15-30 sept uitgerekend *beperkt aantal leden*

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Boelie88, 22 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    goedemorgen allemaal. hoe is het met jullie?
    ik had eergister iets verkeerds gegeten... pff wat kan een mens daar ziek van zijn. alleen maar op de wc gehangen! ik was al erg misselijk maar nu kon ik niks meer binnen houden. maar gelukkig nu weer ok en gewoon misselijk (vriend zei al lachtend ow het is nu al gewoon :D) ben alleen daar door gister wel mijn medicatie vergeten beetje dom maar ja en eigenlijk heb ik nu mega honger dus is het allemaal nu wel heel goed.

    of ik ben aangekomen of afgevallen geen idee,,,,, heb geen weegschaal. Maar heb wel het idee dat mijn buikje iets boller is (maar kan ik me ook in beelden) draag wel wat ruimere truien zodat als het echt zo is niemand het kan zien. we willen het verlopig nog even geheim houden. Maar dat is wel lastig 2 jongste kids 10 en 5 roepen al maanden dat ze nog een broertje of zusje willen. wij willen het pas na de 12 weken gaan vertellen als we het zo lang verborgen kunnen houden. Wanneer gaan jullie het de omgevingen vertellen? en hoe gaan jullie het vertellen?

    liefs tasha
     
  2. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    Wij hebben vanmorgen de fotopuzzel binnen gekregen. Gaan vanmiddag naar mijn schoonvader (komend weekend weg). Mijn ouders, broertjes en mn mans zussen horen het komend weekend. De rest wachten we mee tot na de 12 weken echo.

    Hier neemt misselijkheid ook toe. Vanmorgen wakker van geworden, maar meteen gaan eten beneden.
     
  3. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Vanmorgen schoonmoeder overleden, het gaat hier dus erg rot. Morgen nieuwe baan beginnen. Probeer de stress te onderdrukken beetje omdat ik dat toch merk dat dat effect heeft beetje maarja hoe kan je omgaan met verdriet en iets nieuws :(
     
  4. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh @Rica wat heftig, gecondoleerd:(
    En natuurlijk succes morgen op je nieuwe baan, wat ga je voor werk doen?
     
  5. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Wat heftig! Snap dat je stress nu wilt vermijden. Maar verdrietig zijn moet en mag hoor! Opkroppen heeft ook geen zin. Was het onverwachts?
     
  6. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    @ Rica wat erg :( gecondoleerd!

    Vandaag voelde ik mij echt heel erg moe. Zoveel mogelijk in bed gelegen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik vooral last van ochtendmisselijkheid. Nu ben ik misselijk na het eten heel apart. Vandaag ook heel veel afscheiding gehad en buikpijn:S voelde me echt niet lekker.

    Afgelopen week mijn schoonouders en ouders verteld dat ik zwanger was. De rest vertel ik pas na de termijnecho. Iedereen was heel blij. Mijn dochter had een t-shirt aan met de tekst: ik word grote zus.
     
  7. Estherbdb

    Estherbdb Actief lid

    5 mrt 2016
    123
    42
    28
    NULL
    NULL
    @Rica Wat heftig, gecondoleerd!

    Ik ben de hele dag door enorm misselijk en in de ochtend moet ik een aantal keren overgeven. Vermoeidheid is ook behoorlijk aanwezig, ik zit nu ook net op het werk in een drukke periode waarbij ik moet gaan werken op andere locaties en dan merk ik toch dat dat me meer energie kost dan normaal. Ondertussen ook 1kg afgevallen.
     
  8. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Mag er nog iemand bij?
     
  9. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Rica gecondoleerd. Toch nog heel snel gegaan dan de aatste dagen.
     
  10. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    @Rica heel veel sterkte, en verdriet mag er zijn... had je wel zin in je nieuwe baan? kan me voorstellen dat het nu allemaal even heel veel is, probeer door kleine dingen te ontspannen.
     
  11. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Dankje lieve dames
     
  12. Boelie88

    Boelie88 Actief lid

    2 mrt 2016
    453
    123
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja hoor, dan ben je denk ik wel de laatste!

    @Eerstewondertje hoe reageerde je schoonvader op de puzzel?

    @tasha wij gaan het denk ik na de eerste echo vertellen. Mijn ouders en broer zien we denk ik de 17e, en mijn schoonouders waarschijnlijk wel wat eerder al.
     
  13. tasha

    tasha Actief lid

    21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    @Rica ik wil je toch even succes wensen vandaag op je eerste dag bij je nieuwe baan!!
     
  14. MommyLovesU

    MommyLovesU Actief lid

    9 jan 2018
    101
    57
    28
    Vrouw
    Gecondoleerd met je schoonmoeder rica.
     
  15. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ah wat lief tasha, dankje.. spannend hoor haha. Werkbroek aan daar wordt een leuke uitdaging hihi
     
  16. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Boelie88 hij is nooit echt enthousiast dus was een wat matte reactie. Maar wel leuk zei ie. Verder zei ie nog dat we weer verkeerd gepland hadden. Zoonlief is in feb geboren (al druk met verjaardag en carnaval) en nu sept... ook druk.
     
  17. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Wat een rare reactie.Lijkt wel alsof je het nooit goed kan doen. Daarnaast plan een zwangerschap niet vind ik. Je weet nooit hoe lang het gaat duren.

    Ben nu de hele dag door misselijk :( Moet zeggen dat slaat ook echt op mijn humeur. Ben niet heel vrolijk. Vannacht overgegeven. Aan heel veel eten, met name vet eten moet ik echt niet denken. Bij de gedachte moet ik gewoon overgeven. Ik wou dat ik al over de 12 weken was :(
     
  18. niki86

    niki86 Fanatiek lid

    30 jan 2010
    3.631
    524
    113
    Ik wordt ook totaal niet vrolijk van ziek zwak en misselijkheid
     
  19. Eerstewondertje

    Eerstewondertje Fanatiek lid

    16 jun 2015
    1.220
    780
    113
    @Boelie88 Ja lastige situatie. Inderdaad net alsof wij dat plannen...

    Vandaag beide schoonzusjes t verteld. Die waren over enthousiast.

    Morgen mijn ouders en broertjes nog.

    Hier ook heel de dag door misselijk.. nog niet overgegeven, maar wel soms die aandrang. Maar goed alles voor de kleine baby.
     
  20. Browny89

    Browny89 Bekend lid

    22 jan 2018
    687
    676
    93
    Vrouw
    Mooi dat zij wel erg enthousiast waren :)
    Zo denk ik ook maar, voor een kindje heb ik heeel veel over :)
     

Deel Deze Pagina