2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn gedachte ook ja.. Maar volgens mij is de politie in BE en DE ook ingelicht.
     
  2. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ze gaan nu idd verder zoeken in Beek (limburg)...
     
  3. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ze weten natuurlijk ook helemaal niet waar ze moeten zoeken wanneer hij daar enkel heeft getankt.. Misschien heeft hij wel als een kip zonder kop rondjes gereden.

    Probeer me dan echt in te denken he, in te leven in zo'n man.. Zou hij al besloten hebben zelfmoord te plegen? En dan nog even gaan tanken en zo'n afstand afleggen met de auto.. zo raar gewoon.
     
  4. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    Beek is hier in de buurt. Hopelijk heeft hij de jongetjes daar uit de auto gezet en lopen ze ergens, maar ik ben bang dat hij niet voor niets dat hele end heeft gereden.
     
  5. Feilo09

    Feilo09 Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Het laat me niet los :(ben steeds aan het kijken of ze al gevonden zijn.
    Ik hoop zo dat ze ongedeerd zijn maar ik vrees het ergste.
     
  6. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het schijnt dat de vader ook nog gebeld heeft toen hij in Beek was. Ik probeer me dan ook helemaal in te denken, maar vind het zo'n vreemde situatie. Ik vrees echt het ergste.
     
  7. ma1

    ma1 Fanatiek lid

    14 mrt 2010
    1.211
    0
    0
    Ik vrees ook het ergste
     
  8. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    verschrikkelijk, ik vrees het ergste maar zolang ze nog niet gevonden zijn is er misschien een kleine hoop op een goede afloop

    heb de fotos op facebook tegengekomen en gedeeld
     
  9. Smurf1985

    Smurf1985 Niet meer actief

    Ontzettend triest.. arme moeder!

    Je weet gewoon niet wat zo'n man bezielt,wat iemand eerder al zei; een kat in het nauw maakt rare sprongen..

    Speculeren heeft weinig zin vrees ik,duimen en hopen dat de jongens gezond en wel worden gevonden!
     
  10. Pluutje

    Pluutje Fanatiek lid

    3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop alleen niet dat de vader - en dat was het eerste wat gisteravond in mij op kwam - de waarheid over waar de kindjes zijn, in een daad van uitzichtloosheid of het willen treffen van zijn, ik neem aan, ex-vrouw in zijn graf mee gaat nemen, onder het mom "je ziet je kinderen nooit meer terug" en dat hij kindjes (lichamen) verstopt heeft. Als je al om wat voor een reden dan ook tot een daad van zelfmoord komt, terwijl jij op dat moment de zorg over je kindjes hebt, lijkt mij dat geen ondenkbare situatie.

    Maar ik hoop met heel hart dat ik er faliekant naast zit. Zolang ze niet zijn gevonden, is er hoop, dus hier branden weer 2 kaarsjes op een goede afloop. Dit is zo'n ondenkbare hel waar die moeder zich nu in moet bevinden...:(
     
  11. Afgrijselijk! Wat een nachtmerrie is die moeder in beland zeg :(
     
  12. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Vreselijk, vind het zo erg voor hun moeder. Ik hoop met heel mijn hart dat haar mannetjes snel gevonden worden. Ik vrees ook alleen het ergste
     
  13. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    bah bah bah.. kippenvel!..

    Idd hopen dat die jochies nog ergens rondlopen en snel gevonden worden.. Hopelijk heeft papa ze niet 'meegenomen' .. .:(
     
  14. Slagroomsoesje

    Slagroomsoesje Niet meer actief

    Wat erg! hoop dat ze snel gevonden worden.
     
  15. 0Zebra0

    0Zebra0 VIP lid

    6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat verschrikkelijk zeg. ik heb inmiddels al 10x gekeken vanaf vanochtend vroeg of er al nieuws is :(
     
  16. Kusjesmama

    Kusjesmama Fanatiek lid

    12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat een nachtmerrie voor die moeder :(

    Ben bang voor het ergste voor de jongens. Zijn oud genoeg om om hulp te vragen ergens lijkt mij of naar huis te bellen...
     
  17. Partyrocker

    Partyrocker Niet meer actief

    Is er onderweg niet iets gebeurd met de kinderen? Kwijtgeraakt ofzo, dat de vader op dat moment in zijn paniek geen andere optie meer zag als zelfmoord?
    Ik hoop dat ze nog leven. Ik vind het namelijk maar een raar verhaal.

    Als hij zichzelf van het leven wou beroven en zijn kinderen ook, waarom zou hij dan nog de moeite nemen ze te ''verstoppen''? Vaak gaat dat helemaal niet zo doordacht, maar in een opwelling.

    Misschien heeft hij ze afgezet in een pretpark?
    Onder het mom van dan hebben ze nog een leuke dag?

    Ik heb echt geen idee. Maar een familiedrama lijkt het ook weer niet op.
     
  18. kristalhelder

    kristalhelder Bekend lid

    21 aug 2011
    743
    0
    16
    Misschien heeft hij in een opwelling wel iets heel doms gedaan en daarom zelfmoord gepleegd. Maar dat zijn aannames, laten we maar hopen dat die mannetjes gewoon ergens verloren rondlopen.
     
  19. Lovely83

    Lovely83 VIP lid

    29 mei 2008
    20.378
    3.246
    113
    Het eerste wat ik vanmorgen deed toen ik wakker werd was op het nieuws kijken of ze al gevonden waren. Helaas :(
     
  20. ALeV84

    ALeV84 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik hoop zo dat hij de kinderen ergens heeft achtergelaten en dat de kinderen niet eens beseffen dat ze gezocht worden, want anders zijn ze inderdaad oud genoeg om hulp te vragen :(

    Ik leef zo met de moeder mee, hoe wanhopig moet zij zich nu voelen, om gek van te worden.
     

Deel Deze Pagina