16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @2012mama jaja er komt een foto als t klaar is :) ze is nu naar huis morgenvroeg komt ze terug. vind hem zelf al heel leuk haha
     
    2012mama vindt dit leuk.
  2. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    Zooooo drukke dag gehad! En dacht ik weekend te hebben blijk ik morgen ook nog dienst te hebben... :( Vanavond maar lekker vroeg naar bed want ben kapot!

    @Newmom1986 haha klinkt als een hele dagtaak, maar als het helpt voor je ;) Ik slik al een multivitamine met veel calcium, magnesium en vitamine D en omdat een te veel ook niet zonder risico's is ga ik maar niet nog extra slikken. Inhibin is een goed middel, maar mag niet tijdens zwangerschap omdat het een abortieve werken heeft... :S Ik slaap verder met een voedingskussen tussen m'n benen wat enorm helpt tegen m'n rusteloze benen maar de krampen dus niet voorkomt. Ik denk dat het bij mij vooral opletten op voldoende vocht is, want ik merk dat ik veel meer last heb als ik heb gewerkt en ik ben vaak zo druk dat voldoende drinken er dan bij in schiet... Ik loop dus nu de hele dag met een flesje in m'n hand/op m'n bureau! ;) Als dat onvoldoende is ga ik je douchetechnieken eens toepassen.

    @denanja ben ook wel benieuwd naar een foto! :)
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai meiden,

    Heb jullie een beetje verwaarloost...maar lief en ik hebben vakantie, de babykamer kwam binnen dus daar druk mee geweest. De basis is af...nu nog opleuken.

    @denanja ben ook erg benieuwd naar de schildering!

    @2012mama wat fijn dat je het nu rustiger aan kan doen. Lekker genieten nu!

    @kleinebeer hoe gaat het nu? Nog steeds opgenomen?

    @ellada is je rug weer helemaal goed nu? Prachtige suikerwaardes trouwens!

    @krampen. ..het schijnt dat een blok ouderwetse zeep op het voeteneind vh bed ook helpt tegen krampen. Mijn moeder zweert erbij. Hier totaal geen last van krampen gelukkig.

    Mijn bloedsuiker is een drama. Spuit nu net zoveel insuline als mijn vader met diabetes type 1.
    En nog zit ik na 20eh novorapid bij het eten van 2 crackers daarna op 11.7
    Gek word ik ervan.spuit nu 3x20eh novorapid en voor het slapen 20eh insulatard. Ik vind dat best veel :(
     
  4. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    @Panter wat leuk dat de babykamer is binnengekomen! Ik herinner met nog dat ik foto's zou plaatsen hier. Ga ik straks even doen via mijn telefoon. Is het geworden zoals je dacht? Lastig die suiker zeg. Ik heb geen verstand van die waardes, maar word je goed in de gaten gehouden en begeleidt?

    Ik ben donderdag verhuisd van ziekenhuis. Lig nu in een academisch ziekenhuis. Ze wilden toch dat ik voor de zekerheid in een ziekenhuis ben die een bevalling aankunnen voor de 32 weken. Er was geen spoed o.i.d. maar dit leek gewoon veiliger. In dat nieuwe ziekenhuis heb ik meteen longrijpingsprikken gekregen. Niet dat ze verwachtte dat de baby elk moment kon komen, maar uit voorzorg. Sinds twee dagen is mijn onderdruk wel een stuk gezakt; naar 80. De nieuwe dosering medicatie lijkt nu dus goed ingesteld te zijn! Toch wel een geruststelling dat hij nog iets is gezakt. Als mijn bloedwaardes, urine en bloeddruk goed/stabiel blijven mag ik na het weekend zelfs naar huis. Dan ben ik wel thuis opgenomen en krijg elke dag thuis controle's (CTG, bloeddruk etc.) Mag dan ook het huis niet verlaten in principe. Maar ja wel een stuk fijner dan in het ziekenhuis de dagen uitzitten. Zeker omdat dit ziekenhuis een uur rijden is voor mijn vriend en verdere familie/vrienden.
     
  5. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Hierbij de foto's!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    1548 en Linnepinn vinden dit leuk.
  6. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Panter mijn rug is weer helemaal beter! Dat van die zeep ga ik eens uit proberen, heb nog wel een stuk liggen dus baat het niet dan schaadt het niet ;) Wat balen van jouw suikers zeg! Kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt... Wat zeggen de dokters ervan? Zien ze dit vaker?

    @kleinebeer jeetje een hele verhuizing, wat een gedoe maar alles voor de veiligheid van je meisje die hopelijk nog heel lang blijft zitten! Hopelijk blijft je bloeddruk mooi en kun je nog lekker een paar weken naar huis! Mooi kamertje zeg, vast een heerlijk gevoel dat dat in ieder geval klaar is! :)

    @Hier, weer een onrustige nacht gehad, weet eigenlijk niet goed waardoor nu... Veel wakker in ieder geval en dus erg moe, nu aan het werk, dat houdt me wel op de been maar denk als ik vanavond thuis kom dat ik me op de bank stort en er niet meer af kom haha! :p
     
  7. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @ellada de internist zegt dat door de zwangerschapshormonen mijn lichaam resistent is voor insuline. Dit komt wel vaker voor maar niet heel vaak zo heftig als bij mij. Ben weer eens een zeldzaam geval. Moest me voorbereiden op meerdere verhogingen van insuline tot ik beval. En hopen dat ik dan geen type 2 overhou.
     
  8. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Panter vaak is het leuk om uniek of niet uit één als duizenden te zijn maar in dit geval niet... Ik duim met je mee dat je suikers straks na de bevalling zich keurig gaan gedragen! Hopelijk daarvoor zelfs nog wat beter! :)
     
  9. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Hier een heerlijk weekendje weg geweest voor ons 6 jaar samen zijn. Nu wel doodop want slapen lukt me niet makkelijk (buik, plassen etc)

    @denanja: show je een foto ben heel benieuwd!

    @Panter: fijne vakantie samen en balen dat de insuline niet doet wat ie moet doen. Hopelijk blijft de baby wel gewoon goed groeien!

    @kleinebeer: heftig allemaal! Ook hiernogmaals heel veel sterkte. En prachtig kamertje!

    @ellada: en weer beetje bijgeslapen? Hopelijk heb je een rustige zondag!
     
  10. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    even snel :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    1548, sabagirl en Linnepinn vinden dit leuk.
  11. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @denanja supermooi! :D

    @sabagirl ik ben weer bijgeslepen, een goede nacht gehad! Vanochtend al m'n administratie gedaan en we gaan zo lekker met het gezin zwemmen! :) Ontspannen dus hoop ik!

    Fijne dag allemaal!
     
  12. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @sabagirl. fijn weekend weg :) Herken dat slapen wel hoor..hier ook drama...

    @denanja mooi geworden zeg! Knap dat ze zoiets kan maken:)

    @ellada veel plezier vandaag! Geniet van je dagje.

    @Panter inderdaad hoge waardes...hopelijk na de bevalling alles snel weer onder controle. Kan me voorstellen dat dit wel een gedoe is, en dat het een beetje wanhopig voelt als je waardes continu schommelen.

    @kleinebeer Mooi kamertje! Hopelijk dan morgen naar huis..thuis is altijd beter!

    Hier zoonlief vandaag jarig..8 jaar geworden. Helaas geen buiten zit weer vandaag :( Meestal heeft ie geluk op zijn verjaardag...maar ach, we maken er een leuke dag van!
     
  13. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @kleinebeer wat fijn dat ze zo goed op je passen! Hoop dat bloeddruk verder goed blijft en je naar huis mag om te rusten. Bed in de woonkamer en lekker in je eigen.

    @2012mama gefeliciteerd met je zoon! Hier is het heerlijk buitenzitweer, hopelijk komt dat jullie kant ook op!

    @denanja prachtig die schildering!
     
    2012mama en denanja vinden dit leuk.
  14. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @2012mama gefeliciteerd! Een hele fijne dag! Ik zal hier ook blazen in jouw richting want hier is het ook prima Buitenweer!
     
    2012mama vindt dit leuk.
  15. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    @ellada: veel zwem plezier!

    @2012mama: gefeliciteerd met je zoon en een hele fijne dag gewenst!

    @denanja: Prachtig!!! Echt mooi geworden!
     
    2012mama en denanja vinden dit leuk.
  16. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Iedereen bedankt voor de felicitaties.
    Hebben binnen gezeten, ivm vele buien...maar was erg gezellig en Finn is flink verwend..
    Nu ligt ie nog heerlijk te slapen. Vandaag een beetje rustig dagje plannen.
    Vanavond naar de verloskundige. Ik doe mee aan centering pregnancy en vanavond partneravond, manlief mag ook mee...ben benieuwd.
     
    sabagirl vindt dit leuk.
  17. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @kleinebeer zie foto's voorbij komen van jullie kamertje. Dat bericht heb ik eerder gemist geloof ik. Wat mooi geworden, mooie kleur ook op de wand. Stoer en lief tegelijk! Hoe gaat het nu?
     
    kleinebeer vindt dit leuk.
  18. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Ja ben er erg blij mee, dank je!

    Zit te wachten op het oordeel van de artsen. Of ik wel of niet naar huis mag voor de thuismonitoring. Ze kwamen er van het weekend achter dat ik buiten hun regio val en het 'lastig' gaat worden om dit te organiseren . Ben dus echt zenuwachtig ondertussen wat ik straks te horen ga krijgen.
     
  19. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @kleinebeer afwachten dus! Ik duim met je mee dat je lekker naar huis mag...
     
  20. Newmom1986

    Newmom1986 Actief lid

    13 jul 2015
    462
    105
    43
    Vrouw

Deel Deze Pagina