11e zwangerschap

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Meijtje, 31 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebielove

    beebielove Bekend lid

    18 jan 2012
    957
    33
    28
    Ik snap dat zo goed! Idd de wens is er... ik heb nu voor T eerst dat een miskraam niet op gang komt van zichzelf en dat we verder zijn dan bij de andere 5 keer.. dat vind ik nu heel lastig. Jouw verhaal geeft wel moed om T te blijven proberen, wie weet hebben wij ook zo'n mazzel dat het een keer lukt..
     
  2. Babyluvv

    Babyluvv Fanatiek lid

    28 aug 2016
    1.269
    133
    63
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg.. En het is jullie zo gegund na zoveel ellende mee te moeten maken, dat eindelijk jullie droom in vervulling mag gaan en dat het eindelijk goed mag gaan. En ik snap dat je zo gelukkig nu bent! Nog 'even' volhouden en dan mag jullie kleine meid eindelijk echt bij jullie zijn..
     
  3. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoe is het met jou en jouw gevoel over de zwangerschap? Heb je al een echo gehad? Spannend hè.... Hopelijk is dit een blijvertje.
     
    Bob1981 vindt dit leuk.
  4. Bob1981

    Bob1981 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Vandaag 2e echo gehad en hartactie gezien, krijg nu toch utero ter ondersteuning en volgende week weer terug in de hoop dat het dit x goed blijft gaan...erg spannend. Volgens de echo was ik vorige 5 weken en nu 6 weken en was het goed genoeg gegroeid.
     
    Meijtje vindt dit leuk.
  5. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    28 weken gehaald! Morgen op vakantie met kindje in m'n buik.

    Bob1981 hoe is het met jou?

    Beebielove, wil het bij jou?
    Dikke knuf.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    chantalvl vindt dit leuk.
  6. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    29 weken dansje in gran canaria, vorig jaar hier op hetzelfde bungalowpark verloor ik een kindje... zo gewenst, 13e week alles erop en eraan, maar veel te klein .... Nu voel ik er éen trappelen.... Zo onwerkelijk!


    Beebielove, hoe is het gegaan, hoe ben je hersteld? De eerste keer dat de kleine niet zelf kwam was, had ik echt een deuk opgelopen, kon toch niet waar zijn. Die is een dag voor het vliegen naar gran canaria toen gecurreteerd. Vlogen we in ene met een kleintje minder....
    Hopelijk vind je de moed en energie om door te gaan! Het is jou zo gegund!

    Bob1981 ik zie dat je 11 weken bent... Spannend... Hoe gaat het met je? Nog even en dan stap je een magische grens over...
     
  7. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Voor mensen die het hier volgen, het gaat goed. Morgen laatste dag gran canaria en maandag weer naar huis vliegen. Tijd is snel gegaan. Vandaag 32 weken.

    Na zoveel verdriet is het nu genieten van getrappel en aftellen tot de dag daar is dat ik een klein meisje mag verwelkomen.
    Heeft heel veel gekost, maar wat is het, het waard!
     
    Suuc85, Aaf88, vrouwvan en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Met 33.5 is onze meid geboren.
    Al wel 2300 gram. Ze doet het goed, gelijk geplast, gedronken, apgar score goed, nu onder de warmte lamp. Even wat ondersteuning met ademhaling omdat ze erg misselijk is van de stortbevalling.

    Met mama gaat het goed. Maandag opgenomen door bloedverlies, verder een activiteit wel een cm ontsluiting. Dus even opname om daarna naar huis te gaan, dat ging niet door want gisteren om 5.00 vliezen gescheurd. Geen activiteit dus kon zo uitlopen.
    Kind besloot anders. Om 1.00 voor slapen gaan een ctg laten maken, daar was activiteit op te zien, maar ik voelde niets om 1.30 was er wat druk en om 1.55 werd ik misselijk en moest ik plassen. Toen gelijk persdag dus snel het bed op en 2.02 was onze kleine meid geboren. Placenta na 14 minuten (met 15 zou ik naar ok moeten) en door gelijk hardcore medicatie geen fluxus gehad.
    De kleine ligt nu nog even op neonatologie en als alles goed gaat mag ze met '35 weken' naar huis.
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  9. jeanney5

    jeanney5 Bekend lid

    9 jul 2008
    822
    19
    18
    Oh meid ik heb je vanaf begin gevolgd. De kleine is wat eerder gekomen. Maar ze doet het goed. En dat is wat telt. Van harte gefeliciteerd. Dat ze lekker mag aansterken en groeien. Straks lekker genieten van je meiden!!
     
  10. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Oh dat is even schrikken!! Gelukkig alles ok met jullie. Ik wens je een goed herstel, en geniet van je kleine meisje!!
     
  11. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Gefeliciteerd! Hopenlijk blijft het zo goed gaan en mag ze snel mee naar huis! Hoe heet ze?
     
  12. vrouwvan

    vrouwvan Fanatiek lid

    26 dec 2015
    2.194
    1.240
    113
    Ow zal wel even slikken zijn geweest. Gelukkig gaat het erg goed met jullie dochtertje. Gefeliciteerd en geniet van jullie dochtertje!
     
  13. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Onze meid heet Luana, en mocht met 35.1 al mee naar huis, ze doet het uitzonderlijk goed. Hersentjes zijn goed ontwikkeld. Ze heeft nu al 3 dagen geen sondevoeding meer, want ze drinkt alles uit de fles.
    Morgen is ze een week thuis. Wel wennen met 8 verplichte voedingen en 2 andere kindjes, maar wat zijn we blij dat ze al zo snel mee mocht.
    Het is een popje om te zien.

    Alle stress weg ons laatste wondertje is geboren en na 11 dagen op neonatologie thuis. Ze waarschuwde dat ze veel en vaak kon gaan huilen thuis, maar tot op heden 2x gehoord. 1x kwam het eten te laat en 1x had ze een krampje.
    Ze is echt heel zoet.
     
    BakingSoda, Lolalilly en Kristientje vinden dit leuk.
  14. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Wat een goed nieuws! Kanjers zijn jullie :) Ik wens jullie veel succes, het moet vast pittig zijn, maar bovenal veel liefde en geluk!
     
    Meijtje vindt dit leuk.
  15. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Dank jullie voor alles tijdens deze laatste zwangerschap. Het heeft mij veel kracht gegeven. Dit was echt de laatste keer, deze emotionele achtbaan willen we niet meer en met oog op nog een vroeggeboorte is het nu na 3 meiden klaar.
    Raar zo definitief, maar ik vind jullie super meiden, dat jullie zo meegeleefd hebben. Het is gelukt, eindelijk zwangerschap nummer 13.

    Ons meisje en wij maken het goed. Ook de arts heeft de kleine meid helemaal nagekeken en is op alle punten apk goedgekeurd haha.
     
    vrouwvan en Kristientje vinden dit leuk.
  16. Meijtje

    Meijtje VIP lid

    24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Kleine Luana
     

    Bijgevoegde bestanden:

    marloes80, vrouwvan, Kara en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina