1e kindje, 1e keer iui ??? Symptomen...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gilry, 15 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal

    Mijn vriendin en ik willen voor het eerste kindje samen gaan.
    (Via een donor).
    Vorige week donderdag de eerste iui gehad. Wij mogen 16 dagen daarna testen.
    Ik heb niet echt symptomen nog (wat ook niet kan een week na iui denk ik). Wat ik alleen wel heb of anders is is de afscheiding na de iui (eventuele bevruchting?). Na de iui nog 2 dagen witte klodders verloren (sorry) en daarna maar heel weinig witte afscheiding of doorzichtig of niks.
    Normaal gesproken heb ik juist na de eisprong tot menstruatie meer en witte afscheiding. Zijn er meer mensen die deze verandering ineens hadden en zwanger waren?

    Ik moet in ieder geval nog een week wachten met testen. Maar duurt best lang zo ;).
    Verder heb ik alleen wel gevoelige zware borsten maar dat heb ik iedere maand eigenlijk Dus daar durf ik niet van uit te gaan. Fingers crossed.

    En zijn er mensen die na 1e keer iui al zwanger waren?
     
  2. Zuuz36

    Zuuz36 Lid

    15 jul 2017
    5
    1
    3
    Vrouw
    Hoi girls,
    Ik las net je post en ik heb afgelopen dinsdag mn eerste iui (van donor) gehad en las dat je misschien al eerste symptomen /veranderingen merkt. Maar dat je er niet vanuit durft te gaan. ..nou ik ben een week later dan jij...5dagen na nu en ik merk ook t een en ander, tenminste???
     
  3. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
     
  4. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw

    Hoi zuuz36

    Oh spannend ook voor jou :). Die wachtenden duren nu lang He?
    Mag ik vragen wat jij merkt?
    Soms denk ik dat het tussen mijn oren zit maar het is even afwachten.
    Hoe ging jou iui verder? Zonder hormonen ook of niet?

    Succes in ieder geval. Laat even weten als je de test hebt gedaan.
     
  5. Zuuz36

    Zuuz36 Lid

    15 jul 2017
    5
    1
    3
    Vrouw
    He leuk dat je reageert, ik denk ook dat t tussen mn oren zit, maar toch ook weer niet. Mn darmen rommelen zowat non-stop (nooit last van), borsten gevoelig en sinds vandaag voel ik me vol, bolle buik gevoel, en alsof er soms "vlinders" doorheen gaan.
    Verder ging mijn iui heel erg goed, zonder hormonen. Kreeg wel een pregnyl prik nadat de echo liet zien dat ik een piek had! Volgende ochtend zat t er al in..,
    Maar dat wachten is echt erg......
     
  6. Zuuz36

    Zuuz36 Lid

    15 jul 2017
    5
    1
    3
    Vrouw
    En trouwens jij ook heel veel succes en ik duim voor je. En hoor graag de uitslag van je test volgende week
    ,
     
  7. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Oké.. ik heb geen prik gehad. Gewoon alles natuurlijk. Maar wachten duurt echt lang he... vind het vreselijk. Ik gaver 22e testen. Wanneer moet jij testen?
     
  8. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    @Zuuz36 heb nog een vraagje, waarom.moest jij pregnyl spuiten? Ik vroeg me dat af omdat ik niets moest spuiten. Vraag me af of ik dit ook niet moet doen? Ik doe wel elke maand de ovulatietest en heb ook elke maand de lh piek heel duidelijk. Heeft dat er misschien mee te maken?

    En verder herken ik ook wel de lichamelijke dingetjes die jij beschrijft;). Gevoel ook van vlinders in je buik maar zijn bij mij misschien ook wat zenuwen. Ik heb ook 1 dag hele erge krampen bij mijn darmen gehad en steken. Dit was 3x achter elkaar.
    Ik ga voor jou duimen!!! Spannend deze weken :)
     
  9. Zuuz36

    Zuuz36 Lid

    15 jul 2017
    5
    1
    3
    Vrouw
    He wat vervelend ....hoe gaat t nu?
     
    Gilry vindt dit leuk.
  10. Zuuz36

    Zuuz36 Lid

    15 jul 2017
    5
    1
    3
    Vrouw
    Ps ik schrijf je even over de pregnyl, kan je lezen als je daar aan toe bent.

    Ik ging dinsdag 10 juli voor een echo, prima eitjes en dus pregnyl prik om de eisprong zekerweten te laten plaats vinden, extra zekerheidje . S avonds een ovulatietest gedaan en t resultaat was direct zichtbaar en woensdag 11 juli was de 1ste inseminatie. Kan as vrijdag testen,dus nog een paar heeeele lange dagen.
    Succes iig bij je 2 e poging en ik duim mee
     
  11. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Ik ben helaas ongesteld geworden . En bij jou?
     
  12. Gilry

    Gilry Actief lid

    15 jul 2017
    293
    179
    43
    Vrouw
    Ik ben helaas ongesteld geworden . En bij jou?
     

Deel Deze Pagina