11 maanden oude baby weegt 28 kilo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Mvj, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Snap even niet wat er negatief te vinden is aan de reactie van Lovewinnie..
    Ze constateert alleen de feiten vind ik.
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hoo stop ...vergissing ...ik zei geloof ik dat ik 6 kilo bij 11 maanden veel vond .....verkeerd bekeken ...heb ook nog geen beebje dus kan het niet weten ...sorry ....
     
  3. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik had het even wat duidelijker moeten schrijven.. Ik sta er juist van te kijken dat ze dit normaal vinden omdat ik het zo *weinig* vond! :) omdat onze zoon 7 maanden is en rond de 9 kilo weegt ;)
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter is ruim 11 maanden en weegt bijna 10 kilo. dit is heel normaal hoor en 6 kilo is wel lichter dan gemiddeld. mijn dochter was met der geboorte 3160gr :) ook gemiddeld net als nu :). ze loopt over de middellijn dus 6 kilo met 11 maanden vidn ik wel licht.

    maar goed 28 kilo is gewoon veel en veel te zwaar
     
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    inderdaad was niet bot bedoelt. ik geloof niet dat de ouders hier schuldig aan zijn en er zal vast wel een medische oorzaak zijn maar ik wilde inderdaad alleen maar zeggen dat het zwaar zou zijn om een kind van dit formaat op te voeden. mijn dochter is met haar 10 kilo al zwaar om zo laag van de grond af te tillen en daarom lijkt het mijn nog zwaarder voor zijn ouders. het zal vast een schat van een mannetje zijn en hopelijk wordt hij oud en gelukkig
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    haha, oke, tja ieder kind is natuurlijk anders, maar ik dacht dus even dat je die 6 veel vond :oops: sorry dus!

    Idd 6 kilo is onder gemiddeld, hier waren ze met de geboorte 2155gram (Malou) en 2045gram (Ruben).

    Sorry ik ga vreselijk of topic he? haha!

    Trouwens dat je (lovewinnie) het niet bot bedoelde, ik vond het wat jammer dat je schreef "en ja die is echt dik" dat vond ik wat tja, wat vervelend overkomen. Maar ik snap eigenlijk wel dat je het niet zo bedoeld, maar er ook gewoon geen andere woorden voor kon bedenken. ;)
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja maar hij is ook echt dik, dat hij daar niks aan kan doen is een ander verhaal.

    Maar normaal gewicht tussen de 6 en 7 kilo met 11 maanden? alle kindjes zijn anders, de mijne is vrij dun en weegt 6,5 kilo met 5,5 maand.
    (bolbuikje, die van jouw waren ook erg ienieminie bij de geboorte he, dus die zijn prima!)
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Poeh, triest hoor.

    Maar dat zinnetje van een baby weegt met 11 maanden gemiddeld 6 kilo viel mij ook gelijk op. Denk dat dat toch wel weer onder het gemiddelde ligt, als mijn dochtertje toen bijna 9 kilo woog en toch keurig op de gemiddelde groeilijn ligt.
     
  9. MariekeV

    MariekeV Fanatiek lid

    28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ach ja de Telegraaf he? Die zijn niet altijd even accuraat met hun feiten ;) ;)
     
  10. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Dan wil ik het weten ook, even de groeilijnen uit het groene groeiboekje van de kids erbij zoeken...

    Hmm, wat ik al dacht, het gewicht van een 11 maanden oude baby valt netjes binnen de lijnen als het tussen de 7,8 en de 11,8 kg in zit.
    Maar dat zal dan wel voor Nederlandse kinderen gelden en niet voor Zuid-Amerikaanse.

    Groet van Kiki

    PS ik hoop wel voor het kereltje dat er een oorzaak wordt gevonden en dat het te verhelpen is.
     
  11. Mariekje

    Mariekje Fanatiek lid

    19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    :) :) :) :) Inderdaad.

    Is gewoon doodzielig voor dit mannetje, ik hoop ook dat ze snel de oorzaak hebben, echt zielig.
     
  12. suuszwanger

    suuszwanger VIP lid

    24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Daar haperde ik ook even....ha ha ha.
     

Deel Deze Pagina