2 kinderen vermist in Doorn

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door BLiS, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystify

    Mystify Bekend lid

    24 mei 2011
    938
    0
    0
    Ergens dacht ik ook, misschien zitten ze wel in een vakantiehuisje, maar eerlijk gezegd....het duurt nu te lang.

    Ze zijn op een leeftijd dat ze nu echt hulp zouden gaan vragen als ze ergens alleen zijn....hoe langer het duurt voor ze gevonden worden, hoe groter de kans dat dit wel een familiedrama is. Wat moet die moeder door een hel gaan.
     
  2. Babystew

    Babystew Niet meer actief

    Ik dacht ook meteen aan een familiedrama.. Wat verschrikkelijk, hopelijk worden ze snel gevonden
     
  3. Aislin

    Aislin Actief lid

    2 dec 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Op de telegraaf zeggen ze dat hij de kinderen een paar dagen geleden al heeft opgehaald bij hun moeder en in goed overleg mee heeft genomen voor een korte vakantie...
    Misschien zijn ze nog op vakantiebestemming... wil liever niet denken wat hij in die dagen al heeft kunnen doen...
     
  4. Pluutje

    Pluutje Fanatiek lid

    3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Laten we hopen dat die twee mannetjes met een stuk brood en een dvd-tje ergens opgesloten zitten in een vakantiehuisje waar ze niet uitkunnen (blijft de vraag waarom, ook gezien de leeftijd). Ik trek een hele goede fles wijn open mocht dat zo zijn.
    Het blijft mij bezig houden, ook omdat we hier nog steeds een helicopter horen heb ik het idee dat ze nog wel hier in de buurt van Doorn aan het zoeken zijn.
    Bidden is niet mijn ding, maar dat is nu wel het enige wat ik doe op een positieve afloop van dit drama. Dit raakt je als ouder zo diep!
     
  5. novaa

    novaa Fanatiek lid

    28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    NULL
    NULL
    De kinderen zijn maandag nog gezien in Doorn als ik me niet vergis.
     
  6. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Willen jullie aub stoppen met theorieën te bedenken?
    Het is allemaal al erg genoeg.
    Deel liever het amberalert en houdt hoop!!
     
  7. Appeltjes

    Appeltjes Fanatiek lid

    2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    Ik snap wel wat je bedoeld ,maar dit is toch logisch dat dat gebeurd. Of je nou wel of geen theorie bedenkt, ik denk dat wel het allemaal even erg vinden toch?
     
  8. pinter

    pinter Fanatiek lid

    9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

    +1.... Heb het gedeeld en ook naar vrienden in Limburg die in Beek wonen.
     
  9. TempusFugit

    TempusFugit Niet meer actief

    Ik vind het logisch dat mensen gaan speculeren, dat is iets wat nu eenmaal gebeurt en zeker op een openbaar forum.
     
  10. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Afschuwelijk dit... Heb het ook al gedeeld op fb... kwam ook het berichtje van hun mamma tegen, kippenvel!

    Hopelijk zijn ze gewoon snel weer terecht en zijn ze gewoon weer bij hun lieve mamma
     
  11. FairyLaughs

    FairyLaughs Niet meer actief

    Bah wat verschrikkelijk! En idd.. Ik dacht bij de foto ook.. ' wat een leuke vent'. Ik hoop heel hard dat de kindjes snel gevonden worden,,, maar naar beek rijden, dan naar doorn,, kindjes kwijt? Ik ben heel bang dat het niet goed is,,.
     
  12. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ook ik hou mijn hart vast, dit kan niet goed zijn. Heb er echt een slecht gevoel van in mijn buik.

    Wat een nachtmerrie voor de moeder van de jongens.
    Ik hoop echt dat ze snel worden gevonden.
     
  13. Pleak

    Pleak Fanatiek lid

    30 mei 2011
    3.620
    217
    63
    zuid-holland
    Ik had zo gehoopt dat de kindjes inmiddels al gevonden waren :( ik heb er ook een slecht gevoel bij..
    Ohw wat heb ik te doen met de mama.. :( gister al haar berichtje voorbij zien komen op fb.. Bah, waren ze maar weer thuis!
     
  14. Umm85

    Umm85 VIP lid

    17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hoezo dat? Mensen gaan zich toch afvragen hoe of wat.. je hoeft toch niet mee te lezen.
     
  15. 1985Breezer

    1985Breezer Bekend lid

    19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Laat maar....
     
  16. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.219
    62
    48
    around the corner
    Pffff, ik word echt helemaal naar van die helikopters hier in de buurt die constant af en aan vliegen...
    Je weet waarom en je hoopt zo dat ze (het liefst levend) gevonden worden... :(
     
  17. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    ik moet er steeds aan denken hoop heel erg dat ze snel en levend gevonden worden
    maar het duurt nu wel erg lang
     
  18. Lexxie

    Lexxie Fanatiek lid

    16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk bericht dit... Hopelijk zijn de kindjes ongedeerd!
     
  19. knap

    knap Niet meer actief


    Het spijt me maar. Met heel mijn hart hoop ik dat deze kinderen terug gevonden worden.

    Maar net zo als velen met mij vrees ik voor het ergst.


    Maar ik hou hoop heel veel hoop. Natuurlijk het is gewoon verschrikkelijk dit.
     
  20. Pluutje

    Pluutje Fanatiek lid

    3 jun 2010
    1.059
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heel confronterend en deprimerend! Niet het geluid maar het besef van zolang je de helicopter hoort ze blijkbaar nog niet gevonden zijn, nog steeds geen duidelijkheid voor de familie :(
     

Deel Deze Pagina