pap geven

Discussie in 'Voeding' gestart door Tinkerbell81, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    wat voor speen gebruiken jullie bij het geven van pap...
    heb gisteren een 3 speen van AVENT gebruikt maar deze zat dus steed verstopt...nu bestat er ook een 1 2 3 speen ...is dat geschikt voor pap of gaat hij dan ook verstopt zitten....
     
  2. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hoii ik heb de speen van avent 2 geloof ik heb het gat wat groter gemaakt en nu gaat het goed
     
  3. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    de 1 2 3 speen van avent is een speciale papspeen
    wij gebruiken hem met de laatste fles dat is 210 water +7 schep + 3 eeetlepel bambix groeipap
    eerst stand 1 dan 2 en als laatste 3...
     
  4. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    heb er net een gekocht vanmiddag ga ik zo uitproberen ben benieuwd!
     
  5. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    en hoe is het gegaan?
    Was nog vergeten te zeggen dat Teun er aan moest wennen omdat stand 1 toch sneller ging als speen met 3 gaatjes...maar naar een paar dgn was hij er aan gewend
     
  6. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    De helft van de voeding zat in zijn nek :) hihi maar toen de fles bijna op was had hij in de gaten dat hij zelf ook ff kan stoppen zonder dat de boel ernaast loopt :) ...gewoon ff blijven oefenen. hij vond het trouwens wel lekker (had biobim gekocht )
    maar standje 2 en 3 zal nog wel ff een poos duren voordat hij die snelheid aankan....draai jij die standen dan tijdens het drinken? je voert het zeg maar op de snelheid?
     
  7. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja de speen blijft in zijn mond en dan maar draaien..je merkt het snel genoeg als hij meer moeite moet doen op het eten te krijgen draai ik hem door...ligt ook een beetje aan de dikte van de pap
    hij heeft het snel door hoor dus je zou sne naar 2 gaan
     
  8. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    okee...ik geloof dat standje 1 dan wel volstaat...ik doe ook maar 1 schepje in een fles dus tis nog best wel heel erg dun...
    en t gaat binnen 5 minuutjes op een fles van 160cc
     
  9. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    ja dan is het nog dun
    wij begonnen met 4 mnd met rijstebloem en dan een fles van 180 ml ( later 210ml) en 3 eetlepels en dan is het wel dikker.....
    dan voorlopig standje 1 nog...maar blij dat hij het er nu wel uit heeft gekregen oke het ging iets te snel maar alle begin is moeilijk :)
     
  10. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    owja dan kan ie wel op een standje sneller...doe de rijstebloem ook door de afgekolfde bv heen misschien is het dan sowieso dunner....maar zeker blij dat het nu wel lukte want ik had dus eergisteren afgekolfd rijstebloem erdoorheen en toen kreeg hij het er dus amper uit...en had hij nog dorst en ik was dus helemaal afgekolfd hmmmzzzz...nog geprobeerd dat gat toen groter te maken maar toen loukte t nog steeds niet...dus die 1 2 3 speen is echt een goede uitvinding!
     
  11. janette

    janette VIP lid

    26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    eetsmakelijk verder voor je lieve schat
     
  12. christina

    christina Niet meer actief

    pap krijgt mijn dochter van een bordje met een lepel. Vaak geeft ik haar ca. 130 cc gewone melk (friso 1) en geef ik haar 70 cc melk met 2 schepjes nutrix. Ze drink om 18.30 u de fles niet zo goed, dus vandaar de lepel. Als ze helemaal weinig drinkt dan geef ik haar pap van een bord zodat ze in het totaal 200cc op heeft.
     

Deel Deze Pagina