12 dgn na missed abortion temperatuur nog niet gezakt

Discussie in 'Miskraam' gestart door vlinderCN, 23 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hoi, heeft iemand ervaring met temperatuur na missed abortion (miskraam)? Ik heb 12 dagen geleden 'succesvol' cytotec genomen, bloed en stolsels blijven verliezen. Gisteren voor het eerst bruinverlies en het is meer spotting nu (bij toiletbezoek).

    Maar mijn temperatuur is al 11 dagen stabiel 37.1 (voor ei schommelt deze bij mij tussen 36.7/9 en na ei eerst 37.1 om na paar dagen naar 37.3 te gaan) dus ik blijf halverwege hangen. Heel erg frustrerend zit geen enkele beweging in en dus ook geen kans op ei op korte termijn. Ik heb al zeker 3 weken geen zwangerschaps symptomen meer.

    Wil zo graag weer proberen na het verdriet en de angst dat ik door leeftijd nog meer kans op 3e miskraam heb (over 2 maanden 39)...
     
  2. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Wat vervelend meid.. Ik snap dat je het achter je wilt laten. Heb je al een echo gehad om te constateren dat je helemaal 'schoon' bent?
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  3. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ja het is al zo shot en dan ook die nasleep. Vrijdag was 2e keer echo en baarmoeder was schoon maar onderin de cervix hing nog wat, met eendenbek en tang eruit gehaald. Gyn zei toen dat als ik bleef bloeden alsnog curettage Moet, wat ik echt niet wil. Bloeden is minder geworden en nu dus ook bruin dus gisteren zei gyn telefonisch dat ik het moest afwachten en in principe geen controle meer (voelt of ze van me af willen) en krijg ook geen antwoorden op mijn vragen.
     
  4. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Wat vreemd dat je geen nacontrole krijgt. Als je hier onzeker van word wat ik echt snap moet je hier echt gewoon op eisen. Dat je weer een echo wilt en zeker wilt weten of je ddaadwerkelijk helemaal schoon bent
     
  5. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Ik heb nog maar eens gebeld en mag morgen toch komen, hopelijk wat antwoorden. Hier niemand ervaring met temperaturen na miskraam? (en dat die temp al 11 dagen stabiel hoog blijft...).

    Zie dat je na cytotec toch curettage moest Tigerangel, goed gegaan en weer verder nu?
     
  6. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik heb verder geen ervaringen met temperaturen, omdat ik dat niet doe.

    Ja klopt cytotec had bij mij geen effect, curretage is me hartstikke goed bevallen had daarna alleen een veelste laag bloeddruk waardoor ik iets langer moest blijven tot dat die stabiel is. Klein beetje gebloed en beetje krampjes gehad en beetje suf na de curretage
     
  7. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Heb trouwens netjes m'n menstruatie gehad op de 22e wat k normaal ook voor de mk had. Alleen nu een verlaten eisprong dus moet nog ongesteld worden of ik ben nu zwanger. Dat wachten we nog even af
     
    vlinderCN vindt dit leuk.
  8. Tinywish

    Tinywish Actief lid

    31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ik lees even mee. Ik zit met hetzelfde na mijn bbz.
    Nirmaal heb ik 36,1/36,4 en nu zit ik tussen de 37,1 / 37,9.

    Mocht je meer duidelijkheid hebben.. ik hoor het graag.
     
  9. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Hoi, oh wat rot ook voor je.
    hoe lang was je zwanger en hoeveel dagen is het geleden dat je zwangerschap beëindigd is?

    Bij mij ging deze keer dus direct na de dag van de miskraam mijn temp 0.2 naar beneden (normale waarde voor menstruatie bij mij..als ik zwanger ben stijgt deze bij mij altijd nog extra 0.2) en uiteindelijk 15 dagen later pas weer naar pre-eisprong (Nog 0.3 naar beneden)..

    Helaas zit ik nu op 36 dagen na de miskraam en nog steeds geen eisprong (er was er wel 1 gaan rijpen maar dat is een cyste geworden en dus niet gesprongen) hopelijk binnenkort eindelijk.

    Bij mijn vorige miskraam duurde het 4 weken voor mijn temperatuur zakte.. :(( en toen nog eens 2 weken voor ik eisprong kreeg. Maar toen had ik alle zwangerschapssymptomen nog t/m currettage.
     
  10. Tinywish

    Tinywish Actief lid

    31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig!

    De zwangerschapssymptomen had ik 3 dagen voordat ik de 1e bloeding al niet meer, ik wist hierdoor dat het foute boel was ( had ik bij mijn 1e mk ook)
    Ik heb ook werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong zou moeten zijn aangezien ik direct na verwijdering van mijn spiraal zwanger ben geworden.

    Ik hoop voor jou dat het snel komt!



     
  11. Tinywish

    Tinywish Actief lid

    31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ik had trouwens de eerste licht positieve test 17 mei, ik dacht alleen dat hij negatief was omdat hij zo licht was.
    Ik ben nu een week gestopt met bloeden en het hcg is sinds donderdag uit mijn lichaam.
     

Deel Deze Pagina