16 t/m 31 oktober 2017! :)

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sterrenmama, 8 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Ting86 haha klopt wel een beetje had eigenlijk ook verbod erop haha maar maatje 50 hadden we maar 3 pakjes en 2 shirtjes en paar broekjes dus heb t setje in maat 50 geshopt dat kon nog wel vind ik zelf.

    @scheren gelukt haha ik kan bevallen
     
    Ting86 vindt dit leuk.
  2. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @2012mama heerlijk inderdaad, maar ga niet alles halen wat ik wilde doen... Net terug van shoppen en toch nog aardig wat kunnen halen maar ben nu kapot dus verplichte rust van mezelf! Ik heb zelfs al muisjes gehaald, dan voelt het echt echt ;) Iemand trouwens een idee waar je geboorteslingers en ballonnen kan halen? Heel wat winkels afgestruind maar echt nergens?! :O
    Thanks trouwens ook voor het bijwerken van de lijst, dat lukt mij sinds de update niet meer... :S

    @Newmom1986 niks belangrijker dan jij en je kleintje, dus lekker doen wat goed voelt! Als er blij nieuws is natuurlijk wel delen hè ;)

    @denanja ik geloof niet dat ik het scheren aan m'n man over durf te laten haha! :p

    @Ting86 benen scheren is inderdaad hè probleem (nog) niet, maar die bikinilijn, ik doe je puur op gevoel haha want zien doe ik het niet meer haha! ;)
     
  3. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    @2012mama: succes met de zwemles, snap dat dat niet echt meer te doen is. Wel fijn dat je ouders weer thuis zijn van vakantie. Nu aftellen naar de datum! Spannend hoor!

    @1548: bedankt voor je tips en hoe frustrerend als internet en tv niet werken. Eigenlijk kun je niet meer zonder. Hopelijk heeft het voorwerk wat effect en is het niet allemaal voor niks.

    @ellada: de kapper was heerlijk, het shoppen daarna niet echt. Lopen deed pijn en kon ook niks leuks voor zoon vinden. Dacht ik online te gaan shoppen website werkzaamheden, schiet niet op :p En het inslaan in tienvoud herken ik wel, hier ook al dat soort dingen flink ingeslagen haha. Hopelijk krijg je geen buikgriep

    @denanja: oei prenatal, dat kost altijd meer geld, zo'n leuke winkel!

    @Panter: heftig en wat een schrik zeg. Hopelijk mag de kleine nog even bij je blijven en anders dat hij gezond en wel geboren mag worden een dezer dagen of volgende week. Gelukkig ben je in het zkh in goede handen! Heel veel sterkte,

    @Scheren: jup echt een enorme uitdaging....

    @Newmom1986: knuffel voor jou!

    @Geboorteslingers en ballonen: hier bij de xenos gekocht. Ook een leuke ooievaar voor op de ruit daar gehaald :)
     
    denanja vindt dit leuk.
  4. Ting86

    Ting86 Fanatiek lid

    4 okt 2016
    1.002
    589
    113
    Vrouw
    @ellada Dat doe ik ook op gevoel en dan mn man laten controleren of ik et een beetje netjes heb gedaan :roflmao:
     
  5. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Ting86 haha precies dat ja! :p

    @sabagirl bij de geboorte van m'n dochter had ik ook alle versiering van de Xenos maar nu hadden ze alleen een 'it's a ...'-slinger en iets op stokjes waar ik niet van begreep waar je die moet steken... Bij de action, zeeman, HEMA etc ook geen succes... Anders dit weekend maar even bij de bekende Babywinkels kijken, maar dat is vast een stuk prijziger... :S
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks meiden. Ctg was goed, flowmeting wat dubieus. ene moment goede flow en moment later verminderde doorstroming.
    Mocht naar huis, donderdag terug voor ctg, flowmeting en controle. Hoor dan ook wanneer ze willen gaan inleiden.

    Mocht ik minder leven voelen moet ik bellen. Ook als ik twijfel omdat ik het weinig voel moet ik bellen en terug komen.

    Het word nu wel spannend. ..en eng.
     
    ellada en denanja vinden dit leuk.
  7. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    @Panter pfff spannend hoor maar vooral niet twijfelen en bellen dus. Benieuwd hoe het er donderdag uit ziet. Sterkte meis!
     
  8. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Wauw @Panter dat is schrikken! En heel dichtbij opeens. Luister goed naar je lichaam en bij twijfel gewoon bellen en actie laten ondernemen. Ik duim dat alles goed gaat!
     
  9. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Panter fijn dat t nu goed was maar wel shrikken idd. ben benieuwd donderdag!!

    xenos hebben wij hier niet en moet zeggen vond t bij prenatal niet extreem duur ofzo.

    ik heb net zelfs 3 pakken met blauwe muisjes en 3 pakken beshuit gekocht haha moest aan de 15 euro komen voor een max verstappen zegel @ellada die zal jij ook wel sparen als f1 fan he ;).
    had 15.10 dus precies goed haha en mn vrouw hoeft niet meteen naar de winkel als ie komt haha
     
    sabagirl vindt dit leuk.
  10. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @Panter goed nieuws voor nu dus! Spannend hoor, dat het ineens zo dichtbij komt! En nu niet twijfelen hè, twijfel is bellen!
     
  11. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    @denanja helaas geen Jumbo bij ons :( Thanks voor de tip, fijn dat het niet té duur is, dan ga ik dit weekend even bij de Prénatal versierspullen shoppen!
    Ik heb zelfs vier pakken muisjes haha! Beschuit wacht ik nog even mee, ben bang dat het oud wordt haha!
     
    denanja vindt dit leuk.
  12. ellada

    ellada Fanatiek lid

    23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    NULL
    NULL
    Hoe goed ik heb geslapen, zo rot ben ik wakker geworden... Hoofdpijn, rugpijn, beetje misselijk... Zo maar opstaan en een broodje eten, hopelijk gaat het dan beter! M'n man heeft onze dochter al met een broodje voor de tv gezet dus ik kan rustig eruit gaan. Hopelijk is m'n meisje vandaag in een ik-vermaak-me-prima-zelf-bui ;)
     
    denanja vindt dit leuk.
  13. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh balen dat je zo rot bent wakker geworden! ik heb ook weer heerlijk geslapen maar dat gaat hier ook altijd wel goed eigenlijk. dochter slaapt nog. schoonmoeder komt straks dus ik heb t zoiezo vrij rustig vandaag en morgen. vanmiddag met mn moeder even zelf zwemmen en verder niks doen :). heerlijk zo'n vooruitzicht! hopelijk vermaakt jou meisje zich ook prima zelf vandaag :)
     
  14. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    @ellada balen dat je zo wakker word. Maar wel fijn dat je lekker slaapt. Hopelijk je dochter in de doe het zelf modus dan.

    @denanja komt jou schoonmoeder zo vaak langs of lijkt dat zo? Ik zou er gek van worden hahaha...heb een hele lieve schoonmoeder maar die hoef ik echt niet elke week te zien :)

    @kleinebeer wat fijn dat jullie meiske het zo goed doet zeg!! Wat zullen jullie trots zijn!Hoe hebben jullie dat met bezoek? Komt het kraambezoek straks op gang als jullie thuis komen? Of komen er ook al mensen naar het ziekenhuis?

    Hier slecht geslapen...van 2-5 wakker gelegen en me zorgen gemaakt. Verminderde placentawerking gaat steeds door mijn hoofd....en daarbij de doemgedachte dat baby kan overlijden als ze niet op tijd ingrijpen. God wat ben ik bang zeg..bah! Gelukkig morgen alweer controle.
     
  15. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @Newmom1986 doe rustig aan! Merk hier ook dat ik wat meer in mezelf gekeerd raak, en het lastig vind te reageren...

    @Panter kan me de spanning goed voorstellen! Is ook niet niets...maar als je je er niet goed bij voelt gewoon bellen hoor!

    @ellada zo ben ik ook wakker geworden, moe, verkouden, bah gevoel. Moet vandaag oppassen op kids van een vriendin, dus kan niet even gaan liggen helaas...nu maar rustig met laptop op de bank genesteld.

    Geboorteslingers online heel veel te vinden, hier regelt de familie dit, maar ook online volgens mij..
     
  16. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Geboortedingen zoals slingers ed hebben wij besteld via feestwinkel.nl

    Daar is van alles te krijgen, we hebben het simpel gehouden met en vlaggenlijn en een vlag voor voor het raam.
     
  17. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wij houden t ook simpel kwa versiering. vlaggetjes en raamsticker en banner. en zo'n slinger met hoera een jongen. heb trouwens ook bordjes gehaald whawha vond mn vrouw vorige keer wel zo fijn.

    @Panter balen dat je zo lang wakker gelegen hebt. kan me voorstellen dat je lag t emalen, zou ik ook doen! gelukkig mag je morgen weer!
    wat sm betreft zie prive ;).
    zie dr 1x per 3 weken ongeveer ofja dat ze hier komt, dan gaan we soms nog daarheen.
     
  18. 1548

    1548 Niet meer actief

    Goedemorgen meiden,

    @Panter Als het je niet lekker zit dan moet je gewoon bellen hoor. Misschien kan je vandaag ook langs komen voor een check, snap dat je je druk maakt. Mij zit de afspraak van vorige week (niet gegroeid en zo gezakt in P-lijn) ook nog steeds niet lekker.

    @ellada Gaat het ondertussen al wat beter met je? Hopelijk is je dochter lief vandaag..

    @denanja Geniet van je rustige dag(en)!

    @2012mama Rustig aan vandaag..

    @Versiering Ik heb 2 vlaggenlijnen gehaald en ben nu aan het kijken voor een geboortebord (verzoek van de kinderen ;)).

    Verder geen nieuws van deze kant, voor de verandering maar opruimen :D. Zoon heeft vanmiddag een kinderfeestje en mijn dochter gaat (als het goed is) bij een vriendinnetje spelen dus ik denk dat ik vanmiddag eens een keer op de bank plof.

    Fijne dag meiden!

    zeema0010455n0000002.jpg.jpg
     
  19. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Even ego. Meisje is verder afgeweken. Groei nu op p2. In zorgelijk onder de curve. Ze wordt geschat op 1987 gram. Volgende week extra echo en rekening houden met een inleiding tussen 38 en 39 weken of eerder als groei stopt. Waarschijnlijk is placenta de oorzaak. En bij minder beweging niet twijfelen maar bellen. Pff wat zal ik blij zijn als ik haar in mijn armen heb...
     
  20. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @sabagirl bah, wat balen! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten om haar in je armen te hebben...hopelijk toch nog wat groei komende dagen!
    Doe rustig aan
     

Deel Deze Pagina