1e poging na miskraam: zwanger, maar voel me zo anders....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door bengelke, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengelke

    bengelke Bekend lid

    21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    hey, ik moet dit toch echt even van me afschrijven, want vind het zo raar en eng.

    Toen ik zwanger was van men dochter had ik weinig klachten, wat duizelig, pijnlijke borsten en de bekende bandenpijn.
    Toen ik in oktober zwanger bleek te zijn na onze eerste icsi, had ik al snel banden pijn, buikpijn, en nog heel veel andere symptomen, toen de buikpijn was gestopt, was het vruchtje ook gestopt met groeien bleek 10 dagen later op de echo. . Dus ik dacht, oke, zo kan ik me recht houden mijn volgende zwangerschap.
    Maar euhhh, ik voel niks, heb niks symptomen, heb wel terugplaatsing gehad in eigen cyclus, dus moet geen utrogestan gebruiken, dus dat verklaard waarom ik niet moe ben, en men borsten misschien geen pijn doen. Maar heb dus ook totaal geen buikpijn of iets dergelijks, en vind het zo raar dat het zo een groot verschil is met enkele maanden terug, toen voelde ik me echt zwanger, nu niks.... is het omdat het hcg nog maar enkele maanden uit mijn bloed is, dat mijn lichaam er nog aan gewoon is?
    Testen waren vorige donderdag al echte knallers, bloedwaardes waren ook heel goed.. dus is het nu even bang afwachten.
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Elke zwangerschap is anders.. komt vast goed. Gefeliciteerd!
     
  3. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Bij mijn twee miskramen voelde ik me op en top zwanger. Bij deze, tot nu toe geslaagde, zwangerschap voel ik bijna niks. Elke zwangerschap is anders, symptomen zeggen niets :).
     
  4. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Zo ben ik ook erg onzeker
    In oktober een mission abortion hehad
    Voelde toen van alles
    Nu voel ik bijna niks
    Maakt me ook zo onzeker
     
  5. Vie87

    Vie87 Fanatiek lid

    17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb precies hetzelfde. Bij mijn miskramen gelijk vanalles. Ook bandenpijn enz. Nu voel ik dat helemaal niet. Ben moe en mijn borsten beginnen wat gevoelig te worden. De test is wel gelijk veel duidelijker dan toen! Ik probeer maar te denken dat het juist een goed teken is. Bij mijn goede zwangerschap bouwde het volgens mij ook wat meer geleidelijk op!
     
    Stampertje1 vindt dit leuk.
  6. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Hier stond vandaag op de clearblue dat ik 4-5 weken zwanger ben
    Dus ik ga er maar van uit dat het goed gaat
    Voel me minder onzeker dan gisteren
    Hopen dat het zo blijft
     
    NdNk vindt dit leuk.
  7. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.345
    1.249
    113
    Vrouw
    Niet druk maken hoor! Elke zwangerschap is anders. Deze zwangerschap had ik de eerste weken ook nergens last van, werd er toen zo onzeker van. Met een week of 8/9 ineens zo misselijk, dat ik mezelf maar een sukkel vond dat ik zo klaagde over nergens last van hebben. :roflmao:
    Geniet er nog maar van :p
     
  8. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Dat zegt niks tegenwoordig. Ik zou a.st zaterdag 10 weken zijn maar heb afgelopen dinsdag te horen gekregen dat het embryo is gestopt met groeien en geen hartactie had. Terwijl ik wel en nog steeds alle symptomen heb. En juist geen krampen en bloedverlies
     
  9. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Heel veel sterkte
    Ik heb dit ook helaas mee gemaakt
    Was een slopende periode
     
  10. TigerAngel7

    TigerAngel7 Fanatiek lid

    2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ja dat vooral je voelt je veraden door je eigen lichaam. En dit is ook nog eens de 2e x dat dat gebeurd
     
    Stampertje1 vindt dit leuk.
  11. Stampertje1

    Stampertje1 Niet meer actief

    Ja snap ik helemaal
     

Deel Deze Pagina