14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.122
    4.336
    113
    Home
    gisteren positief getest en uitgerekend op 14 Maart

    al meer dames met een positieve test ?
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  2. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    Ik kom me ook hier melden!
    Op 11 dpo positief getest..en vandaag op 14 dpo was deze mooi opgelopen!
    Wel tussendoor wat bloedverlies gehad, dus dat maakte de test van vanmorgen wel even spannend.
    Maar nu dus 4 weken zwanger :)
    15 maart zou dan mijn uitgerekende datum zijn.

    Ik vind het wel heel spannend deze keer, want ik heb 2 maanden geleden een miskraam gehad .
    Dus de eerste echo is wel even een dingetje nu..maar we gaan maar van het beste uit!

    20170706_083306.jpg
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Gefeliciteerd beiden! Ik wil me ook aanmelden. Heb gisteren, 1 dag na nod postief getest. zie foto (heb er 2 gedaan voor de zekerheid) heb in januari een miskraam gehad dus vind het ook erg spannend. Deze testen waren wel een stuk donkerder dan de vorige keer dus ik heb goede hoop. Al komen en gaan mijn symptomen en merk ik momenteel niets maar ik probeer me daar niet teveel aan vast te houden, het zal vast goed gaan.

    Mijn uitgerekende datum zou 11 maart zijn en ik heb mijn echo 25 juli. Vandaag zit ik op 4w3d
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Anna2017

    Anna2017 Actief lid

    21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal!! Ik ben uitgerekend op 11 maart, ronde 3 na missed abortion. Spannend spannend spannend!! Is kindje nummer 3, helaas is ons eerste kindje overleden. Het voelt goed nu, rust in mijn lijf. Hopelijk blijft dag zo!! Zie erg op tegen echo, te vaak slechte echo's gehad. Hopelijk kan ik nu keer op keer genieten van een prachtig toekomst beeld. ❤️
     
    Wanda68 en LolaBloem vinden dit leuk.
  5. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Ik kom me ook aansluiten. Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen. Voor mij de eerste dus het is voor mij ook spannend. Ik hoop dat het voor ons allemaal goed zal gaan.

    Hebben jullie al gebeld met de verloskundige en wanneer willen jullie het vertellen aan familie en vrienden?

    Ik ben nu 4 weken en 2 dagen en ik heb nu al het idee dat het onder m'n navel wat begint uit te puilen.. o_O We zullen dus niet te lang wachten met vertellen denk ik zo.

    Oh ja, en een testje van gisteren.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Wanda68 vindt dit leuk.
  6. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.122
    4.336
    113
    Home
    gefeliciteerd allemaal !

    ik heb al gebeld en intake begin augustus dan ook eerste echo en probeer tot dan te wachten met vertellen aan familie
     
    Wanda68 en Anna2017 vinden dit leuk.
  7. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik kom ook meekletsen als dat mag!
    Als ik vijf weken ben (aanstaande donderdag) dan ga ik even het ziekenhuis bellen hoe en wat bij deze zwangerschap. Kom onder controle van de gynaecoloog te staan dit keer.
    Gefeliciteerd allemaal!

    Vertellen aan vrienden en familie, verschilt. Echt aan de grote klok denk ik dat we nog wel een tijdje wachten, omdat ik dus kans heb dat weer hetzelfde gebeurt als bij mijn zoontje (placenta insufficiëntie / IUGR). Alleen het is de 2e en ze zeggen dat je 't eerder gaat zien. Dus denk na de zomervakantie.
     
    Wanda68 en Anna2017 vinden dit leuk.
  8. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    Gefeliciteerd allemaal!

    Een aantal van jullie ken ik al van het nod-clubje, gezellig om hier verder te kunnen kletsen ;)

    Ik wil me morgen of overmorgen weer aanmelden bij de verloskundige.
    Dan zullen we ergens rond de 8 weken de intake en eerste echo hebben.

    Na de eerste echo zullen we het wel aan de familie vertellen denk ik. De vorige keer kwamen we er bij de toen achter dat het niet goed was. Dus die eerste echo vind ik nu wel érg spannend :eek:
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Anna2017

    Anna2017 Actief lid

    21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Zeker spannend!! Ik struisvogel nu nog, en probeer een roze wolk gevoel vast te houden! Ik duim voor je ❤️
     
  10. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    Ik ook voor jou!!

    Ik probeer ook de roze wolk vast te houden! Mocht het misgaan, ben ik sowieso verdrietig. Dan kan ik nu net zo goed lekker op de roze wolk blijven zitten :p

    Maar het onbezorgde is er wel af, merk ik. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik me eigenlijk nooit zorgen gemaakt, heerlijk is dat!
     
  11. caroline1

    caroline1 Fanatiek lid

    15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Gelukkig is het bij mij nu andersom. Ik heb me bij m'n eerste zwangerschap altijd zorgen gemaakt en dat was ook terecht bleek achteraf, ook al duurde het tot de 32 weken tot de verloskundige eindelijk inzag dat ik gelijk had. (Vertrouwen in de verloskundige behoorlijk geschaad..)

    Nu heb ik er juist wel vertrouwen in :)
    Hoop dat alle kindjes lekker blijven groeien!
     
  12. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Ik kom ook mee kletsen als dat mag ;).
    Vandaag nog weer getest en streep was donkerder dan controlestreep en op de clearblue blue digital een 3+ :).

    Inmiddels aangemeld bij VK, krijg binnenkort te horen wanneer de eerste afspraak.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  13. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Wie heeft er ook al zo een dikke darmen buik? Ik kan mijn broeken al niet meer aan, knap er letterlijk uit :p. Buikje valt echt erg op nu. Voorlopig zoveel mogelijk bedekken en kennissen en familie zoveel mogelijk vermijden :p.
     
  14. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Het wordt steeds gezelliger hier. :)

    Jij bent er ook vlot bij met je uitpuilende buikje @Gruffalo123 :D
    Echt last van m'n darmen heb ik nog niet, maar het begint hij mij wel wat uit te puilen. Ben ook tenger, dus dat gaat snel opvallen..

    Ik moet me nog aanmelden bij de vk, maar die eerste echo zal wel begin augustus worden. Begin augustus is ook mijn schoonzusje uitgerekend van haar eerste. We zijn nu aan het dubben over wanneer we het mijn schoonfamilie vertellen. Het liefst na de eerste echo, maar veel later liever niet ivm dat je het gaat zien. Ik vind het een beetje lastig, want vertellen als m'n schoonzusje ligt te bevallen of er net na, is niet echt een leuk moment lijkt me.. En we zien m'n schoonfamilie niet zo vaak, wat de opties ook inperkt. Wat zouden jullie doen?
     
  15. Peach85

    Peach85 Actief lid

    27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Ik hoop me hier ook te mogen melden. Heb vanochtend een lichte positieve streep als begin van de dag cadeau gekregen. Over een paar dagen weer testen en hopen dat hij oploopt!
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  16. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Nutella lastig wanneer je het dan gaat vertellen. Ik zou mits je schoonzusje niet die dag bevalt of net een dag eerder is bevallen het dan wel vertellen zodra je de echo hebt gehad.

    @Peach85 welkom!
     
    Anna2017, Nutella en Peach85 vinden dit leuk.
  17. laisa

    laisa Lid

    10 okt 2009
    69
    84
    18
    Vrouw
    Voorschoten
    Hallo meiden ook ik wil hier meepraten. Ik ben sinds 6 juli aan het testen om de 2 dagen en het is echt duidelijk ik ben zwanger van mijn 4de kindje zo leuk en spannend allemaal. Groetjes
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  18. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Welkom @Peach85 en @laisa

    Hebben jullie al kwaaltjes?

    @Gruffalo123 Het was jij toch die al aan het overgeven was?

    Ik merk dat ik flink moe ben aan het einde van de middag en honger! Word echt sacherijnig als ik te weinig eet.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  19. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Nutella, ja ik ben inderdaad al aan het overgeven. Heb al medicatie opgehaald, vorige zwangerschap tot aan het eind ziek geweest. Toen eigenwijs en geen medicatie willen nemen, maar wel veel afgevallen en het was eigenlijk niet te doen. Nu hoop ik dat de medicijnen wat gaan doen, maar ben nog steeds erg misselijk :(.
    Vandaag wel te horen gekregen wanneer de eerste echo is, 3 augustus al :).
     
    Nutella vindt dit leuk.
  20. Jazz

    Jazz Niet meer actief

    Welkom aan de nieuwe dames!

    @caroline1 ga je dit keer naar een andere verloskundige?

    @Nutella ik zou denk ik ook het nieuws vertellen na de eerste echo. Spannend!

    @Gruffalo123 hopelijk doen de medicijnen snel hun werk!
     
    Anna2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina