2,5 week na vroege miskraam nog steeds symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door 20122014, 2 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 20122014

    20122014 Lid

    2 jul 2018
    31
    18
    8
    Vrouw
    Hallo dames,

    Even een vraagje omdat het me zo onzeker maakt....
    Zal even bij het begin beginnen.
    Na 2 gezonde jongens zijn we sinds november/ december bezig voor een 3e kindje. Bij de jongens was ik in 1x zwanger, nu duurt het wat langer....
    Begin april heb ik een miskraam gekregen met 6 weken zwangerschap. Flinke kramp en grote stolsels incl. Vruchtzakje verloor ik binnen een paar uur nadat het bloeden begon. De dag voor de miskraam waren mijn symptomen al verdwenen. Zere borsten, licht in Mn hoofd en af en toe wat misselijk. De dag daarna een echo gekregen en alles was schoon. Mijn cyclus was daarna gewoon weer keurig 26 dagen net als altijd (ik gebruik al 4,5 jaar geen anticonceptie meer ).
    Op 20 mei was de eerste dag van mijn menstruatie. Zondag 3 juni eisprong( voel ik zeer duidelijk) 15 juni zou ik ongesteld moeten worden maar niks te bekennen behalve hele zere borsten en een zere rug. Ik voelde Mn eigen duidelijk zwanger. Was dan ook verbaasd dat de test op zondag 17 juni maar een heel vaag tuurstreepje gaf. Eigenlijk ook nog na afleestijd. ,s middags begon het bloeden. Was niet veel maar dacht dat ik gewoon ongesteld werd. Maandag en dinsdag werd het bloeden wat meer en verloor ook wat stolseltjes (normaal als ik ongesteld ben). Daarna was het bloeden zo goed als over en vanaf donderdag niets meer gezien. Dit is erg kort voor mijn doen aangezien ik normaal wel een dag of 7/8 menstrueer. Wat ik wel vreemd vond was dat mijn borsten pijn bleven doen en ik heel licht in Mn hoofd bleef en pijn linksonder in Mn buik bleef houden. Maandag dus maar een testje gedaan en knalpositief!!!
    Vrijdag nog een testje gedaan omdat ik die ochtend naar de vk moest ivm de bloeding en die was een stuk lichter. Op de echo was wel een soort holte met vocht te zien, ze had het over een soort plooi?? Maar verder niets. Gelijk hcg laten prikken en die was 17 te laag dus voor een termijn van 6 weken maar het kon ook nog zijn dat de zwangerschap korter was doordat de innesteling stil had gestaan of zoiets...
    Maar nu weet ik het ook niet meer. Mn borsten blijven zeer doen, dikker aders lopen er over heen. Ik heb dikke witte afscheiding (normaal alleen na eisprong) en blijf licht in Mn hoofd.
    De miskraam zou met 4.2 wkn al afgebroken zijn als dat een miskraam was. Of dat was een bloeding en de miskraam moet nog komen. Of groeit er misschien toch nog wat? Donderdag moet ik nogmaals terug voor hcg prikken en als deze gestegen is vrijdag nog een keer een echo.
    Maar 2,5 week na een miskraam met 4 wkn nog symptomen is toch erg vreemd of herkent iemand dit? Ik ga overigens uit van een miskraam hoor...heb eigenlijk geen hoop dat het nog iets zou kunnen worden.

    Sorry voor het lange verhaal maar kan ieman mij helpen?
     
  2. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Kun je niet minder ver zijn geweest en een innestelingsbloeding gehad hebben?
    Heb je nog een zwtest liggen?
     

Deel Deze Pagina