan en n kopje kamillethee eindelijk beter.

    Wat veel dames met gerommel?!
    En echt pijnlijke voorweeen al? Jeetje.. herken het echt (nog) niet.
    Lijkt me erg vervelend en ook erg spannend zeg!

    @bewegingen.
    Hier ook anders.. volgens mij gewoon moeizamer voor ze om te bewegen.
    Maar soms ook ineens weer super aanwezig en lomp en dus pijnlijk haha.
    Als veel dames het herkennen hoort het er vast bij? Er is ook steeds minder ruimte!
     
    Nyna87 en Essje vinden dit leuk.
  6. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Ach wat heerlijk zeg!! Nee ik snap ook even niet hoe ik het nu doe... heb net even een kwartiertje lang uit gelegen op bed... terwijl je dan allemaal bonken en gerommel hoort van nr 2 die op zolder aan het 'spelen' is. Fijn idee dat daar nu ook een zooi is! Nou ja 'let it go' kan het allemaal vandaag gewoon even niet!!! Daarnet wel bed verschoond en wil nog een kleine strijk weg werken.
    Denk dat als je meerdere kids hebt rondlopen gewoon op de automatische piloot gaat af en toe....
    nou genoeg geklaagd!! Hop hop weer aan de slag! Althans zorgen dat m'n kind z'n drinken krijgt!
     
    Foeke, Nyna87 en Essje vinden dit leuk.
  7. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Waaahhh... daarnet met boodschappen doen voelde ik me ineens niet Meer op mijn gemak.. beetje misselijk en vreemd voelde ik me.. wilde vooral naar huis! Nu eenmaal thuis op de bank, niets meer aan de hand!
    Ben ook gewoon ontzetten moe!! Ik ga ook ff vragen of ze mijn ijzer niet nog eens kunnen checken ?? En straks als R. op bedje ligt, gaat mama ook effe tukken :|
     
    Luna30, Nyna87 en Mooss vinden dit leuk.
  8. Modra

    Modra Fanatiek lid

    24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Hé dames!

    Bah, ik was gisteren helemaal gestresst om wat ik allemaal nog moest regelen omtrent het huis voor de bevalling. We hebben gewoon van een aantal dingen gezegd 'dat moet nog even voor de baby er is', en dat moet dan nu nog allemaal net in mijn verlof, terwijl ik nu eigenlijk gewoon wil cocoonen... Nou ja, iig vandaag wat succevolle belletjes kunnen plegen wat me weer wat rust geeft en maar hopen dat het allemaal lukt en alle klussen gedaan worden voor ik 39 weken ben en beeb ook tot die tijd blijft zitten.

    @Appelsientje89: Blehh, naar van dat maagzuur!
    @Mooss& @Foeke& @Essje: Hè, wat vervelend zulke nachten..! Nachtrust wordt nu om verscheidene redenen wel een kwetsbaar iets hè... Hier slaap ik op zich redelijk, maar word ik wel iedere 1,5 uur wakker om te plassen. Vorige zwangerschap ook zo.
    @MMD86: Oh wat naar... Even rustig aan denk ik!

    Hier ga ik bij de aankomende verschoningsronde van de bedden die waterdichte molton er maar opleggen denk ik!

    Onze gastouder is weer terug van vakantie! Eindelijk... S. een dagje weggebracht en nu zit ik op de bank... Ik heb de dag helemaal volgepland, vandaag wil ik keukenkastjes schoonmaken, boven opruimen en schoonmaken en de badkamer een grote beurt en vanmiddag moet ik naar het winkelcentrum om wat dingetjes nog te halen... Allemaal dingen die me niet zo goed lukken in combinatie met S. Maar in plaats van al begonnen te zijn zit ik nu dus op de bank te niksen... :oops:

    Ik hoop dat ik mijzelf zo overeind kan hijsen. :rolleyes:
     
    Poolvos, Luna30, Nyna87 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Amch

    Amch Fanatiek lid

    21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    hier al vanaf gister buik krampen die aanhouden zal dit voorweeen zijn of zal het doorzetten
    nu al vanaf vanmorgen vroeg elke kwartier half uur baby is ook ontzettend druk voel me ook helemaal niet lekker
     
    Essje vindt dit leuk.
  10. Modra

    Modra Fanatiek lid

    24 jul 2014
    1.656
    445
    83
    Groningen
    Oh, dat is spannend... Even goed in de gaten houden, anders bellen... Succes meid!
     
  11. Amch

    Amch Fanatiek lid

    21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    ja lig nu op de bank baby doet me gewoon pijn zo druk is die en die menstruatie krampen worden alleen maar erger pff
     
  12. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik zaterdag met t scheren een wondje gemaakt heb en die steeds weer openhaal met afvegen want t is zn klein beetje en het lijkt niet uit de vagina te komen ! Dus maak me vooralsnog geen zorgen kleine beweegt ook erg goed geen rare dingen tot nu toe
     
    Luna30 en Nyna87 vinden dit leuk.
  13. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    He bah amch ! De baby kan ook zeker de veroorzaker van de menstruatie kramp zijn hoor maar zou wel even kijken hoeveel tijd er tussen zit
     
  14. Essje

    Essje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    @Amch oeff jeetje meid, even in de gaten houden hoor en bij onzekerheid gewoon bellen! Hopelijk straks weer rustig:$

    @poedel2015 heb ik inderdaad ook wel eens gehad, zie dan alleen bloedverlies bij het afvegen. Anders voor de zekerheid inwendig even voelen of het daar vandaan komt als je twijfelt;)
     
  15. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend!!
     
  16. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Voorweeën doen niet altijd niks hoor, ik had ze 2 dagen voordat het echt losging en had 6cm ontsluiting bij aankomst in het ziekenhuis. Ze waren zeer onregelmatig maar wel echt herkenbaar als weeën. Ik denk dat elk lichaam en elke bevalling anders is dus helaas kan je niks anders dan afwachten! Oh en je kan altijd de vk bellen voor advies natuurlijk.

    Mooie kamer @Ladylola!

    Vandaag de maxicosi opgehaald en de Tens machine. Waaah het komt dichterbij Haha :). Af en toe wat pijnlijke steken etc. maar hoort allemaal bij de termijn. Beebje zit nog lekker denk ik ;).
     
    Essje en Nyna87 vinden dit leuk.
  17. Amch

    Amch Fanatiek lid

    21 jun 2015
    1.014
    388
    83
    heb net ff half uurtje geslapen geen last nu begint het weer
     
    Essje vindt dit leuk.
  18. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dochter slaapt, dus ik ga ook maar ff liggen (ineens megaaaa moe en duizelig). Zal straks wel weer beter gaan :thumup:
     
  19. MMD86

    MMD86 Fanatiek lid

    14 okt 2013
    1.006
    870
    113
    Vrouw
    Hairstylist
    Als ze erger worden kan het zijn dat het begint ja.. probeer even een warme douche of kruik.. voorweeen moeten daarvan weg zakken en anders de vk bellen! Wie weet even urine check of dat ze kijken of er wat gaande is ??
     
    Essje vindt dit leuk.
  20. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    @Amch zou het goed in de gaten houden. Zolang de pijn niet erger wordt, zijn het waarschijnlijk gewoon voorweeen.

    Hier nu alles weer rustig, zal vannacht wel weer komen :(.

    @Luna30 klopt hoor bij de 2e had ik inderdaad ook voorweeen en kwam uiteindelijk al met 5 cm ontsluiting in het zkh aan. Nou geef mij dan naar voorweeen want toen ze mijn vliezen braken, brak alles los! Gelukkig hoefde ik toen nog maar 4/5 cm!

    Nu even een tukkie doen. M'n lijf vraagt echt wel om meer rust!
     
    Luna30 en Essje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina