1 week voor menstruatie, bruin bloed...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chaay, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaay

    Chaay Lid

    7 mei 2009
    57
    0
    0
    ohh jammer :(
    nu naar de volgende ronde
    en hopen dat het ons wel snel lukt
    komt goed, alleen nog even geduld hebben [-o<
     
  2. Patriez

    Patriez Actief lid

    25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    IK heb precies hetzelfde nu! helaas betekent het bij mij vaak dat ik volgende week ongesteld wordt..:( hoop natuurlijk van niet, maar het is echt al 2 dagen een klein beetje heel donkerbruin
     
  3. Bubbles

    Bubbles Actief lid

    26 okt 2007
    259
    0
    0
    Ik had hier ook een topic over. Meestal krijf ik ook bruinverlies een dag voor mijn menstruatie maar nu ineens een week voordat ik ongesteld moet worden en heeeel lichtbruin. Da kans echter dat ik zwanger ben is heel klein omdat we pas vanaf juli wilden proberen doen we nu juist voorzichtig maar........................ mijn eerste kwam ook door een keer vergeten van de pil. Ik ga er niet vanuit maar je weet nooit, zou t stiekum toch erg leuk vinden!
     
  4. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Nog steeds niet doorgezet. Het bruinverlies is wel donkerder en vaker aanwezig. Raar hoor, ik had al bruinverlies op dag 22, precies een week na mijne eisprong. Normaal heb ik rond dag 27/28 pas bruinverlies en word ik rond dag 30 ongi. Heel vreemd dit... Maar helaas, volgende keer beter. Ik ga er vanuit dat ik ongi word, alles wijst daarop.
    Succes meiden!
     
  5. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Helaas, ik heb het ook elke maand. Elke keer hou ik mezelf weer voor dat het misschien een innesteling is, maar elke keer word ik gewoon ongesteld. De maanden waarop ik het niet had, was ik wel zwanger.

    Gr. Anouk
     
  6. Bubbles

    Bubbles Actief lid

    26 okt 2007
    259
    0
    0
    Bij mij toch weer wat bruine afscheiding sinds vanmiddag...... Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben.
     
  7. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vaag hoor! Heb je dat altijd zo vroeg in je cyclus? Ik heb dat echt nooit zo vroeg. Het zet ook niet door. Ik word er een beetje chaggy van :(
    Het is nu donkerbruin, best dun en niet heel veel (een kwart inlegkruisje op een dag ofzo). Op zondag is dit al begonnen, met heel erg dun en zeer lichtbruin, ongeveer 2 uur na seks. Ik heb wel nog steeds ongipijn, en ook echt het gevoel dat ik het ieder moment kan worden, maar het komt niet. Ik weet het, ik moet gewoon afwachten, maar ik vind het zo raar... Ik had op dag 15 mijn eisprong en vanaf dag 22 bruin slijm. Het is nog geen een keer helder bloed geweest...
     
  8. Patriez

    Patriez Actief lid

    25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    @saskia1984: ik heb het ook een week na mijn ei gehad en het is echt dik bruin slijm..ook geen rood bij mij.
    Nou over 5 dagen weet ik meer
     
  9. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Gelukkig, ik ben niet de enige met zo'n vage cyclus :)
    Het is bij mij elke ronde weer anders. Ik voel ook altijd vanalles. Nu voel ik juist niks, alleen ongipijn en gevoelige borsten (maar dat heb ik ook als ik ongi moet zijn). Het enige wat ik nu dus heb is veel te vroeg en veel te lang dat bruine slijm BAH!
    Jij veel succes Patriez, ik duim voor je dat je gewoon zwanger bent :-D
     
  10. Patriez

    Patriez Actief lid

    25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ja laten we het hopen! ik zie dat we beiden over 5 dagen mogen testen.
    Lijkt wel een eeuwigheid..
    Succes en ik duim voor je!
     
  11. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, over 5 dagen. Ik ga de 19e testen, maar ik denk eerlijk gezegd dat ik eerder ongesteld word dan dinsdag. We zullen zien.
     
  12. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    En ja hoor... ongesteld!
     
  13. Chaay

    Chaay Lid

    7 mei 2009
    57
    0
    0
    Hi Saskia1984
    oh wat vervelend joh!!
    ik las dat je even niet meer hier komt en even pauze neemt..
    ik snap wat je bedoelt, je lichaam maakt je helemaal gek dat gevoel heb ik ook elke keer
    ik wens je veel succes en als je in de tussentijd toch zwanger raakt laat het dan effe weten:)

    liefs,
    Chaay
     
  14. Patriez

    Patriez Actief lid

    25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik ook Saskia..en ook ik maakt me de dagen voor mijn nod helemaal gek met alle dingen die ik lees! Op naar de volgende ronde :( laten we hopen dat we dan meer geluk hebben
     
  15. Bubbles

    Bubbles Actief lid

    26 okt 2007
    259
    0
    0
    Hier nog steeds bruine afscheiding vanaf dag 20.... ik snap er niets van. Omdat we nog niet echt bezig zijn en echt voorzichtig doen ga ik er niet vanuit zwanger te zijn.
    Mijn cyclus was voor de pil en ook na de bevalling van de 1e altijd regelmatig. Na mn bevalling ben ik pas na een half jaar weer aan de pil gegaan en nu 2 mng gestopt en dus 1 normale menstruatie gekregen. Kan ik verwachten dat mijn menstruatie nog gewoon opgang komt na zoveel dagen bruine afscheiding op dag 27/28/29 zoals altijd? Of zou dit mijn menstruatie zijn geweest en is mijn cyclus ineens heeel erg in de war??
     
  16. Bubbles

    Bubbles Actief lid

    26 okt 2007
    259
    0
    0
    mng moet mnd zijn
     
  17. jumde

    jumde Actief lid

    5 okt 2006
    466
    0
    0
    Van die bruine afscheiding heb ik ook bijna altijd voor mijn menstruatie, vaak zelfs met wat rood bloed. Dit is nog niet je menstruatie. Tegenwoordig begint het bij mij ongeveer 4 a 5 dagen van te voren al... je merkt het verschil wel hoor. Maar ik vind het toch heel erg vervelend. Zegt trouwens niks over het wel of niet zwanger zijn. Had het bij mijn zwangerschap ook, alleen stopte de donkere afscheiding op één dag voor nod. Die dagen ervoor gewoon donkere afscheiding zoals altijd.
     

Deel Deze Pagina