+2 jaar; we keep on fighting!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Nooortje, 9 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuky

    Snuky Fanatiek lid

    26 aug 2015
    1.095
    974
    113
    Update @hier. Al ruim 2 weken pauze en dat bevalt me beter dan ik had verwacht. Het is fijn om even niet met cyclusdagen bezig te zijn, verplichte seks maar gewoon weer wanneer je er zin hebt en niet steeds dat knagende sprankje hoop in je hoofd te hebben dat dan weer geplet wordt onder teleurstelling en angst.
    Ondertussen blijven de zwangerschapsaankondigingen wel voorbij komen en dat went gewoon nóóit en doet altijd weer pijn. Ik focus me nu gewoon lekker op werk, onze tuin én ons samen en hoop gewoon heel erg dat IVF óns middel gaat worden. To be continued...;)
     
  2. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    @Tess27 jeetje zeg wat verdrietig. 6 jaar.. hoe is dat vol te houden :( ik hoop dat je hier de steun kunt vinden die je zoekt. Knuffel.

    @Faithful wat naar van het nieuws. Hoe is het verder gegaan met de ovu testen?

    @Vally85 hopelijk morgen een posi ovu! :)

    @Steef85 weet even niet of ik je welkom had geheten, dus welkom!! Ook wij kennen elkaar, gezellig dat je hier ook bij bent (al is de reden niet leuk)

    @Snuky wat fijn dat het je goed doet de pauze. En logisch dat die aankondigingen zeer blijven doen.. Knuffel!

    Gevoelige borsten nemen hier alweer af.. dus vrees voor een witte test dit weekend. Maar ik moet perse testen, aangezien ik utro gebruik. Deze maand 4 verschillende hormonen geslikt/gespoten/ingebracht, zal wel weer allemaal voor Jan l*l geweest zijn. o_O Ik laat t jullie weten.
     
  3. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    @Chocoladetaart ik hoop toch het beste voor je!!

    Ik lees snel bij hoor, drukke dagen.
    Cyclus dag 1 dus nu eindelijk door met echo’s ipv ovulatie testen. Toch fijn.
     
  4. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Tess27, 1e kindje
    Bezig sinds: Januari 2012
    Status: Echo 28 mei
    MMM: KID #7 en de rest zie handtekening


    Zou je dit willen toevoegen aan de lijst? Nu 2x geprobeerd op de iPad maar misschien op de tel beter. Krijg de kleur niet.
     
  5. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    @Snuky in principe wel hoor. Dat ik 7 artsen heb betekent wel dat we er 2 bijv. Heel fijn vinden. 1 totaal geen vertrouwen inhebben en de rest is gewoon prima.
    Gelukkig hebben we degene die we niet vertrouwen bijna nooit en als we die wel hebben maakt ze geen beslissingen voor ons. We hebben aangegeven geen vertrouwen in haar te hebben en dat we haar liever niet hebben maar met echo's moet het soms. Nou oke prima dan. Het is ook geen naar mens ofzo maar ze heeft een paar dingen gedaan waardoor ons vertrouwen is gedaald in haar.
     
  6. Bvb87

    Bvb87 Lid

    15 mei 2018
    20
    7
    3
    Vrouw
    @Snuky fijn die alfabetische lijst :D

    Tja zwangerschapsaankondigingen zijn vreselijk. Elke week is er wel iemand in onze vrienden- en kennissenkring die het leuke nieuws brengt...

    En om het nog erger te maken: ik werk op de dienst geboorteregistraties in het stadhuis urgho_O
     
  7. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    13 dpo en een negatieve Predictor Early + Wondfo vanochtend. :cry:
     
  8. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
  9. Vesper

    Vesper Lid

    10 mei 2018
    8
    3
    3
    Vrouw
    Gadver! Hier ook weer ongesteld. Gelukkig een lang weekend vrij met zon...
     
  10. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Bah.. sterkte meiden. Hier dag 2. Heftig altijd!
     
  11. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Nog steeds geen positieve test... we weet morgen of maandag.
     
  12. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Thnx dames. Dikke knuffels voor jullie allemaal.
     
  13. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Beetje rare week hier gehad, vandaag lijk ik de rust weer een beetje te kunnen vinden.
    In de familie iemand die erg ziek is en maar de vraag is of die opknapt. Zoonlief met eigen problemen, waarbij ik helaas niets voor hem kan betekenen behalve dan 'er zijn'. Kleine kids, kleine zorgen en grote kids grote zorgen is een uitspraak waar ik het totaal niet mee eens ben. Maar als ze nog klein zijn voelt het wel alsof je wat meer voor ze kan doen, dan dat ze al de pubertijd achter de rug hebben.

    Ik zit inmiddels op dag 2 van mijn Duphaston 10mg en moet zeggen ik heb er geen last van of iets. Nu hopen dat ik na 14 dagen slikken een positieve test mag vasthouden. Heel benieuwd of dit voor ons dat het 'magische middeltjes' mag zijn. Vandaag mooi weer en ik ga voor mijzelf weer eens een nieuw plan opstellen, iets met mooi weer en hernieuwde energie en tijd om weer wat actiever te worden en meer quality tijd voor mijzelf te plannen.

    @Vally85 Ja mannen hebben toch een andere manier van omgaan met. Weet niet of dit het goede woord is maar zijn lijken er wat "luchtiger/nuchter" mee om te gaan.
    Lastig hoor als het zo in de omgeving gaat en snap het wel hoor, als er eerst geen interesse was waarom nu ineens wel. En je schoonmoeder, jammer dat het zo moet gaan al weet je nu wel dat je bij haar daarvoor niet heen hoeft te gaan (al had je dat misschien anders gewild).
    Mijn schoonouders zijn erg meelevend, luisteren ook graag en zijn geïnteresseerd maar ik vertel vrij weinig heel bewust. Ik ben niet opgegroeid met alles delen in de familie dat was 'not done' en voel die behoefte nu ook niet. Andere familie leden kunnen erg betweterig doen en dan zeg ik gewoon niets. Dat is praten tot je een ons weegt.
    Sommige vrienden leven echt heel erg mee en vragen uit oprechte interesse en die geef ik dan ook eerlijk antwoord. Andere vragen soms uit nieuwsgierigheid, maar niet echt bewust van wat ze echt vragen en meer om hun eigen gevoel te bevredigen dan dat ze het voor mij vragen en dan ben ik kort. Als ik voor iedere keer een euro krijg als ik zeg: "Mocht ik ooit weer zwanger zijn dan hoor je het tzt wel en anders hoor je niets." dan was ik financieel heeeeeel rijk. ;) :p Soms heb ik ook echt spijt (en dat heb ik niet snel) dat ik ooit aan anderen heb verteld dat we er weer voor gaan.

    Welkom dames bij het clubje hier!
    Wist niet zeker of ik dat al had gedaan. :D

    @Featherr @Chocoladetaart @Vesper He bha en balen zeg!!
    @Vally85 fingers crossed hopelijk snel je ei gevonden, vandaag nog getest?

    @Snuky Oh kan me voorstellen dat je dit nu makkelijker kan doen. Mijn huidige werk geeft ook geen mogelijkheid tot eventjes tussendoor er uit en snel weer terug. Gelukkig heb ik het altijd zo kunnen plannen in mijn vrije uren.
    Ja ik zou er dan zeker ook wat van zeggen, trouwens dat "het blijft niet hangen" heel herkenbaar "oeps ja was het even vergeten" dan denk ik is het (in de gemiddelde situaties) dan zo moeilijk om iets te onthouden. Maar ik denk dat ik nog van de oude generatie ben qua normen en waarden. HAHA
    En ja weet je de persoon die me dat vroeg stond toen nog heel dichtbij mij en zou dus helemaal beter moeten weten! Het lef, het zou niet eens in mij opkomen om uberhoubt 'uit het niets' te vragen naar de zwangerschapswensen laat staan dan. Maar goed, ik ben niet snel verbaasd toch zijn er nog enkelen die dat kunnen. Achja soms moet je maar proberen de humor er van in te zien, zegt meer over de ander dan ons toch.
    Fijn dat jullie pauze zo goed bevalt en je kan richten op andere dingen!
    En die aankondigingen, knuff! Blijft helaas herkenbaar.
    @Bvb87 lijkt me toch ook confronterend iedere keer.

    Hopelijk kan iedereen beetje genieten van het mooie weer en lang weekend (of moet er iemand nog werken?)
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  14. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Even snel tussendoor.. mijn menstruatie is eindelijk doorgebroken. Morgen echo en dan hopelijk weer Puregon spuiten.
     
    Vally85 vindt dit leuk.
  15. Vally85

    Vally85 Fanatiek lid

    21 jun 2016
    2.119
    977
    113
    Gisteren echo gehad en de follikel was eindelijk groot genoeg om ovitrelle te mogen injecteren. Aankomende zaterdag horen we of de embryo goed is ontdooid en als dat zo is zondag de tp van onze eerste cryo. Erg spannend allemaal.
     
  16. Chocoladetaart

    Chocoladetaart Niet meer actief

    Lieve meiden, ik heb besloten om te stoppen met ZP. Wil er wat minder mee bezig zijn en mij richten op de leuke positieve dingen die dit jaar gaan komen. Ik wens jullie alle goeds van de wereld en hoop dat jullie snel een kindje in jullie armen mogen sluiten. Veel liefs ♡
     
    Spiegeleitje vindt dit leuk.
  17. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Heel benieuwd hoe het vandaag is gegaan!
    Klinkt als een goed plan richten op leuke dingen!! Voor jou/jullie het zelfde en meer gewenst. ♡

    Hier cd 24/8 of 9 dpo en wil morgen vast een Etos early test er tegenaan gooien, begreep dat dit wel een goede early test was. We zullen het wel zien, vooral benieuwd gezien aantal dingen bij mijn lijf. Gisteren walgde ik gewoon bij de geur bier van mijn partner, schijnbaar was het gewoon normaal. Maar ik kon er weinig van hebben, had ik bij de jongste toen ook. Verder wel wat 'klachten', maar die kunnen alles gerelateerd zijn dus afwachten. Hopelijk doen de medicijnen hun werk goed!

    Hoe is het bij/met de rest?
    Nu lekker genieten van het weer of...
     
  18. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vandaag is het precies 2 jaar later. Wat een naar idee eigenlijk. We zijn 2 jaar later maar nog geen stap verder. :(
     
  19. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    :( Dikke knuffel!
     
  20. Bvb87

    Bvb87 Lid

    15 mei 2018
    20
    7
    3
    Vrouw
    vandaag TP?
     

Deel Deze Pagina