1-15 december 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mer, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik zag nog geen decembertopic!

    Wij weten sinds woensdag dat we weer zwanger zijn. Erg vroeg getest maar ik wist gewoon dat het raak was want ik had weer dezelfde symptomen als bij mijn vorige 2 zwangerschappen.

    Volgens de calculator hier ben ik uitgerekend op 1 december!
     
  2. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

    1 december
    - Mer (30 jaar) Derde kindje

    Vul maar aan die lijst!
     
  3. Mama-in-love

    Mama-in-love VIP lid

    11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Van harte gefeliciteerd!!!
    Er komen vast snel meiden bij!
     
  4. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!
    Mag ik erbij? Ben wel 28 nov uitgerekend maar die topics lopen al veel langer. Vind het leuk om meiden te kletsen die ook net zwanger zijn!
     
  5. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ja natuurlijk, leuk!
    Bij mij wordt het misschien ook nog net november maar dat zullen we na de echo pas weten.

    Zet je zelf er maar bij op de lijst.
     
  6. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Doe ik vanavond of morgen even met de laptop (nu op ipad)

    3e kindje voor jullie, leuk! Hier de tweede. Nov 2012 ook zwanger maar dat werd een missed abortion bij 11 weken. Nu alweer zwanger gelukkig!
    Ik heb al een zoontje, jij?

    Al klachtjes of nog niet?
     
  7. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

    28 november
    - MamsieM (30 jaar), tweede kindje

    1 december
    - Mer (30 jaar) Derde kindje
     
  8. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    #8 Mer, 23 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2013
    Wij hebben een zoontje van 3,5 en een dochtertje van net 1. Bij ons was het in de 2e ronde raak! Ik geef nog borstvoeding aan mijn dochter en heb heel lang geen cyclus gehad daardoor. Daarna heel onregelmatig dus was even puzzelen wanneer we moesten klussen maar gelukkig dus snel raak!

    Ik heb waarschijnlijk ook in november een vmk gehad. We weten het niet zeker maar ik had toen op een woensdag een superlicht streepje op een testje en donderdagavond toch ineens ongesteld.

    Ik heb nog niet echt klachtjes. Beetje lage rugpijn en mijn dochter voeden voelt niet meer prettig maar dat waren we toch al af aan het bouwen. Hopelijk word ik niet meer zo misselijk als de vorige keer. Heb toen van week 7 tot 18 boven de wc gehangen ondanks emesafene.

    Heb jij al klachten?
     
  9. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoi!

    Het zijn toch weer spannende weken he! Net nog een testje gedaan, had ik nog liggen. Een mooie knalstreep gelukkig!

    Je bent wel lang misselijk geweest zeg, de vorige keer! Pfff hoop voor je dat dat nu meevalt.
    Hier beide keren wel misselijk geweest maar niet overgeven. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
    Nu vooral last van rommelende darmen, vooral 's avonds een opgeblazen buik. En zere borsten ;)

    Wij gaan vandaag ouders al inlichten. Tijdens de miskraam veel steun gehad dus fijn om het nu al met hem te delen.
     
  10. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Wij hebben onze ouders, broer en zus vandaag ook ingelicht. Echt leuke reactie gekregen ook ondanks dat het al de derde is.
     
  11. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Leuk!

    Hier waren ze blij verrast dat het zo snel alweer raak is. Fijn dat ouders het nu weten.
    Net de afspraak VK even wat verzet. Heb hem nu de 15e. Ik zou de 18e gaan maar die middag moet ik werken. Stel dat het niet goed zit, vind ik dat niet handig. Over 3 weken hebben we nu al de echo!

    Hier sinds gister echt regelmatig misselijk. Vooral als ik wat gegeten heb oid.
     
  12. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

    28 november
    - MamsieM (30 jaar), tweede kindje

    1 december
    - Mer (30 jaar) Derde kindje

    Afspraken
    02-04 MamsieM: intake MvM
    15-04 MamsieM: vk, eerste echo
     
  13. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ik sluit me ook gezellig aan bij t clubje ;) Ik heb vrijdag, 5dgn voor NOD met 2voor5 KV testen en zaterdag met CB-digital positief getest! Blijkbaar maak ik veel HcG aan ;).. Voor ons wordt dit ons eerste kindje! Het ging wat sneller als verwacht, aangezien we pas in juni een poging zouden gaan doen :p maar omdat ik dacht dat het 'wel even kon' zonder condoom zondag geklust en woensdag mn eisprong gehad en; ZWANGER! Hartstikke gewenst uiteraard :D! Superspannend vind ik t allemaal..kan het amper nog geloven en durf ook niet al te blij te zijn nog omdat het zo pril is. Vanmiddag heb ik een rompertje gekocht, en heb mezelf beloofd dat dat voorlopig het enige is wat er in huis komt totdat we wat verder zijn en ook de eerste echo hebben gehad.
    Hebben jullie al dingetjes in huis? Of nog helemaal niks? En qua symptomen? Ik ben erg moe...en 's morgens licht misselijk. Wel pijnlijke borsten (aan de zijkant vooral) en wat last van puistjes... Altijd fijn :p
     
  14. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Oh en mn 'vermoedelijke' beval datum is 5 december.. Leuk op Sinterklaas hahaah :p
     
  15. minimee

    minimee Bekend lid

    3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ik ben trouwens echt nog een leek als het aankomt op echo's e.d. Wanneer zou ik bijvoorbeeld de VK kunnen bellen voor het maken van een afspraak? En met hoeveel weken heb je je eerste echo nu eigenlijk?? Want ik hoor daar verschillende dingen over. Ik kan echt niet wachten :D!!!
     
  16. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Welkom minimee! En gefeliciteerd natuurlijk!

    Je kunt nu al wel bellen hoor. Afhankelijk van de verloskundige plannen ze een echo in. Bij de 1 is dit bij 8 weken, bij de ander pas met 10 weken.
    Spannend allemaal meid!
     
  17. Mer

    Mer Actief lid

    25 mei 2011
    390
    394
    63
    Vrouw
    Ik ga rond de 6 weken bellen. Ik ga trouwens naar de gyn in het ziekenhuis want mijn dochter heeft een nierafwijking. Gelukkig niks erfelijks maar in het ziekenhuis kunnen ze het nu dan net wat beter in de gaten houden dan bij de vk.

    Sneller raak dan dat we eigenlijk wilde beginnen hadden wij de vorige keer ook. In mei gestopt met de pil en het idee om even wat cyclussen af te wachten en er in augustus echt voor te gaan. In juni was ik zwanger :D.
     
  18. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    ♥ ZWANGERSCHAPSLIJST ♥

    28 november
    - MamsieM (30 jaar), tweede kindje

    1 december
    - Mer (30 jaar) Derde kindje


    5 december
    - Minimee (? jaar), eerste kindje


    Afspraken
    02-04 MamsieM: intake MvM
    15-04 MamsieM: vk, eerste echo
     
  19. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is het meiden?

    Minimee, ah ja die stomme puistjes.... herkenbaar!
    Hier ook regelmatig misselijk.

    Heb nog niets gehaald maar al wel dingen in huis. Ik heb in januari een miskraam gehad en had voor dat kindje al wat kleine dingen gekocht.

    Fijn dat het voor jullie zo snel (en onverwacht) raak was! Hier ook binnen 2 maanden na de miskraam gelukkig.
     
  20. MamsieM

    MamsieM VIP lid

    22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Hoe is het bij jullie? Al gewend aan het idee dat er een kindje in je buik zit?

    Hier begint ik het te geloven. Net mijn laatste testje gedaan (had er 10 gekocht voor 7,50, niet wetende dat ik zo snel zwanger zou zijn).
    Dikke knalstreep, nog nooit zo'n duidelijke gehad :D

    Werken jullie?
    Ik werk in de zorg, onregelmatig. Is wel pittig.
     

Deel Deze Pagina