16 t/m 31 Juli 2017 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Risu, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Hai lieve meiden! Heb al een hele tijd niet meer gereageerd op dit topic (las en leefde wel mee) maar met deze babyboom moest ik toch even wat van me laten horen!

    Van harte gefeliciteerd voor alle dames die al bevallen zijn! Heel veel geluk met jullie gezinnetjes en hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn :) Fijn ook om jullie verhalen te lezen. Veel waardering voor hoe jullie het allemaal gedaan hebben zeg!

    Hier begint het ook te kriebelen, ook al ben ik geloof ik een van de laatsten op de lijst en vrees ik nog wel even te zullen moeten wachten ;)
     
  2. Swee

    Swee Actief lid

    28 apr 2016
    369
    0
    16
    Ach wat een scheetje Nanoe♡

    Ja leuk dat jullie snel jullie verhaal hier plaatsen.. voor degene die nog aan t wachten zijn is dat heel fijn.

    Ja nu ik weer terug denk aan vorige ks begin ik wel zenuwachtig te worden..
    Toen liet ik alles over me heen komen, en heb je verder geen tijd om na te denken.
    Nu heb ik veel tijd om er over na te denken. Plus ik weet zo ongeveer wat me te wachten staat. Al zal dit toch weer een heel andere eevaring zijn. Toen spoed nu gepland etc...

    Ben benieuwd of er nog iemand gaat bevallen dit weekend!
     
  3. cbss

    cbss Actief lid

    9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Nanoe2 Ah wat een liefje is dat zeg. Krijg nu ook de kriebels hoor.
     
  4. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Succes morgen Swee! :)
     
  5. Noortje88

    Noortje88 Niet meer actief

    Jaa t is bijna zover! Succes morgen @Swee!
     
  6. cbss

    cbss Actief lid

    9 nov 2016
    349
    214
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
  7. Cheerio

    Cheerio Fanatiek lid

    3 dec 2015
    1.112
    57
    48
    veel succes swee!! En veel genietmomentjes gewenst al!
     
  8. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

  9. Budgie

    Budgie Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    @Swee succes vandaag!!!
    @Nanoe2 wat een plaatje zeg! Ga lekker genieten =)

    baby's
    Ik ben benieuwd wanneer alle baby's zich melden. Kom maar we willen knuffelen!!!!!

    bevallingsverhalen
    Jaa, ik ben ook wel van het delen van bevallingsverhalen. Dus ik zal dat ook z.s.m. doen als ik ben bevallen. Tot nu toe zit ze nog lekker warm bij mama. Wie had dat toch gedacht na de opname paar weken terug.

    controle
    Morgen weer controle (20 minuten). Wat willen ze dan allemaal doen? Alle controles bij de vk sta ik met 5 minuten op de stoep en ineens heb ik een consult van 20 minuten haha.

    geboortekaartjes
    Kwam ik er toch vorige week achter dat de drukkerij van de geboortekaartjes 2 weken gesloten is nu, dan weekje open en weer week dicht. Ik was not amused... Waarom hadden ze ons dat niet verteld.. Maargoed gewoon blijven ademen. Dus hup ons geboortekaartje via internet gezocht en voilá daar een proefdruk laten maken en inmiddels staan daar de benodigde kaartjes gereserveerd. Hoef alleen nog maar de geboortegegevens door te geven.

    dochter
    Afgelopen week had ik quality time met mijn dochter en vanaf vandaag gaat ze weer naar de opvang, zodat mama kan rusten. Maar bleeh ik weet gewoon even niets te doen. Waar ik afgelopen week nog even lekker uitstapjes heb gemaakt met dochterlief, zit ik nu thuis en denk ik; en wat gaan we vandaag doen. Het hele huis is namelijk al schoon... Ik heb zaterdag uit pure nesteldrang al het servies uit de keuken gehaald en de keuken een grote beurt gegeven. Je zag natuurlijk niets op het doekje, maargoed het idee dat het weer goed schoon is. geeft genoeg voldoening.
     
  10. missy missy

    missy missy Bekend lid

    12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    @Swee Hoe is het gegaan? Gaat alles goed met jou en de kleine?

    @Budgie jeetje wat slecht van die drukkerij dat die jullie niet op de hoogte stelt dat ze even tijdje gesloten zijn. Wij bestellen altijd kaartjes online ...ideaal!

    En wat hebben ze nou allemaal gecontroleerd in die 20 min?

    Hier is het nog rustig. Af en toe wat kramperig/zeurderig gevoel maar kan ook van/door mijn darmen komen. En ook ik ben het zat...kan sinds vrijdag niet meer lopen van de bekkenpijn...ze mag van mij nu echt wel komen. ...verlos me! Hahaha....

    Ben zo benieuwd naar haar...hoe ze er uit ziet. ..hoe ze ruikt (heerlijk hoe pasgeboren babies ruiken)...lekker knuffelen. Maar ja...ik zal de laatste van jullie allemaal zijn.
     
  11. Perdiz

    Perdiz Bekend lid

    19 okt 2015
    963
    6
    18
    Missy Missy, je hoeft helemaal niet de laatste te zijn hoor! Bij jou kan t nu toch ook gebeuren?
     
  12. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Hoi dames,
    Ik wil hier ook even melden dat ik gisteravond bevallen ben van een mooi manneke!

    Het was een mooie, vlotte badbevalling :)

    Even in het kort: 16:45 gestript, vanaf een uurtje of 19:00 harde buiken, om 22:30 kwam de vk had ik 4 cm, rond 23:00 in bad gegaan omdat ik toen pas goede weeen kreeg en om 23:40 was hij er :) De vliezen braken om 23:38 en hij schoot erachteraan :roflmao:

    3360 gram en 49 cm. Klein maar fijn :)
     
    Marizzie, Itsme9, Noortje88 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. missy missy

    missy missy Bekend lid

    12 apr 2015
    846
    30
    28
    NULL
    NULL
    Woohoo gefeliciteerd! ! Wat een super bevalling, daar teken ik voor. Lekker genieten nu meis!!!

    P.s Hoe heet jullie prinsje?
     
  14. Maddie85

    Maddie85 Actief lid

    29 jul 2013
    353
    5
    18
    Nogmaals gefeliciteerd Eppo!
    Lekker genieten :)
     
  15. Nanoe2

    Nanoe2 Niet meer actief

    Nogmaals gefeliciteerd!! :)
     
  16. Perdiz

    Perdiz Bekend lid

    19 okt 2015
    963
    6
    18
    Wow Eppo, zo'n bevalling wil ik ook wel ja! Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! ❤
     
  17. Aag

    Aag Actief lid

    31 jul 2016
    267
    97
    28
    Gefeliciteerd Eppo!
     
  18. Budgie

    Budgie Fanatiek lid

    8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    #2098 Budgie, 19 jul 2017
    Laatst bewerkt: 19 jul 2017
    Gefeliciteerd @Eppo82 !!! Wat klinkt dat als een fijne bevalling. Ga lekker genieten van jullie mannetje!

    Hier ook babynieuws!

    Vandaag om 08.58 zijn wij trotse ouders geworden van weer een prachtig meisje. 3440 schoon aan de haak.

    05.30 weeën
    06.45 geboortecentrum
    07.00 gebroken vliezen
    08.35 in bad (op aanraden van de vk)
    08.45 ik wilde uit bad om te poepen haha
    08.48 persdrang
    08.58 geboren!

    Dit viel me toch 100% mee. Om 11.15 waren we al weer lekker thuis.

    En ik was nogal sceptisch over een badbevalling, maar wauw mijn onderkantje vond dat toch wel erg prettig! Zei de vk direct dat ik niet had gepoept, maar een prachtige meid op de wereld heb gezet. Toen ik vroeg wat de schade was van in 10 minuten een kind door de tunnel werken; 'niets'. Ik ben nog steeds erg verbaasd.

    Nadat ik om 09.13 een injectie kreeg voor de placenta, kwam die gelukkig ook om 09.16.

    Dus nu genieten!!!
     
    Marizzie, Itsme9 en Noortje88 vinden dit leuk.
  19. Maddie85

    Maddie85 Actief lid

    29 jul 2013
    353
    5
    18
    Gefeliciteerd budgie! Ook al zo'n vlotte bevalling :)
    Nu lekker genieten
     
  20. Perdiz

    Perdiz Bekend lid

    19 okt 2015
    963
    6
    18
    Wow ook als zo vlotte bevalling!!!
    Gefeliciteerd meid! Heerlijk genieten nu!
     

Deel Deze Pagina