13 dpo positief en nu bloed help?!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Verano, 16 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verano

    Verano Lid

    15 aug 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Ik zit nu in paniek en vol met angst.
    Het zit namelijk zo ik heb van af 11 dpo een hele lichte positief gekregen en heb de dagen daarna ook getest pas die van vandaag was wat donkerder (van de action) en heb ook een andere merk getest was ook positief. Nu komt mijn angst ik ging naar de wc en ik had bloed heel licht rozen wel maar als nog het was bloed.

    Ik zit nu vol paniek en angst omdat ik 2 jaar geleden ook een miskraam heb gehad en het heeft dus 2 jaar geduurd met hulp van mmm om weer zwanger te worden en ben zo bang dat dat weer zo is. Zijn er vrouwen die wel gewoon met bloed en al nu zijn regenboog baby hebben?
     
  2. momim

    momim Niet meer actief

    Ik had vorige zwangerschap roze afscheiding rond nod, dat is uiteindelijk (maar weken later pas) een miskraam geworden. Deze zwangerschap weer tot een week of 6 op en af bruine en roze afscheiding/bloed, en tot nu toe al 2 keer een mooi kloppend hartje gezien, dus zegt helemaal niets!

    Kan heel goed van innesteling zij nog, kan ook vroege miskraam worden helaas. Enige dat je kunt doen is afwachten
     
  3. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Geen bloeding gehad, maar ken genoeg verhalen over een bloeding rond nod en toch zwanger.
    Echter zou ik we wel rekening mee houden in je achterhoofd dat het dus nog mis gaat.
    Bij een positieve test voor nod, en alsnog op nod gewoon ongesteld spreekt men van een biochemische zwangerschap. (Als je dus niet vroeger dan nod had getest had je het dus niet geweten)
    Er is dus Iets gaande geweest maar heeft zich niet goed kunnen innestelen.
    Enige hoe je hier achter kunt komen en om te kijken of de bloeding onschuldig is, zal door testen blijven....
    Lopen ze verder op dan zou het goed kunnen zijn.
    Is her streepje zo goed als weg, dan zul je er helaas rekening mee moeten houden dar je gewoon ongesteld bent geworden.
     
  4. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dit inderdaad.
    Ik duim voor je dat het goed blijft gaan.
     
  5. Relax

    Relax Fanatiek lid

    26 sep 2009
    1.599
    1.794
    113
    Vrouw
    Ja, afwachten is alles wat je kunt doen jammer genoeg.
    Ik heb vanaf 3 dagen voor mn NOD 1,5 dag helderrood bloed verloren, ik dacht dat t mn menstruatie was omdat ik ook al een dagen krampen had maar t hield opeens op terwijl ik normaal 5 dagen ongesteld was en altijd precies na 26 dagen dus nooit zoveel te vroeg.
    De nacht voor mn NOD heel licht positief getest om half 2 's nachts, omdat ik opeens t gevoel had dat ik dat moest doen. Sloeg nergens op. En nu ben ik ruim 34 weken zwanger. Op de eerste echo was wel wat vocht in de baarmoeder te zien, misschien zijn het 2 vruchtjes geweest. Maar dat zullen we nooit weten.

    Alles kan, het kan ook van een innestelling zijn, maar je kunt nu echt enkel afwachten.. als je menstruatie niet doorzet zou ik over een week nog eens testen. Niet iedere dag, dan word je helemaal gek van het turen.
     
  6. Verano

    Verano Lid

    15 aug 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Dankje wel voor jullie berichtje ik zat gisteren echt helemaal in paniek toen dat gebeurde. Maar goed moet gewoon afwachten vandaag heb ik maar een keer bloed gehad het was meer uitscheiding met heel klein beetje bloed dus het is hier nog spannend. En al helemaal omdat deze cyclus 2 eitjes heel misschien 3 dus hoop dat een van die 3 zich vast pakt
     
    Yasmientje14 vindt dit leuk.
  7. Yasmientje14

    Yasmientje14 Fanatiek lid

    10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    @Verano super spannend! ik voel met je mee! Ik heb alleen het verhaal van mijn zwangerschappen voor je en dat is samenvattend zoals hierboven vermeld: geen touw aan vast te knopen!

    Bij mijn laatste zwangerschap elke maand ''ongesteld'' flink gebloed ook en eerste maanden zelfs vaker dan elke maand, eerste zwangerschap ook veel gebloed. En bij mijn miskraam was het juist helemaal stil alles leek goed te gaan voelde mij op en top zwanger pas bij opname vanwege HG (uitdroging) kwamen we er bij een echo achter dat het mis was en nog 2 weken gewacht tot ik begon te bloeden. Met andere woorden het kan echt alle kanten op gaan! Succes met wachten!!
     
  8. MamaZijnIsDeBom

    MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

    10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu?
     
  9. Verano

    Verano Lid

    15 aug 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Na ongeveer een dag 3 was het over maar het is nooit echt bloed geworden alleen licht roze dus daar was ik wel blij mee alleen heb ik nog wel harde krampen en steken dus ja echt genieten kan ik nog niet moet nog even afwachten hoe of wat over 2 weken beging september heb ik mijn eerste echo
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Hou je ons op de hoogte? Ik duim dat het goed zit!
     
  11. Verano

    Verano Lid

    15 aug 2018
    5
    2
    3
    Vrouw
    Even weer een update.
    heb nog een keer gebloed en heb wel wat minder las van krampen ze waren echt heftig dus ben er wel blij mee.

    En kon niet wachten op een eco omdat ik dus waarschijnlijk 3 eitjes had hoopte stiekeme op een tweeling dus heb ik een eco laten doen (weet ik is niet goed maar kon het echt niet laten) en het is eentje je kan nog niet veel zien dus volgende week moet ik terug komen
     

    Bijgevoegde bestanden:

    isabelletje14 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina