spanning op eierstok vlak voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sunshine09, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    vorige maand en deze maand weer heb ik krijgt ik een paar dagen voor nod last van spanning op mijn rechtereierstok. Als ik me beweeg of er op druk dan doet het pijn, het voelt ook hard aan terwijl ik aan de linkerkant niets voel. Na mijn menstruatie trekt dit weer weg.

    Ik vroeg me af wat dit nu kan zijn en of er meerdere meiden zijn die hier last van hebben.
     
  2. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sushine,

    Ik heb er ook last van sinds ik met de pil gestopt ben.
    Heel raar is dit.
    Ik heb er ook last van als ik nies, of mijn neus snuit.
    Dan voel ik een druk en pijn...ook is het bij mij de rechterkant.
     
  3. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda
    Nou dat heb ik dus ook en ik begrijp er helemaal niets van, hele maand geen last van behalve enkele dagen voor nod. Bij bepaalde bewegingen, niezen e.d. heb ik last. Lijkt net als of je opnieuw je eisprong krijgt.

    Jij weet ook niet toevallig hoe dit kan? Heb geen cystes oid paar maanden geleden nog bekeken.
     
  4. Sammie88

    Sammie88 VIP lid

    12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bij mijn laatste onderzoek ongeveer 2 jaar geleden zag alles er ook goed uit.
     
  5. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Jullie Voelen denk ik middenpijn dat is de pijn die je hebt als je aan het ovuleren bent, ik voel het niet maar er zijn vrouwen die het wel voelen, lijkt me wel handig eigenlijk!
     
  6. Sunshine09

    Sunshine09 Fanatiek lid

    4 aug 2007
    1.409
    1
    0
    Breda

    Hall Buikvlinder, middenpijn ken ik wel, maar zoals je ziet aan mijn banner zit ik aan t eind van mijn cyclus dus is het haast onmogelijk om nu middenpijn te hebben.
     
  7. Druif2008

    Druif2008 Actief lid

    16 aug 2008
    287
    1
    0
    Ik ken beide "pijntjes", hoewel die pijn tijdens mijn ovulatie doet behoorlijk pijn, maar Buikvlinder het is inderdaad handig want ik heb het met ovulatiesticks bijgehouden en het klopt precies. :D

    Die andere pijn net voor mijn ongesteldheid heb ik ook aan één van de eierstokken en mijn gynacoloog zei eens dat zich dan een nieuw eiblaasje ontwikkelt. Dat is nog geen ovulatie, maar hij maakt zich wel vast klaar voor de nieuwe over twee weekjes.
     
  8. Buikvlinder

    Buikvlinder Actief lid

    13 aug 2008
    145
    0
    0
    Verzorgende IG
    Leeuwarden
    Ik kan alleen afgaan op mijn hoofdpijn dat heb ik namelijk een aantaldagen voordat ik aan het ovuleren sla! Is ook handig!
     
  9. pffffff

    pffffff Actief lid

    21 mei 2008
    339
    0
    0
    Ik heb ook last van mijn eierstokken! Alleen bij mij is het voornamelijk aan de linkerkant... ik vroeg me ook al af wat dat kon zijn, en ook ik voel dat het daar harder/dikker is als aan de andere kant...

    Ik ben van plan om binnenkort een afspraak te maken met mijn huisarts dus dan zal ik vragen wat het kan zijn!

    LIefs karin
     

Deel Deze Pagina