Morgen naar de gyneacoloog.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door saartje27, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Morgen gaan we voor de eerste keer naar de gyneacoloog. Dit op verzoek van de VK, omdat ik een te hoog BMI heb, kunnen ze de groei van ons kleintje niet goed inschatten.

    Ben benieuwd morgen, vind het best wel een beetje eng omdat ik niet precies weet wat ons morgen te wachten staat.

    Hopelijk valt alles mee.

    Gr. Vanessa
     
  2. Patriciaa

    Patriciaa Actief lid

    28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    zie je berichtje net pas maar hoe is het gister gegaan?
     
  3. jetteke

    jetteke Bekend lid

    21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Ben ook heel benieuwd hoe het geggaan is. Ik meot nl donderdag om dezelfde reden naar de gyn...
     
  4. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb ook een hoge BMI en bij mij kunnen ze ook niet de grootte van de beeb in de gaten houden. Wel de groei van de baarmoeder, en die is prima op schema, maar aan de buitenkant kunnen ze niet de beeb controleren. Ik hoef niet naar de gynacoloog, ik krijg extra echo's (groeiecho's). Succes...
     
  5. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

    Nou vrijdag was het dus zo ver. We mochten na 15 minuten eindelijk bij de gyn naar binnen. Hij vroeg wat kan ik voor jullie doen?
    Brief van de VK laten lezen, hij zegt mmm raar, volgens mij is het niet nodig. Hij voelen aan de baarmoeder, was goed te voelen volgens hem.
    Extra zorg bij de gyn is volgens hem dus niet nodig, heb niet eens een echo gehad of niets.
    We gingen ook best wel verbaasd naar buiten moet ik zeggen. Maar goed, als volgens de gyn alles goed is, gaan we daar maar vanuit denk ik.

    Gr. Vanessa
     

Deel Deze Pagina