2+ wkn overtijd, neg test en plofbuik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vero0504, 4 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Goedenavond, normaliter ben ik elke 28 dagen wel t haasje. Nu zit ik al een week of 2 te wachten maar nope.

    Had de 19e toch zeker wel de pineut moeten wezen maar inmiddels ook twee testen verder (laatste van gisteren) en die zeiden negatief. Nu is negatief testen en "haha suprise!" geen onbekende in de familie al had ik dat niet met mn dochter. Een keertje een cyclus overslaan zou ook best wel een keer kunnen, tenslotte ook inmiddels 33.

    Maar met cyclussen overslaan heb ik dus geen ervaring. Ik ben kneiter moe (wat ook de oorzaak ervan kan zijn) en heb een gevoel in mn buik alsof iemand er een hoofdkussen in gepropt heeft. Voelt niet pijnlijk ofzo, ook niet misselijk maar t voelt gewoon niet prettig. Iemand die dat wel herkent?

    Ik zit niet direct op een tweede te wachten hoor, die zwangerschap en bevalling staat me nog iets te vers in t geheugen. Als t zo is is t welkom is t niet zo vindt ik t ook prima dus zowel positief als negatieve ervaringen welkom.

    Ik kan dat plofgevoel alleen niet plaatsen, alsof je net twee kerstdagen je de schompes hebt gegeten en dit de dag na kerst is en je in je overladen koelkast kijkt en alweer genoeg gegeten en gedronken hebt.

    Normaliter als ik ongesteld wordt heb ik last van mn bekken (fikse bi problemen gehad tijdens zwangerschap en 9 mnd daarna nog) dat heb ik nu dan weer niet ook niet gehad (dat vindt ik dan weer aanzienlijk minder vervelend).

    Mag alleen hopen dat dit gevoel in mn buik dus niet elke keer is als je een cyclus mist, wordt er inmiddel knap sachrijnig van.

    Ik ga pas naar de huisarts als ik na deze 19e nog zit te wachten met vlaggetjesdag. Dan klopt er iets niet.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    En nog een kleine aanvulling: ik slik al 7 jaar geen pil, heb geen spiraal dus ben helemaal vrijgesteld van die grappenmakers. Heb 1 week de pil geprobeerd na mn bevalling bijna 2 jaar geleden maar daar werd ik zo beroerd van dat die linea recta naar de apotheek is gegaan en dr ook niet meer in kwam.
     
  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Misschien erg voor de hand liggend maar ik gooi hem er toch in: ben je zeker van je eisprong?
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Die komt altijd zonder melding. Zijn ook helemaal niet bewust bezig met een evt tweede dus dingen als temperaturen doe ik bijv niet. Ritme is altijd 28 dagen, stabiel en zonder afwijkingen. Afgezien dan de eerste en laatste keer dat er wel een afwijking in zat maar toen had ik geen kwalen alleen overtijd en ging ik alleen maar testen om dat uit te sluiten want die hoop hadden we na twee jaar al opgegeven (we wilden ook geen verdere stappen of trajecten doen) dus kon t toch niet zijn...en wat ligt ze boven toch heerlijk te slapen.
     
  5. Zohra

    Zohra Fanatiek lid

    20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Ik sla regelmatig een cyclus over en heb dan soms, niet altijd, ook het gevoel in mijn buik dat je beschrijft. Vaak is mijn buik dan ook echt dik/opgezet.
     
  6. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.690
    14.044
    113
    Vandaag toch doorgezet en dubbel en dwars. pwoaaaah! Lamlendig als de pest , bekken doen ook weer gezellig mee maar geen plofbuik meer! Die plofbuik kan dr dus gewoon bijhoren. Heb je een keer de pret vanwege langere cyclus of overslaan krijg je dr allerhande ongemakken bij. Moeder natuur weet t ook altijd weer lekker uit te pakken. Gewoon rondje overslaan en je vol energie voelen, geen kwaaltjes oid lijkt me toch ook een mooie optie. Ben je zwanger ben je moe, sla je over of ben je laat voel je je een plofkip, in de menopauze staat er ook nog van alles te wachten...mogen toch verdraaid gouden jaren worden daarna, na al die pesterijen! :)
     

Deel Deze Pagina