16 juni - 30 juni 2013 Mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Ingeltje, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ik dacht dat ook Kaatje dat je verlof had?
     
  2. KaatjesBaby

    KaatjesBaby Fanatiek lid

    7 okt 2012
    1.013
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gedraag me slecht he?
    Hierna nog maar 2x naar Utrecht, overige vergaderingen buiten de regio heb ik afgezegd. Ach, ik ben niet zo'n stilzitter ;)

    Wensdroom, ik zal vanavond eens mijn thuisagenda open slaan. Heb natuurlijk vaak de kids (in ieder geval de 2 meiden), dus zal een voorstel doen. Maandag was voor jou minder handig he?
     
  3. Jeszss

    Jeszss Fanatiek lid

    16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Hier gaan we 31 aug ook een weekje naar Spanje roodje dus ook benieuwd hoe het met de foto gaat!
     
  4. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    ach Kaatje als het je lukt en je voelt je er prettig bij waarom ook niet

    idd maandag minder handig maar alle andere dagen maakt me niet uit.. alleen as woensdag 29 mei kan ik ook niet dan ga ik met mijn moeder en zusje naar Den Bosch.
    wat betreft de kids als je het makkelijk vind kan ik ook naar jou komen? dat maakt voor mij niet uit. of je moet dat niet willen. wat ik ook goed zou snappen. maar mocht je daar iets in zien stuur me dan ff privé bericht dan krijg je mijn mailadres dan kunnen we daar even los van het forum contact over hebben.
     
  5. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    @paspoort/id: belachelijk dat het moet voor die kleintjes..echt geld klopperij!!

    Heb ff wat foto's gemaakt van het kamertje :) ben benieuwd naar jullie kamertje
     
  6. wensdroom

    wensdroom Fanatiek lid

    18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    mooi pindakoek en leuk een me tot you beertje :)
     
  7. Pindakoek

    Pindakoek Fanatiek lid

    11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Ben nog niet tevreden over die bloemlamp...de draad is te lang...toch maar ff kijken of we die kunnen inkorten. ..
     
  8. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pindakoek; echt super lief kamertje!!
     
  9. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Lief kamertje pinda!
     
  10. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ja zeker lief kamertje pindakoek.
     
  11. Grumpy

    Grumpy Niet meer actief

    Hi Meiden! Voordat we verder kletsen, er moet een nieuw deel worden aangemaakt en de laatste lijst even erbij. Ik heb geen laptop op dit moment, kan iemand anders dit doen? Je mag niet meer dan 5000 berichten in een topic plaatsen namelijk...
     
  12. pooh85

    pooh85 Bekend lid

    15 okt 2012
    742
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat een leuk kamertje Pindakoek!

    paspoort/id: Vind het ook belachelijk! En ook zeker omdat deze 5 jaar geldig zijn en je kind dan helemaal niet meer op de foto lijkt idd.
    Wel lijkt me dat fotografen wel een oplossing weten voor de foto omdat ze er waarschijnlijk al meerdere gemaakt hebben.

    Hier vandaag etiketten papier gehaald. Kan ik van de week mooi alle adressen erop zetten en plakken maar. Ook hebben we de postzegels al in huis.

    Vanmorgen mijn buik geschaafd tegen de deur. Ik kwam van de wc en vl kwam net naar beneden, wilden dus tegelijk het gangetje door en dat paste niet meer.
    Ik was zo trots op mijn buik zonder striemen en zwangerschaps lijn maar nu zit er een grote streep schaafwond op :(. Is ook behoorlijke irritante pijn als ik er nu aan kom. Hopen dat het snel weg trekt. De kleine bewoog gelukkig wel meteen weer en heeft dit de rest van de dag vol gehouden dus gelukkig met ons meisje alles goed denk ik!
     
  13. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik vind die lamp ook super leuk, maar dat "stomme" draad houdt mij tegen... Dus als je de oplossing gevonden hebt? Hihi
     
  14. FB1984

    FB1984 VIP lid

    17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik zit via mn iphone
     
  15. doowspenniej

    doowspenniej Actief lid

    7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
  16. kleinmonster

    kleinmonster Fanatiek lid

    19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    roodje: wat super leuk nieuws!!!
    strijkertje: oooh het komt zo wel heel dichtbij, denk dat als ze elke dag komen de dagen voor je gevoel ook wel snel gaan.
    pindakoek: 30 km?! zelf zonder zwanger te zijn had ik daar moeite mee gehad :D.
    pinkster: mijn ouders zijn dit jaar 20 jaar getrouwd en meestal ben ik de gene die ze er aan herinnerd :D. wel lief dat hij het zich toch herinnerd, nog gefeliciteerd!!!!
    linie: grappig wij gaan misschien ook naar texel met de kleine.
    pooh: ja er steekt tegenwoordig wat uit he? :D hier al een keer klem gezeten omdat ik ook dacht dat het wel paste.

    ben weer voor een half jaar door de tandenkeuring heen :D. voelde me vanmorgen iets beter, heb gisteren niet gebeld naar de vk, toen vl thuis kwam was de kleine erg actief ( papa's kindje :D) en verder met de pijntjes bleef het een beetje het zelfde dus maakte me niet zo veel zorgen.
    daarna even met moeders bij de intratuin geweest, dat was toch net iets te enthousiast merk ik nu.

    volgende week zondag zit ik op 37 weken en merk dat ik daar een beetje naar toe leef. oohh wat zal ik het zwaar hebben als de kleine overtijd is :).


    morgen naar de telefoonwinkel om een nieuwe telefoon uit te zoeken. Heb 2 maanden geleden perongeluk terpetine over mn telefoon gegooit en kan nu alleen nog bellen met mn headset, gezien hopelijk het einde er bijna is voor mij is het wel handig als ik gewoon kan bellen met mn telefoon als het nodig is. ook mn boodschappen maar naar morgen verhuisd. ohh en niet te vergeten morgen de echo!!

    zo me net even boos gemaakt bij onze oude tussenpersoon voor huis/inboedel verzekering. Resultaat een zere buik maar ook 70,- terug krijgen. hij heeft het een keer goed en snel opgelost jammer dat hij dat in de tijd dat hij onze tussenpersoon was niet deed.
     
  17. beertje1987

    beertje1987 Fanatiek lid

    10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Deze kan gesloten worden dan toch? :)
     
  18. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113

Deel Deze Pagina