12 weken: verdikte nekplooi, teveel vocht en te snelle hartslag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Girl85, 6 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOktober13

    MamaOktober13 Bekend lid

    15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Vreselijk voor jullie. Heel erg veel sterkte:(
     
  2. Lolalilly

    Lolalilly Actief lid

    10 jan 2015
    200
    50
    28
    Heel veel sterkte, hoe moeilijk het ook zal zijn deze keuze maak je uit liefde voor jullie kindje en dat is het belangrijkste ❤️
     
  3. naatasja

    naatasja Fanatiek lid

    17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Ben een stille meelezer in dit topic, maar wil je even heel veel sterkte wensen de komende periode.
     
  4. Smoothie123

    Smoothie123 Actief lid

    7 apr 2016
    195
    57
    28
    Verschrikkelijk ... heel veel sterkte komende tijd!
     
  5. Paz

    Paz Niet meer actief

    Wat ongelooflijk verdrietig!:(
    Elke keuze die jullie vanuit jullie hart maken is de beste keuze, onthou dat goed! Heel veel sterkte, niet alleen voor jou maar ook voor je partner..
     
  6. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    wat een verdrietige en moeilijke beslissing staan jullie voor. Sterkte
     
  7. Girl85

    Girl85 Niet meer actief

    Voel me steeds lustelozer en meer down. Afgelopen week heb ik mezelf bezig gehouden met van alles. Vanochtend wilde ik schoonmaken, maar kan gewoon niks. Echt helemaal nergens zin in. Alleen muziek luisteren en op de bank liggen. Ondertussen een peuter thuis, dus dat niks doen kan niet helemaal. We wachten nog op een laatste uitslag nav de vlokkentest. Niet array maar iets anders (cardiotype?). Duurt zo lang... En ondertussen hebben we al eigenlijk afscheid genomen omdat het beeld simpelweg slecht is op basis van de chromosoomafwijking en echo's. Zo naar dit.
     
  8. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.316
    6.898
    113
    Vrouw
    Wat vreselijk allemaal.... weet dat ik aan jullie denk. Veel sterkte de komende tijd....
     
  9. cinniz

    cinniz Actief lid

    19 jul 2011
    365
    45
    28
    stille meelezer hier wat verschrikkelijk wat jullie mee moeten maken,wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd.
     
  10. Bubbels84

    Bubbels84 Fanatiek lid

    27 jun 2016
    2.284
    611
    113
    Zo herkenbaar! Op een gegeven moment wilde ik de bevalling achter de rug hebben. Toen voor mij vast stond dat de zwangerschap geen doorgang kon vinden nam mijn hoofd al afscheid en ging in de zwanger uit modus. Dat mijn lijf nog wel volop zwanger was was zo enorm verwarrend. De ochtend na de bevalling heeft toen echt even als een opluchting gevoeld hoe raar dat ook ik. Uiteraard was het verdriet van het afscheid enorm maar het was fijn hoofd en hart weer op een lijn te hebben..

    Hopelijk hoor je snel meer zodat je door kan
     
  11. Girl85

    Girl85 Niet meer actief

    Dankjulliewel meiden.
    @Bubbels84: heel geruststellend om te lezen dat ik hier niet de enige in ben. Voel me er zo schuldig over... We leven nu toe naar iets wat ontzettend droevig is. Wil heel graag weer "naar het licht" toe gaan. Als het allemaal voorbij is, ben ik ongetwijfeld nog steeds heel erg verdrietig, maar kan ik het wel wat meer gaan verwerken. Terwijl ik nu alleen maar kan huilen om dat kleintje in m'n buik. Ik voel me steeds "zwangerder", meer buik, borst en steeds meer liefde voor de baby. Dat maakt het er niet makkelijker op. In de tussentijd zoek ik zoveel mogelijk afleiding met man en kind. Gelukkig zijn we nu samen en kan dat ook. Houd jullie op de hoogte... Nogmaals dank.
     
  12. Girl85

    Girl85 Niet meer actief

    We hebben gisteren besloten om nu echt afscheid te gaan nemen... De karyotypering laat erg lang op zich wachten, veel langer dan van tevoren aangegeven. De gynaecoloog gaf aan dat deze geen nieuwe inzichten zal bieden omdat uit alles blijkt dat ons kindje de zwaarste vorm van de chromosoomafwijking heeft. Op basis van ruim 10 markers in de vlokkentest en meerdere echo's trekt zij de conclusie dat die de zwaarste vorm is die niet met het leven verenigbaar is. Dit is voor ons duidelijk genoeg zo... We willen heel graag verder en alles kunnen verwerken... Morgen hebben we een voorgesprek in het ziekenhuis en hopelijk kunnen we dan op zeer korte termijn terecht voor de inleiding. Dank voor jullie steun. Ik laat nog even weten als het voorbij is...
     
  13. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    @Girl85 wat verdrietig allemaal!
    Heel veel sterkte met alles en het afscheid nemen van jullie mini
     
  14. Saskia1984

    Saskia1984 VIP lid

    19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wat ontzettend verdrietig en zwaar. Heel veel sterkte!
     
  15. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toe wensen in deze moeilijke en verdrietige periode!
     
  16. Birdy88

    Birdy88 Actief lid

    20 aug 2014
    347
    31
    28
    Tilburg
    Ik wil jullie heel veel sterkte in deze heftige en moeilijke tijd toe wensen!
     
  17. Ilse84

    Ilse84 Fanatiek lid

    25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Ontzettend veel kracht en sterkte toegewenst van een stille meelezer... X
     
  18. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Wat verdrietig en een zware keuze maar liefde is ook loslaten.
    Respect voor jullie beslissing. Hel veel sterkte. Misschien kan stichting stil mooie foto's maken
     
  19. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Heel erg veel sterkte voor de aankomende tijd @Girl85 :( heel verdrietig allemaal.
     
  20. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Lieve Girl,

    Ik kom je ook hier nog even heel veel sterkte wensen. Ik denk aan jullie! ❤
     

Deel Deze Pagina