1ste afspraak Gyn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door debke83, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis1984

    Meis1984 Actief lid

    1 dec 2007
    123
    0
    16
    Wij zijn inmiddels ook doorgestuurd naar de gyn. Ik heb in dit topic al mooi ff kunnen lezen wat ik kan verwachten van het eerste bezoek. Maar ik vraag me nog af of ze ook gaan vragen naar bijv. erfelijke factoren bij zwangerschap. Dus is het handig om nu alvast te informeren of onze ouders ook problemen hadden, zodat we dat meteen kunnen vertellen bij het eerste bezoek? Of wordt daar niet meteen naar gevraagd?

    Liefs Meis1984
     
  2. Pip78

    Pip78 Bekend lid

    13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Leuk om te horen wat je te wachten staat zo'n eerste bezoek. :) Wij hebben onze intake bij de gyn op 15 september. Maak me niet zo'n zorgen dat er iets mis is. Gaat meer om dat we gezien onze leeftijd ik 32 en partner 30, niet meer jaren rond willen lopen. Heb zelf last van schildklieraandoening en krijg maandelijks injecties met vitamine B12, dat heeft ook meegespeeld om ons door te laten sturen naar Gyn.

    Ben sinds eind feb 2008 gestopt met pil en heb lang moeten wachten tot er enige regelmaat in cyclus kwam.
     
  3. Anke82

    Anke82 Lid

    4 aug 2008
    14
    0
    0
    Hallo Allemaal,

    Wij hebben ook binnenkort onze eerste afspraak bij de Gyn, ook in Sittard.
    Helaas gaan we die angstig tegemoed, we zijn er namelijk achter gekomen dat mijn man spataderen in zijn balzak heeft, dit schijnt behoorlijk slecht te zijn voor de zaad productie en is waarschijnlijk veroorzaakt doordat hij als kind verkeerd en te warm ondergoed heeft gedragen, wist ik ook niet hoor.

    Ook is het beroep van de man van cruciaal belang, en ook dat beroep van mijn man is niet erg goed voor de zaadjes (hij werkt met chemicali"en), al met al zitten we dus al nagel te bijten.

    Heeft iemand toevallig nog wat info, betreffende bovenstaande?

    Jullie alvast allemaal succes.

    Groetjes
     
  4. Pip78

    Pip78 Bekend lid

    13 apr 2008
    566
    0
    0
    beleidsadviseur
    in het Friese Land
    Wat vervelend zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je behoorlijk angstig bent. Ik heb zelf geen ervaring met het beroep van je man en de spataderen. Hoop dat het allemaal goed komt. Sterkte!
     
  5. Dreamer83

    Dreamer83 VIP lid

    16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bij de info bovenaan in dit onderdeel staat er wel wat over.
    Ik hoop dat het voor je man zn zaadjes niks uit maakt!

    Die erfelijke factoren heb ik idd ook al over na zitten denken.
    Ik denk dat je de meeste dingen toch wel weet als er iets mis is.

    Ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan!
     
  6. Zora

    Zora VIP lid

    12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Er werd bij ons de eerste keer wel gevraagd of er meerdere problemen met vruchtbaarheid zijn in de familie.

    Anke82 sterkte, probeer neit meteen het ergste te denken, misschien valt het mee. En ook al zijn de zaadjes slechter dan zijn er nog heel veel opties.

    Liefs Zora
     
  7. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @ Debke

    He meid,weet je zeker dat je ei al geweest is?Temp je ook?Dus is het echt al weer afwachten voor je?Ga voor je duimen. :)
     
  8. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Behappy. Ik ben 1.56 meter. Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad en tot op het laatst alles kunnen doen. Ben gewoon onder controle bij de verloskundige geweest. Ik ben thuis bevallen in 7 uurtjes tijd. Geen enkel probleem dus als je klein bent.

    Pim
     
  9. debke83

    debke83 Fanatiek lid

    24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    He lily,

    Ik heb geen idee meer welke cyclus ik moet aanhouden...maar gewoon veel klussen haha...
    Hoe is het nu met jou?

    Liefs Deb
     
  10. lily26

    lily26 Fanatiek lid

    29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    @Debke

    Ik heb ook geen idee maar temperatuur wel dus kan wel zien of ik mijn ei al heb geahd!
    Maar daar ben ik nog steeds op aan het w8ten dus gaan nu 'we hebben weer kans' tijd in dus iid weer veel klussen! :oops: :)
    Laat je wat weten als er verandering of iets bij je optreed!?
    Ben benieuwd meis!

    Liefs Lil ;)
     

Deel Deze Pagina