Kan dat nu al?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Ik ben nu voor de 1e keer zwanger, dus alles is nog nieuw voor me en ik weet dan ook niet wat ik kan verwachten. Ik ben slank (maat 34/36) en merk nu al dat mijn spijkerbroek moeilijker dichtgaat. Kan dat?

    Liefs, Amy.
     
  2. Suusefruus

    Suusefruus Bekend lid

    27 apr 2009
    554
    0
    0
    Ja zeker, maar dat is niet te baby hoor, dat zijn je darmen.. ;)
     
  3. Marieken

    Marieken Fanatiek lid

    11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    precies, je ingewanden blazen zich al vast op om alles op te rekken voor het echte werk.
     
  4. amy1981

    amy1981 Fanatiek lid

    16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    O haha... ja ik dacht al wel dat het de baby nog niet zou zijn hoor (ben wèl blond, :p) maar ik begon helemaal te twijfelen van o straks is dit niet goed dat ik nu al een wat opgeblazen buikje heb.
    Bedankt, jullie stellen me gerust.:)
     
  5. lexy4

    lexy4 Fanatiek lid

    17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    Sommige mensen komen nu eenmaal in de eerste weken erg veel aan (zoals onder andere ikzelf). Bij mij is het de 2e periode min of meer wat stil blijven staan en nu ik aan het einde ben kom ik weer sneller aan. Kan dus allemaal best dat je broeken al strakker gaan zitten. Die van mij paste ik ook redelijk snel niet meer (heb maat 36).
    Don't worry, het hoort er allemaal bij!

    Geniet lekker van je zwangerschap!
     
  6. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    dat kan idd, ik hoop er iig niet op ;)
    Maar ik had dat bij mijn 1e ook. Niet dat het te strak zat, maar zeer oncomfertabel.
     
  7. mroos

    mroos Niet meer actief

    Ik kwam in de eerste 10 weken ook al 5 kilo aan, echt vet, omdat ik dat niet had. dat gaat trouwens de hele zwangerschap zo door bij mij haha maar in ieder geval, als je geen vetreserves hebt heb je sneller kans om die snel op te bouwen..
     
  8. evenstar

    evenstar VIP lid

    22 jan 2009
    9.809
    3
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik voelde ook al snel krapte, was (ja WAS) ook een slanke met een klein maatje en paste in een mum van tijd niet meer in mijn spijkerbroeken.

    Het zijn je darmen, die zwellen door de hormonen op. Pas vanaf 12 weken komt je baarmoeder uit je bekken omhoog gezeild.
     
  9. Tania

    Tania Fanatiek lid

    13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Nou ik ben niet slank (maat 46) maar ik kon ook al vrij snel niet meer in m'n gewone broeken. Gelukkig had ik nog 2 broeken die te groot waren en die kunnen nog wel maar ik heb van de week ook maar een paar positiebroeken gekocht want dat zit toch lekkerder.
     
  10. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    ik kreeg pas met 23 een buikje, maar mijn nicht pastte ook al zo vroeg haar eigen kleding niet meer. wisselt per persoon.
     
  11. Pompeloesje

    Pompeloesje Fanatiek lid

    10 aug 2009
    4.226
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    kan perfect,kijk anders maar is in men profiel naar men buikje 8)
     

Deel Deze Pagina