16 t/m 30 november 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SJ86, 4 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blues

    blues Actief lid

    29 jun 2011
    370
    6
    18
    #41 blues, 28 aug 2017
    Laatst bewerkt: 28 aug 2017
    Hier veel bekkenklachten, erg lastig met een peuter erbij.
    Ook aan het aftellen naar verlof ja, nog 5.5 week. Eigenlijk nog meer aan het aftellen naar de bevalling Haha..
    Fleecedeken lijkt me niet echt veilig en kraamzorg zal daar ook niet meer akkoord gaan.
    Naam zijn wij ook nog niet uit.
     
  2. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Fleecedekentje deden we hier er vorig jaar ook over, maar wel met een lakentje eronder en ook een ruime rand hoor boven aan. Was meer voor de warmte, dan dat onze kleine ermee in aanraking kwam..
     
  3. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja fleecedekentje was echt advies van de kraamhulp, maar wel bovenop de andere dekentjes... en zeker niet in de buurt van het gezicht e.d. Gewoon opgemaakt met een lakentje eromheen... maar ook van DOOKY bijvoorbeeld heb je handige dekentjes... die bestel ik deze keer ook maar weer...

    Het gaat wel goed.. moe inderdaad. en nu met het warmere weer ietsjes last van opgezettere voeten en benen, maar ik mag niet klagen hoor! :) Gaat al met al best goed..
    Zeker als ik het vergelijk met de eerste zwangerschap...1
     
  4. Citygirl

    Citygirl Actief lid

    7 jul 2015
    112
    17
    18
    Fulltime kantoorbaan
    Oh wat lastig Blues, heb je voor je bekkenklachten ook iets van fysio?
    Ik twijfel of ik die moet bellen. Ik merk snachts wel echt pijnsteken als ik overdag teveel heb gelopen, maar over het algemeen voelt het alleen snel stijf en alsof ik keihard in mn kruis ben geschopt. Vervelend, maar niet ernstig.



    Doen jullie een zwangerschapscursus? Ik start deze week met zwangerschapsyoga, ben heel benieuwd!
     
  5. blues

    blues Actief lid

    29 jun 2011
    370
    6
    18
    Ik zou zeker de fysio bellen als ik jou was als je nu deze klachten hebt voordat het heel erg is. Beter voor een groot gedeelte voorkomen en starten met oefeningen van fysio.
     
  6. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Bij mijn eerste deed ik ook yoga. Nu is het niet zo lang geleden dus ga over een paar weekjes gewoon weer eens opfrissen.

    Fysio kan ik aanladen. Met oefeningen en massage heeft het mij echt verlichting gegeven
     

Deel Deze Pagina