11e zwangerschap

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Meijtje, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aaf88

    Aaf88 Bekend lid

    26 okt 2012
    596
    279
    63
    Heel laat, maar ontzettend gefeliciteerd!! Wat prachtig dat dit mag gebeuren voor jullie!
     
  2. Happymom2010

    Happymom2010 Bekend lid

    11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!
     
  3. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    We krijgen nog een kleine meid.
    Vandaag 14 weken gehaald. Stukje bij beetje durf ik te hopen, te genieten, ons meisje doet het goed.
    Wat leven we in een wonderlijke wereld, zal dit ons wereldwondertje worden?
    Eindelijk goede hoop, eindelijk een blijvertje. Het blijft spannend. Maar het is zo prachtig om te zien dat het goed gaat.
     
    Frieke en Esila vinden dit leuk.
  4. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nipt mislukt.... Technische fout, mag weer opnieuw.

    13e zwangerschap en 16 weken zwanger jeej!
     
    Esila vindt dit leuk.
  5. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ja nipt gelukt en alles ziet er goed uit gelukkig 😊
    Het is een kleine meid.
    Hoe onrealistisch dat ik nu bijna op de helft ben. Zo mooi, kleine voel ik soms al, zo'n geruststelling.
    Kan wel huilen dat het eindelijk goed lijkt te gaan.
     
    chantalvl, Victoria30, MiaMaria en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Wat heerlijk!
     
  7. Tuimeltje

    Tuimeltje Bekend lid

    17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Heftig hoor! Gefeliciteerd :)
     
  8. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Gefeliciteerd!
     
  9. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Vandaag 22 weken, en de 20 weken echo was goed, dat ik het toch nog ooit mee mag maken dat het wereldwondertje in zicht is. Wat mooi
     
  10. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wow!! Van harte gefeliciteerd!!
     
  11. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik lees net je hele verhaal , wat heb jij veel meegemaakt !
    Echt geweldig dat het Nu goed gaat, Wat zal je in de wolken zijn :)
    Gefeliciteerd en Geniet er Maar van :rolleyes:
     
  12. Humava

    Humava Niet meer actief

    Wat fijn voor je dat het nu goed mag gaan Meijtje!!
     
  13. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi,
    Na heel lang hier mee gedraaid te hebben en 9 zwangerschappen waarvan 1 voldragen weet ik sinds 3 dagen dat ik onverwachts zonder mmm zwanger ben...
    Ik ben alleen zo enorm onzeker...de klachten nemen wat af en gelijk denk ik weer het os voorbij...
    Tussen hoop en vrees hangen is het ergste wat er is!
    26 mei heb ik bij de gyn de eerste echo...

    Ik hoop dat ons nog 1x een wondertje is gegund maar ik durf er niet op te hopen...
     
    MiaMaria vindt dit leuk.
  14. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Wat een spanning en jammer genoeg weet ik precies wat je doormaakt. Ik ken het zo goed. Het akelige gevoel, het toch wel redelijk snel doorhebben als iets niet klopt of het niet blij kunnen zijn bij een positieve test. De emotionele achtbaan die je steeds weer moet trotseren en toch ook steeds de teleurstelling oftewel de bevestiging als het weer niet lukt.

    Het is niet allemaal zo vanzelfsprekend en elke keer dacht ik na deze stop ik, maar m'n wens voor een derde is zo groot. Mensen bevatten en begrijpen het niet.... De leegte het gemis van nog een kindje wat je steeds weer over eigen grenzen heen duwt.

    Ik vind het bijzonder dat je het blijft proberen. Wat zegt jouw gevoel over deze zwangerschap? Bij de missers was het vrijwel gelijk negatief, een niet pluis gevoel en bij deze was ik niet negatief, ook niet positief, heel eigenlijk neutraal. En deze blijft tot op heden zitten.

    Ik hoop voor je dat mini wil blijven zitten en het is moeilijk om hoop te blijven houden hè.... Maar je ziet het, hier ondertussen 10 missers 2 kinderen en als dit mag uitgroeien tot een werelds wondertje dan wordt het 10 missers en 3 kinderen. Lucky 13 :)
    Hopelijk is dit voor jou een blijvend wondertje. De 10e, het is je gegund!
     
  15. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ohw ja zo is het precies tussen hoop en vrees hangen...
    Ik merk dat ik bij deze zwangerschap heel neutraal ben bijna tegen het negatieve aan...
    Sinds 3 dagen zijn de klachten niet tot nauwelijks aanwezig en dat zorgt wederom voor de negativiteit en onzekerheid. Uit het verleden bleek dat als de klachten minder werden dat het meestal niet goed zat...ik heb het bij mn dochter ook gehad maar dat was later in de zwangerschap...
    Mijn lichaam laat meestal niet uit zichzelf los is uit het verleden gebleken dus ik ben inmiddels 5x gecuretteerd...
    We zullen zien of er 26 mei wat te zien is, ik bereid me voor een op een grote teleurstelling...
    We hadden er graag 2 gewild en hadden de mmm al 2 jaar achter ons gelaten en nu ineens na 2 jaar zwanger...enorm bijzonder maar ineens gaan alle laatjes die ik ver had weggestopt weer open en ik weet niet zo goed wat ik met al die emoties aan moet...

    Ik hoop dat wij net zoon positief bericht mogen krijgen als jij Meitje! Laat het ons gegund zijn :)
    Dankjewel voor je hele fijne woorden dat doet me enorm goed...
    Binnen mijn vriendenkring is iedereen zonder probleem zwanger geworden dus dan is het weleens lastig praten over bepaalde zaken...
    Fijn om dan nu met begrip iets te lezen.

    Nogmaals dankjewel en ik duim voor ons allebei..

    Liefs Bob
     
  16. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik hoop dat het neutrale blijft en het negatieve weg gaat. Al ken ik dat gevoel te goed, met veel kwalen of zonder. Ben 3x gecurreteerd, de langste van de missers was met 12.5, middenin een vakantie. Het gevoel dat mensen het niet begrijpen ken ik heel goed, jullie hebben nog een hele mmm. Ik heb bewust gekozen dat traject niet in te gaan, het zou me kapot maken en mijn lichaam zou hetzelfde reageren.

    Het is enorm bijzonder dat jullie na 2 jaar zwanger zijn zonder molen en ik hoop dat dit o zo gewenste mini blijft zitten en groeien. De dagen kruipen, de angst voor een misser gaat niet over. Ook niet na de grens. En voel je niet schuldig over negatieve gedachten. Ik heb ze ook zo vaak gehad uit zelfbescherming. De angst dat het niet blijft. Het niet blij zijn met 'het zwanger zijn' hoe tegenstrijdig het klinkt, het vergt zoveel energie omdat het zo gewenst is.

    Alle sterretjes dansen met elkaar op een regenboog, ze zijn niet alleen, maar met alle broertjes en zusjes.
     
    Bob1981 en Kate87 vinden dit leuk.
  17. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Hee Meijtje,
    Ik zag al vaker je topic voorbij komen en ik was nu toch nieuwsgierig naar je verhaal. Jeetje! Wat heb jij veel meegemaakt en moeten doorstaan! :( Alleen had ik nooit gedacht bij vanaf het begin te lezen dat je al voor de 2e x zwanger zou zijn in 1 topic. Jeetje! Heftig allemaal. En wat een rollercoaster moet het (geweest) zijn zeg.. Inmiddels de 24 weken al voorbij, gefeliciteerd! Nog even meid en dan mag deze kleine prachtige prinsesje bij jullie zijn. Het is jullie zo enorm gegund! ♡ xxx
     
  18. beebielove

    beebielove Bekend lid

    18 jan 2012
    957
    33
    28
    Van harte gefeliciteerd! Hebben ze ooit een oorzaak kunnen vinden? Wij hebben 2 kindjes, tussendoor 1 bbz 1 mk en nu voor de derde 2 jr proberen en 3 mk verder de 4e mk wacht ik nu op :( totaal dus al 6 we raken moedeloos en staan op T punt om te stoppen... liefs
     
  19. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank je wel. Het is inderdaad teleurstelling op teleurstelling geweest. En eindelijk wint de aanhouder. Het heeft veel gevraagd, al ben ik heel nuchter. Elke keer weer een polonaise aan m'n lijf, weer de klap, onderzoeken niet weten wat het is en nu eindelijk een kleine meid op komst. Al ben ik er nog niet, ik ben zo gelukkig!
     
  20. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Nee geen oorzaak, alleen dat mn lichaam niet selectief is en van alles wat probeert te kleien, daar waar andere ongesteld zouden worden, bleef het bij mij zitten.

    Ik heb zo vaak op het punt gestaan, dit is de laatste... Maar de wens is zo ontzettend groot. Dat snappen mensen niet en je blijft grenzen verleggen
     

Deel Deze Pagina