1e icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Aniet88, 19 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aniet88

    Aniet88 Lid

    2 aug 2016
    82
    1
    8
    Goedemorgen,

    Vorige week donderdag is er een verse embryo teruggeplaatst. Nu mag ik officieel aanstaande maandag pas testen maar de drang was groot dus heb ik (nu met enige spijt) vanmorgen vroeg al getest. Helaas negatief! Wd 7 en vanaf punctie geteld 10 dpo. Wat denken jullie? Is er nog hoop?

    Wat een ellende die wachtweken!
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ik zou zeker even wachten ja. Dat hij nu nog niet positief is wil niet zeggen dat hij dat niet kan worden :)
     
  3. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    10 DPO is erg vroeg. Ik zou nog even wachten en de hoop nog niet opgeven!

    Aan de positieve kant: je weet nu wel zeker dat eventuele pregnyl of ovitrelle uit je lichaam is, dus als de volgende test positief is, is die in ieder geval niet vals!
     
  4. Aniet88

    Aniet88 Lid

    2 aug 2016
    82
    1
    8
    Bedankt voor jullie reactie dames! Dat geeft me weer wat hoop :)

    Op z’n vroegst zondag maar weer testen.. dan zou er als ik zwanger ben wel wat te zien moeten zijn lijkt me?
     
  5. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Hi Antiet88, mochten jullie zo vroeg al testen? Ik heb vorige week vrijdag een terugplaatsing gehad (13/07) en mag officieel pas na 15 dagen testen, dus op 28/07. Misschien nog even wachten voor een 'definitief resultaat'?
     
  6. Aniet88

    Aniet88 Lid

    2 aug 2016
    82
    1
    8
    Het ziekenhuis had 14 dagen na punctie als testdatum gegeven. Maandag waag ik er dan maar een test aan en dan hopen dat het wel positief mag zijn :).

    Maar voor jou ook een spannende tijd! Hoe voel jij je?
     
  7. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Hi @Aniet88 ja het gaat de ene dag beter dan de andere. Was van de week super misselijk, maar vanaf gisteren gaat het weer goed en heb daarom weer meer angst dat het 'mis is' als je snapt wat ik bedoel. Ik zou dinsdag 2 weken na de punctie hebben, dus misschien moet ik het dan ook alvast een eerste keer proberen en de definitieve volgende week zaterdag.. Wanneer heb jij jouw punctie gehad?
     
  8. Aniet88

    Aniet88 Lid

    2 aug 2016
    82
    1
    8
    Jaa ik snap helemaal wat je bedoelt. Die wachtweken zijn echt verschrikkelijk. Momenteel heb ik ook nergens last van, wel wat gevoelige borsten maar dat kan ook door de utro komen. Er zit niets anders op dan “geduldig” wachten.

    Ik heb 09/07 de punctie gehad en 12/07 de terugplaatsing. Je kan idd een tesje erop wagen ik zal voor je duimen!
     
  9. Marley020

    Marley020 Actief lid

    17 feb 2018
    356
    286
    63
    Vrouw
    Vorige maand had ik een verse tp. Mocht na 15 dagen testen. De eerste week wachten ging prima, maar de tweede week vond ik moeilijk. Heb gelezen dat sommige dames een paar dagen na punctie al een positieve test hadden. Ik heb het niet zo vroeg geprobeerd. Volgens mij wel 1 of 2 dagen eerder. Die was negatief en dat is hij helaas gebleven. Dat is het nadeel van vroeg(er) testen, bij een negatieve uitslag hoop je dat dat je te vroeg hebt getest en bij positief ben je misschien weer bang dat het alsnog mis gaat. Hoewel ik geen ervaring heb met die laatste uitslag. Hopelijk snel :)

    Succes met wachten en ik duim voor jullie!
     

Deel Deze Pagina