14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Zo dat zijn zeker flinke kindjes!
    Die van mij komen niet boven de 3400.
    Denk dat dat wel lastiger persen is. Mijn kleinste 2830 was er in 2 min uitgeperst! Een perswee en ze was er
     
  2. Nikki2018

    Nikki2018 Lid

    17 jul 2017
    88
    84
    18
    Vrouw
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  3. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Het is moeilijk hè om met die onzekerheid
    Om te gaan.. volgens mij hebben we dat allemaal wel in de groep. Daarom is het ook zo fijn om het hier neer te kunnen zetten
     
    Wanda68, Snies, Vaatdoek en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Leuk dat jullie het je ouders al gaan vertellen.. :)
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  5. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Over 2 weken al?? Dat is nog snel hoor Haha! Denk er maar aan dat ik nog 3,5 week moet wachten
    Leuk idee die shirtjes en rompertjes
     
    Vaatdoek vindt dit leuk.
  6. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Zo inderdaad flinke kindjes, hebben ze echt tot een eind gewacht met halen? Of is het gewoon spontaan gekomen en eerder?
    Mij zoontje was 4090gr met 53 cm
     
  7. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Zo dat zijn flinke kindjes! Mijn meisje was met bijna 42 weken heel netjes 3600 gram.

    Veel plezier met vertellen @Vaatdoek! Echt leuk dat shirt en die rompertjes erbij.

    Ik heb het nog voor me gehouden. Wij gaan het sowieso gewoon vertellen. Nu na de miskramen voelt dat het fijnste. Iedereen weet het ook dus we wordt regelmatig gevraagd hoe het gaat en zo. Gisteren nog tegen m'n moeder en schoonmoeder gelogen. Of nou ja eromheen gepraat. Het voelt wel lekker nog even als ons geheimpje. Alleen een goede vriendin weet het. Met haar deel ik alles, bij haar gaat het zwanger worden juist heel moeilijk en ze zijn met iui bezig. Het voelt niet goed om tegen haar te liegen.

    Hier ook wel onzekere momenten. Mijn borsten voelden niet zo stevig meer aan. Maar goed, het zegt allemaal niks! Positief denken!
     
    Wanda68 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  8. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Hier ook vaak wel onzekerheid hoor, probeer echt positief te blijven zang ik geen bloed verlies heb ect.. ben ook wel druk genoeg om mij minder zorgen te maken denk ik.. ik voel mij ook nog niet echt zwanger, soms geloof ik het gewoon nog niet.. enige waar ik last van heb is de moeheid en totaal geen puff te hebben iets te doen..
    ik stel het nu a 2 weken uit om de badkamer te doen zodat mijn zoontje in het grote bad kan spelen.. dus dat ga ik zo maar meteen doen :)
     
    Wanda68 vindt dit leuk.
  9. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw

    Snap dat je het dan tegen je beste vriendin zegt.. net wat je zegt nu nog even een klein geheimpje te hebben is wel leuk..
    afgelopen vrijdag hebben wijntjes onze beste vrienden vertelt.. nu hoorde wij dus ook dat ze het al een tijdje probeerde maar echt met evolatie testen enzo bezig zijn dus ik heb al gezegd dat ze die weg moeten gooien en gewoon moeten "klussen" wanneer ze zin hebben en geen moetje wordt.. hoop dat het voor hun ook gauw raak is :)
     
  10. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Gaat lekker dat typen van mij ;)
    Wijntjes is wij het
     
  11. Anna2017

    Anna2017 Actief lid

    21 feb 2017
    115
    114
    43
    NULL
    NULL
    Dag lieve moeders! Ik heb de verloskundige gebeld en heb 1 augustus, ben dan 8+1 de eerste echo. Mega spannend maar ik doe mijn uiterste best om mega positief te blijven. Het gaat vaker goed dan fout en in het verleden heb ik gewoon heel erg pech gehad. Ik houd een baby in mijn armen voor ogen! Ik ben wel goed ziek, erg misselijk, moe, rusteloze benen, heel veel onzuiverheden op mijn huid. Vind veel eten heel vies. Maar ik ben dol gelukkig. Al voel ik mij 9 maanden zo, prima. Als er maar gezonde baby komt!!

    Ik weet nog niet hoe ik wil gaan bevallen, rustiger dan de vorige keer. Ik was zo in paniek, kreeg weeënstorm en heb ongeveer 5-6 uur over de bevalling gedaan. Ruggenprik werkte niet goed... daarna nog in ziekenhuis moeten blijven omdat ik de functie in 1 been kwijt was en niet kon plassen. Dus denk niet dat ik thuis durf te bevallen!
     
  12. mamaNath87

    mamaNath87 Fanatiek lid

    16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Jeeej spannend dus tot de eerste echo!
    Geen 1 zwangerschap of bevalling is hetzelfde.. overleg met je verloskundige wat handig is tegen die tijd ;)
    Niet heel lang hoor 5-6 uur erover doen ;)

    Ik heb gelukkig alles zonder pijnstilling kunnen doen.. ik maakte van mezelf al zoveel endorfine aan dat ik regelmatig in slaap viel ;) pas toen de pijn heftig was had ik al 9 cm ontsluiting..
    in totaal 10-15 minuten geperst moest het tussendoor halfuur tegen houden , hartslag viel steeds weg..
    ik kijk zelf naar een goede bevalling :)
     
  13. Vaatdoek

    Vaatdoek Bekend lid

    7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Net mijn schoonmoeder verteld, Ahh ze vindt het geweldig. En vooral vereerd dat ze het mocht weten.
    Helemaal blij!

    Ik heb nu flinke steken in onderbuik. Pffff denk banden ofzo.

    Wauw in slaap vallen tijdens weeën :D
     
    Beamer en Peach85 vinden dit leuk.
  14. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @Vaatdoek leuk dat je het al verteld hebt! Wij wachten tot de 10 weken. Beste vriendin weet het al wel en iemand hier in de buurt, maar die moet ook oppassen als we voor de eerste echo gaan, vandaar dat we het aan hen al verteld hebben. Verder houden we het echt nog even stil.

    Klaagmodus aan :p. Voel me vandaag weer brak. Net begonnen met andere medicatie tegen de misselijkheid en daar ben je de eerste paar dagen ontzettend moe en slaperig van. Was net ook niet zo aardig naar de kleine toe, echt aan het snauwen over iets onzinnigs. Voel me daar dan weer erg lullig over. manlief is nu met hem naar de speeltuin, even uitrazen. Manlief doet nu echt alles in huis, ik kom amper van de bank af. Pff ik hoop dat het snel wat beter wordt.
     
  15. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Die stomme Clearblue indicator blijft hier op 1-2 weken staan.. om gek van te worden! Zou toch minimaal 2-3 verwachten, want morgen ben ik 5 weken (dus 3 volgens Clearblue telling) zwanger. Helaas zijn mn andere merken op. Tot gisteren ook iedere dag met kruidvat getest en die liep heel mooi op. Maar Clearblue indicator dus niet :(
     
  16. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ajoh wees blij!
    Hier behalve dat de vermoeidheid me af en toe overvalt verder geen klachten of symtomen. Voel me desondanks wel echt zwanger.

    Gister de bestelling van bonprix binne, 2 heerlijke nieuwe zwangerschapsbroeken erbij! En nog 2 shirtjes... Gelijk maar aangelaten haha
     
    velena vindt dit leuk.
  17. Jabinca

    Jabinca Fanatiek lid

    25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Volgens mij kun je daar niet zoveel mee, zoiezo kun je beter ophouden met testen. Je bent gewoon zwanger!!!

    Enne leuk dat vertellen zeg!
    Vanmiddag wel verjaardag van me man zijn kant maar zouden het alleen me schoonouders eerst willen vertellen dus kan alleen als we echt met zijn 4en zijn. Dus vandsag hoogstwaarschijnlijk niet..
     
    velena en Wanda68 vinden dit leuk.
  18. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Bah, daar word je onzeker van he! @Jabinca heeft je gelijk. Je kan beter stoppen met testen. Maar ik snap heel goed dat je het niet los kan laten. Hopelijk kan je het een beetje los laten. Wat er ook gebeurd, het veranderd niks aan de uitkomst. Voor nu ben je zwanger.
     
    velena vindt dit leuk.
  19. Wanda68

    Wanda68 Fanatiek lid

    2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Waarom test je nog door dan? Dit stukje van het leven hebben we geen grip op en dat zullen we ook nooit krijgen. Als je wilt zien of je hoeveelheid hcg goed genoeg oploopt, dan moet je je bloed laten testen bij een arts. Die urinetesten zijn daar niet voor gemaakt. (Net als die van clearblue, die geven een indicatie, dus geen garantie)
    Ik snap je onzekerheid echt! Maar door te blijven testen maak je jezelf onnodig gek. Wanneer heb je intake en/of echo?
     
  20. velena

    velena Bekend lid

    7 jun 2017
    750
    543
    93
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties meiden!! Ik test door om elke dag beetje gevoel van zekerheid te krijgen. Maar als dat onzin is, kan ik er beter mee stoppen inderdaad. Ik heb de eerste echo al met 6 weken en 2 dagen. Dat is over 1,5e week.
     
    Wanda68 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina