11 dagen na pregnyl5000 predictor early

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ashleyrachel, 18 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Nee he! Je test van gister leek zo hoopvol! :( Sterkte, hoop echt op gauw een prachtig wonder voor jullie
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.004
    113
    Nabij Utrecht
    Een uitgangsecho?? Nu al?
    Vaak krijg je die op dag 3 vd cyclus ofzo.
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Klopt of dag 2 of dag drie
    Morgen kan ik niet weg op het werk ben dan alleen. En zaterdag was alles daar al vol dus vandaag vandaag al.
    Maar het zag er weer goed uit baarmoeder slijm is van 9,6mm op de dag van het zetten van pregnyl nu al gezakt naar 4,7mm dus echt minder. Verder eierstokken goed schoon dus niks achter gebleven.
    Volgende dosis chlomid is alweer mee en zaterdag beginnen.
    En dan 5 oktober dag 15 nieuwe echo.
    En dan hopelijk 5/6 oktober de pregnyl weer kunnen zetten want man lief is dan als het goed is ook net een paar dagen thuis tussen de oefening door voor de eisprong.
    Moet ook zeggen dat ik half dubbel lig van de kramp hier al een tijd niet zo heftig gehad.
     
  4. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Nee, wat onwijs klote.. Dikke knuffel. :(
     
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.139
    5.072
    113
    @Ashleyrachel Balen, meis :(. Heb je al eens gevraagd of je Utrogestan mag gaan gebruiken? Want het lijkt er sterk op dat het bij jou bij de innesteling telkens verkeerd gaat, en dat in combinatie met de vroege afstoot van je baarmoederslijmvlies doet mij denken dat er iets met je progesteronwaarden niet helemaal in orde is...
     
  6. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Heb het idd laats gevraagd volgens de gyn is het niet bewezen dat dit echt zal helpen.
    Progestoron waardes zijn tot nu toe in het begin van de mmm wel steeds goed geweest. Maar zal 5 okt toch eens vragen of we vaker kunnen prikken na de eisprong.
    Volgens de gyn vandaag was op dag 13 na de pregnyl niet heel vreemd dat de bloeding al begonnen was.
    Utro vindt ik zelf lastig om weer te vragen, het is wel een optie voor me en als ik het zou willen zou ik het zeker kunnen gebruiken van de arts maar om drie maal dag die ballen te moeten inbrengen.... zou beteken dat ik dat op het werk ook moet doen weet niet of ik dat zo fijn vindt.
     
  7. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Zou je anders ipv die utroballen nog extra pregnyl kunnen proberen? Ik deed 3x 1500
     
  8. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Daar zat ik idd ook aan te denken. Pregnyl verlengt je of ook toch ? Dus dan zal het er ook voor moeten zorgen dat het slijmvlies minder snel afbreekt ?
     
  9. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief


    Ja klopt. Ik kreeg het voor mn LF. Twee keer geprobeerd en met goed resultaat. Na mijn vroege mk van vorige maand wil ik zonder ook niet meer proberen.
    Ik moest mijn arts destijds er wel van overtuigen.
     
  10. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Jemigggg meid, ik baal voor je!! Dikke knuffel!
     
  11. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Och lieverd! Sterkte!
     

Deel Deze Pagina