16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada hoe was de uitslag van de test?

    @Panter vervelend dat je je zo voelt...succes vanmiddag. Fijn dat je langs mag komen...

    @Newmom1986 werkt de movicolon? Hier juist veel dunne ontlasting en rommelende darmen

    @sabagirl leuk zo'n geboortekaartje met een verwijzing naar Afrika ;) Benieuw naar het resultaat.


    Hier staan inmiddels de meubeltjes in de babykamer. Ben druk aan het rommelen met spulletjes enz...leuk :)
     
    sabagirl en denanja vinden dit leuk.
  2. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw
    @sabagirl en @2012mama, ben gisteren begonnen met eerst een half zakje. Ik was nogal bang dat ik ineens aan de diarree zou gaan haha. Gelukkig vanmorgen beetje naar de wc gekund. Daarna heb ik de tweede helft van dit zakje genomen. Ik denk dat ik dit voorlopig zo even blijf doen en dan hoop ik het even onder controle te kunnen houden ;) Ik heb wel last van maagzuur, maar voornamelijk na de lunch en na het avondeten. Vooral als ik iets pittigs of tomaat heb gegeten. Is wel onder controle te houden met rennies gelukkig.

    @Panter, ben benieuwd hoe je afspraak is gegaan!!

    @babykamertjes, wat leuk allemaal! Hier ook al een aardig eind op weg ermee. Zo leuk dat ons zoontje nu ook roept: "Babykamer!" "Baby broertje bed!!" Heel schattig. Gaaf jullie muurschildering @denanja. Wou dat ik zo mooi kon schilderen :) Leuk dat jullie het thema zo helemaal doortrekken @sabagirl!
     
  3. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Ik hoop dat het goed blijft werken @Newmom1986 . Wat schattig van je zoon!

    Hier net de intake kraamzorg gehad. 55 uur geïndiceerd gekregen:)
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier is alles gelukkig goed. Urine was schoon van infectie en eiwitten. Bloeddruk oké. Baby oké op echo.
     
    denanja, Newmom1986 en sabagirl vinden dit leuk.
  5. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @Newmom1986 je kunt gerust een heel zakje nemen hoor. Ik nam er 2-4 per dag... en toen het lekker op gang was 1 per dag.
    Het maakt de ontlasting wat zachter maar is geen laxeermiddel.
     
  6. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Panter wat goed dat je gebeld hebt, blijkbaar vonden ze het ook wel reden tot zorg want hebben je voor controle laten komen. En gelukkig alles goed, in ieder geval een zorg minder in het weekend, hopelijk voel je je ook snel wat beter!

    @Newmom1986 haha je kan inderdaad gerust meer nemen hoor, zoals panter zegt!

    @2012mama vandaag zo druk op m'n werk dat ik niet heb kunnen bellen voor de uitslag, pas net thuis en nu is er natuurlijk niemand meer. Nou ja, als het afwijkend was hadden ze mij wel gebeld, dus dat is al een goed teken. Maandag als het lukt even bellen voor de waarden, ben te nieuwsgierig om ze niet te weten ;)
     
  7. Zoranya

    Zoranya Bekend lid

    31 jan 2017
    783
    488
    63
    Hee meiden, eindelijk vakantie hier. Ben de afgelopen weken zo druk geweest met werk dat ik alleen af en toe op Facebook heb gekeken en gereageerd. Nu eindelijk vakantie. Morgen vertrekken we naar Gran Canaria voor een weekje, nog even er tussenuit met ons tweetjes. Daarna probeer ik weer wat actiever te reageren.
     
    Newmom1986 vindt dit leuk.
  8. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
  9. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Zoranya heerlijk, vakantie! Geniet ervan!
     
  10. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    Allemaal een fijn weekend aan het vieren? Grappig hoe rustig het hier in de weekenden is ;) Is dat omdat velen in de ziektewet zitten en doordeweeks daardoor veel tijd hebben en de weekenden leuke dingen doen met werkende partners/vrienden die doordeweeks dus druk zijn?

    Ik heb gister een heerlijke high tea met een vriendin in een prachtige omgeving gedaan en vandaag de verjaardag van een nichtje van ons, lekker ontspannen dus! Vanochtend vroeg sloeg de poetsdrift al toe, dus heb alle ramen al gelapt! :) En dat terwijl de schoonmaakster deze week komt en zij het deze keer nee zou nemen haha! ;)
     
  11. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    Ik reageer ook weer ff.
    Het is idd erg rustig in de weekenden. Ik kan nl in het weekend altijd lekker nog van mijn man genieten.
    Vandaag heb ik een babyshower van het nichtje van mijn man. Heb er niet zo heel veel zin in (hou daar echt niet van), maar ben er bij voor haar (ik hoop dat ik deze poespas niet krijg, heb het iig al vaak genoeg gezegd). Zij krijgt ook een jongetje, dus alles in het blauw.
    Iedereen een fijne zondag!
     
  12. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Schrikken hoor @Panter ! Wel fijn dat de controles goed waren, voel je je nu wat beter?

    Hier in de weekenden inderdaad 'bezig' met mijn man, haha. Die wilt ook aandacht. Doordeweeks natuurlijk veel thuis en dan is dit forum wel een leuke afleiding. Maar vandaag doe ik eventjes niets dus nu ook tijd voor internet. Heb vanmiddag wel een date met vriendinnen. Lekker een high tea.
    Gisteren naar een hele grote baby park geweest, super leuke winkel zeg. Hebben ook erg leuke dingen en eens wat anders dan prenatal en baby dump. Was wel wat 'overprikkeld' daar. Zag opeens allerlei dingen waar ik het bestaan niet van wist en dacht 'wat is dat? moet ik dat hebben?' Haha.

    Babykamertje is nu zo goed als af. Echt zo blij mee. Zal straks even via mijn telefoon foto's uploaden

    Lekker bezig hoor @ellada leuk die nesteldrang, haha.

    Fijne middag @Ting86 ! Hopelijk is de baby shower wel gezellig, maar dat zal vast wel!
     
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier in de weekenden ook bezig met mijn man. We hebben het hele huis op de kop. Alles schiften, dingen wegdoen en schoonmaken. Ruimte scheppen voor de baby. En wat hebben we toch een ronmeltjes verzameld de afgelopen jaren....

    @babyshower...ik vind dat ook niks. Heb ook meteen tegen vriendinnen gezegt dat ik dat absoluut niet wil. Ik wil pas een feestje als baby gezond en wel geboren is.
     
    Ting86 vindt dit leuk.
  14. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Hier ook inderdaad meer tijd door de weeks..man aan het werk en kids op school.
    Nog een weekje en dan hebben de jongens vakantie.
    Manlief neemt geen vakantie..gaan paar keer dagjes weg denk ik, leuke dingen doen maar geen vakantie, en aangezien manlief eigen bedrijf geeft kan hij beter gaan werken :)
    Vandaag bij mijn schoonmoeder geweest en nu lekker languit op de bank.

    Afgelopen week bovenverdieping helemaal opgeruimd en nu komende week de benedenverdieping en tuin maar eens aan kant proberen te maken. As. zondag dan onze oudste zoon jarig, wordt alweer 8.
     
  15. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Babyshower, hou ik ook niet van! Bij m'n dochter iedereen goed duidelijk gemaakt, m'n vriendinnen hebben me toen wel verrast met een dagje uit maar geen babyshower-dingen gelukkig. Ik ga ervan uit dat ze het hebben onthouden van toen dat ik dat echt niet wil ;)

    Het is me vandaag in m'n rug geschoten, zitten/staan op zich prima, maar bewegen en dan vooral m'n benen over elkaar/van elkaar af en uit zit omhoog komen is niet te doen... Kan wel janken , hopelijk morgen weer over want moet werken waarbij ik elke 10min uit een stoel omhoog moet komen...
     
  16. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    Helaas een rotsachtige gehad... Ik ben nogal bewegelijk in bed en dat zorgde ervoor dat ik veel wakker ben geweest van de pijn... Uit bed komen was een drama... Net maar even de warme douchestraal goed op m'n onderrug gezet en straks op m'n werk de bureaustoel maar goed hoog afstellen, hopelijk gaat het snel beter want dit is niks! Ik moet zo nog kijken hoe ik m'n schoenen aankrijg :S
     
  17. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Autch @ellada ! veel sterkte vandaag!
     
  18. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @ellada sterkte vandaag!

    Hier zijn de nachten ook niet zo best...veel wakker, vaak plassen, slecht in slaap komen :(
    Gelukkig werk ik momenteel niet meer zodat ik overdag wat bij kan komen...
     
  19. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Zo weer een weekend voorbij gevlogen. Nog een paar dagen en dan begint het 3e trimester alweer. Vanmiddag naar osteopaat, kijken of dat nog wat verbetering brengt voor het bekken want stukjes lopen/fietsen etc wordt steeds minder prettig.
    Sinds dit weekend is de babykamer helemaal af, ook nog wat dingetjes online besteld. Nu alleen nog de zoektocht voor een co sleeper (we twijfelen tussen wieg co sleeper of toch ikea ledikant maar omdat we boxspring hebben, is het puzzelen wat makkelijk gaat werken en ook goed aansluit).

    @ellada: hopelijk lukt het vandaag wel om te bellen voor de uitslag en is alles gewoon goed! En heel veel sterkte met je rug. Klinkt heel pijnlijk. Rustig aan, wat niet gaat, gaat niet he.

    @Zoranya: fijne vakantie! Geniet ervan!

    @Ting86: hoe was de babyshower? Hopelijk viel het mee?

    @kleinebeer: er is idd zoveel te koop voor baby;s niet normaal. Gelukkig is niet alles nodig ;)

    @Babyshower: hier gelukkig nooit eerder 1 gehad en verwacht er nu ook geen. Heerlijk. hoef al die poespas niet.

    @2012mama: 8 jaar alweer! Wat gaat de tijd dan toch hard he! Leuk dat jullie wel dagjes weg gaan, is ook genieten toch?
     
  20. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    De babyshower was op zich te doen. Degene die verrast werd, vond het superleuk. Daar gaat het om. Ik was wel bekaf na die tijd, maar ik heb het gelukkig volgehouden. Mijn man had me heengebracht en was met de man van degene die het organiseerde en de 2 kids gaan zwemmen. Kon mijn man gelijk oefenen. De jongste van 1 applaudiseerde zelfs voor mijn man, toen hij hem had aangekleed. Zo leuk!
    Vandaag ga ik uitzoeken wat we allemaal hebben. De PostNL zal ook wel weer voor de deur staan vanmiddag, ze waren er zaterdag ook, maar toen waren wij er niet. Wij wisten niet dat er een pakketje zou komen. Waarschijnlijk is het het kraampakket. Ben benieuwd.
    De babykamer is hier nog niet eens binnen... Deze komt in augustus.

    @ellada Doe rustig aan vandaag!
     

Deel Deze Pagina