1 t/m 15 oktober 2017 -deel II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MMD86, 25 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Veel succes @Poolvos
    Word een lange dag inderdaad.. Pfoe. Op tijd je rust pakken!

    @Me84, wat een mooie buik!
    30 weken! Whoaaa! Bloedserieus klinkt dat zeg hahaha.
     
  2. Appelsientje89

    Appelsientje89 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    @ laldylola, ik zoek zo'n dikke zitzak op :D drankje erbij.
    Hopelijk beetje goed weer, voorspelling valt tegen.

    Rot @poedel, z'n buikgriepje is erg besmettelijk maar miss inderdaad ook iets verkeerd gegeten met z'n allen. Hopelijk gauw beter!

    Nu lekker buiten onder ons afdak met n regenbuitje.. even lekker afkoelen.
    Fijne avond en een goeie nachtrust dames!
     
    Nyna87 vindt dit leuk.
  3. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    We weten nu waar de diarree vandaan komt herrinner me.dat ik woensdag brood weg gegooit heb omdat er wat schimmel op zat ! Maar dat was na dat we het hadden gegeten dat ik het opmerkte hopelijk niet schadelijk voor de baby
     
  4. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Idd als een soort babyshower! ❤️Bij de vorige zwangerschap kreeg ik een hele uitgebreide babyshower en dat was heel leuk toen, maar van mij hoefde dat nu niet nog een x (voel me dan zo bezwaard, haha stom hè ;)?)
    Niet dat ik het niet leuk vind dat vriendinnen eraan denken, dat juist wel, maar hoorde de laatste tijd bij andere zwangere vriendinnen zo vaak geklaag en gezeur tijdens de voorbereidingen en dacht; daar moet ik niet aan denken dat mensen zich verplicht voelen..
    Nu echt heerlijk bij kunnen kletsen en genoten ❤️❤️

    Veel plezier morgen! Hebben wij laatst ook gedaan voor een zwangere vriendin; gezellig uit eten met een klein groepje
     
    Foeke en Luna30 vinden dit leuk.
  5. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Waauw @Me84 het aftellen is begonnen en wat een mooie buik!

    @poedel2015 beterschap!! Rot diarree.. en idd zo besmettelijk ook he
    Ik desinfecteer altijd alles meteen met dettol hihi

    @Poolvos ik heb juist weer obstipatie gekregen door die rot pillen maaaaarrr ik denk wel dat ze werken want mijn kak is zowat zwart (lekker detail he) maar ik heb wel eens gelezen dat dat komt door de ijzer en dus een goed teken is voor me!

    En jij ook al bijna 30 weken!
    Ik ook alweer bijna.. vind t wel serieus klinken haha
     
  6. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Jaja ben nu officieel 30 weken!!
     
    MLB, Foeke, Appelsientje89 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    **30 weken dansje** Oh jeeee het GROTE AFTELLEN is begonnen haha!

    Ik heb nog even twee setjes in maat 50 besteld bij de Noppies uitverkoop hehe, en zometeen gaan we naar de babywinkel hier om een ledikant etc. te kopen voor de kamer :D.

    Met mijn zoontje gaat het alweer een stuk beter, de koorts is weg sinds vandaag, hij eet alleen nog niet echt helaas. Gisteren nog wel bij de huisarts geweest maar keel en oren zagen er goed uit, ze dacht dus luchtwegeninfectie. Ze heeft wel een swab genomen om te kijken wat het precies is, maar ja tegen de tijd dat daar de uitslag van binnenkomt is het vast alweer helemaal weg ;).

    @Me84 mooie buik!

    @Poolvos succes vandaag! Hopelijk valt het mee en hoef je niet teveel in actie te komen.

    @poedel2015 Beterschap!
     
  8. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morning! Wauuuw jeetje zoveel nu al bij 30!

    Fijn dat je zoontje het beter maakt Luna. Eten komt wel weer. Als hij maar genoeg drinkt. Hij gaat straks wel weer inhalen :)

    Snap je wel hoor nyna. Hier heb ik ook zoiets van joh heb er eentje gehad, dus laat de poeha nu maar. Verras me maar bij kraamBORREL! Haha!

    Wauw sinds gister is mijn meisje veeeeel sterker! Als ze beweegt nu golft me hele buik. Buik is ook hard gegroeid. Snap nu de rustige week wel. Even een pauze voor de groeispurt. Volgens mij verdubbelen ze qua gewicht in 3 weken tijd.
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  9. Nyna87

    Nyna87 Fanatiek lid

    24 dec 2016
    1.668
    781
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Gaat snel he nu mensen de 30 wkn aantikken!!

    Idd fijn dat hij zich beter voelt @Luna30 :)

    Haha jaaa nu al zin in de borrel!

    Grappig gezicht he als je hele buik golft!
    Ze groeien nu echt als kool!
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  10. Mooss

    Mooss Bekend lid

    16 jun 2014
    671
    616
    93
    NULL
    NULL
    Getver, zo beroerd uit m'n bed gekomen. Flinke hoofdpijn, iedere stap die ik zet is een soort teveel... gevoel van algehele malaise... vanmorgen vroeg al 2 paracetamol op en nu net weer... hopelijk zakt het een beetje...
     
  11. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Wauw wat veel gekletst al weer het is alweer half 11 ook lig nog in ved de hele nacht op geweest met de kleine meid heb papa maar laten slapen die is nu beneden met onze meid aan het eten heb nog niet echt fut om me onder de douche te slepen ...
    Pfff sommige van jullie gewoon alweer 30 weken wauw !
    Aftellen kan beginnen

    Nou dames heb even jullie mening en hulp nodig ik moet opzoek naar een kado voor onze dochter die word in augustus 2 maar ze houd niet van keukenspeelgoed of poppen of iets dus ben opzoek naar iets leerzaams boeken heeft ze al genoeg echte boekenwurm kan heerlijk met een boek zitten puzzels heeft ze ook zat nu dacht ik aan weer een deel van een baan van zoef zoef diertjes want dieren vind ze wel leuk maar ik hoor graag nog andere ideeen ik weet t gewoon echt niet meer
     
  12. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    He bah moos ff rustig aan doen hoor .... klinkt als een soort griepje ff lekker uitzieken laat je lekker verwennen
     
  13. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @poedel2015 Houdt je dochter wel van actief zijn? Wij gaan een step of zo'n balancing bike/fiets kopen voor de tweede verjaardag van onze zoon. Maar dat is wel een actief mannetje.
     
  14. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Heeft ze al een loopfiets poedel?
    En anders voor binnen. Wij hebben zoef zoef, maar mijn dochter was meer van de duplo. Ze heeft ook de treinbaan van duplo en huizen, auto's, dierentuinen enz. En als je iedereen om duplo heeft ze straks een heleboel.
    Ze wordt pas 2, spelen is belangrijker op dit moment. Mijn dochter was ook 2 en legde hele puzels van 18/24 stukjes in elkaar en ineens was die fase over. Puzzeltje en boekjes koop je ook makkelijk tussendoor.
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  15. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    @Mooss vervelend zeg hopelijk trekt het snel weg!
     
  16. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ja duplo heeft ze ook al veel en daar speelt ze mee in fasses nu weer even niet en over een paar dagen miss weer wel een treinbaan heeft ze van woezel en pip zn houten en ja dat puzzelen is idd ook ff over maar miss is een dierentuin van duplo ook nog zn slecht idee nog niet en een loopfiets heeft ze nog niet is ook nog een optie

    @Luna30 voor een step vind ik haar nog even te jong ze heeft wel een driewieler maar weet nog niet hoe ze zelf moet trappen
     
  17. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Ik bedoelde idd een step of een loopfiets zoals @Ladylola schreef :)
     
    Ladylola vindt dit leuk.
  18. poedel2015

    poedel2015 Fanatiek lid

    12 dec 2015
    2.059
    816
    113
    NULL
    NULL
    Ohh haha ja dat zou wel ddn optie zijn
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  19. Me84

    Me84 Fanatiek lid

    18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Een loopfiets is fantastisch!

    Mn dochter (nu 2 jaar 8 maand) racet (schrijf je dat zo?) er overal mee heen en rete snel ook. Super ding!
     
    Luna30 vindt dit leuk.
  20. Luna30

    Luna30 Fanatiek lid

    8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Leuk zeg! Welke fiets heeft je dochter?
     

Deel Deze Pagina