20 jaar

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 11 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben nu 22, en wordt volgende maand 23. dus ik ben op mijn 23e moeder.... ik was 16 toen ik mijn man leerde kennen, en ik wist het meteen, met hem ga ik kinderen krijgen en trouwen... dus het ligt niet aan de leeftijd, maar aan de liefde die je voor elkaar hebt.
     
  2. sabrine van de

    25 okt 2005
    11
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    aalst
    hoi hoi

    ik ben sabrine van de laar
    ik ben 21 jaar en zes weken geleden bevallen van een gezonde dochter.
    het viel mij ook op dat er niet zo heel veel meer zijn die op die leeftijd zwanger raken
    nou moet ik ook eerlijk zeggen dat het bij ons nog niet helemaal gepland was maar ja sommige dingen kun je niet plannen
    en we waren er oook erg blij mee,,,,
    ik vind het heerlijk om jong moeder te zijn en ik geniet er echt van......


    groetjes sabrine van de laar
     
  3. Ik ben 23 en ben zwanger van mijn eerste ..
    Dat is zo .. als je voelt dat je er klaar voor bent..
    Speelt de leeftijd niet zo veel rol hè ..
    Sommige zijn boven de 30 en er nog niet klaar voor .. Dus ..

    Succes ermee , en duimen voor je dat het zover is hè .
     
  4. aardbeitje

    26 aug 2005
    12
    0
    0
    Ik ben ook 21 en verwacht ook mijn eerste kind! Volgens vele lijk ik jonger dan 21...En daarom krijg ik ook steeds vragen of ik niet te jong ben om kinderen te nemen!

    Maar ik trek me er niets van aan, en probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn kleine prinsje die flink aan het trappen is, in mijn buik!!!
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat is nou jong en wat is nou oud ?
    ik vind als jullie er rijp voor zijn kwa gevoelens dan staat een leeftijd daarvoor niet in de weg
    je kan zelf toch wel bepalen wanneer je een nieuw leventje wilt beginnen
    ik vind de buitenwereld moet zich maar eens meer met hun eigen zaken gaan bemoeien
    wordt er soms erg moe van
    niet dat ik commetaar heb gehad hoor want ze schatten mij veel jonger dan dat ik ben maar als ik me leeftijd zeg zie je ze denken
    het is ons leven en heb niet vaak de zin om het allemaal uit te gaan leggen waarom ik nu op mijn leeftijd nog zwanger ben
    lijkt wel of je heel je leven verandwoording moet afleggen naar de buitenwereld toe bah bah bah

    gr debbie
     
  6. Linda10280

    Linda10280 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.764
    0
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Hai iedereen,

    Ik ben zelf 25 met 2 kinderen.
    Ben al bijna 8 jaar samen met mijn man en net een jaar getrouwd.
    Was bijna 22 toen ik van me dochter beviel.
    En dit jaar is m'n zoontje geboren.
    Ik wist van mezelf al dat ik jong kinderen wou.
    Mijn moeder was 20 toen ze mij kreeg.
    Wij zijn er heel gelukkig mee en ik zou het niet anders gedaan hebben als het kon.
    Heb ook wel is vervelende opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen.
    Maar me daar nooit iets van aan getrokken.
    Het gaat om jouw gevoel en die van jouw man/vriend.

    Liefs Linda
     
  7. Muis21

    Muis21 Lid

    7 nov 2005
    55
    0
    0
    hey ik ben nu 20 en word 28 november 21 , ik weet nog niet zeker of ik zwanger ben hoop het wel natuurlijk !!

    groetjes muis
     
  8. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    22 jaar, ben ik nu. In mijn omgeving wordt alleen maar postitief gereageerd omdat veel mensen weten hoe graag
     
  9. malou

    malou Actief lid

    9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Hoi Hoi

    Ik ben ook twintig, en ben over twee dagen uitgerekent. Het was een hele verrassing! Maar de mooiste verrassing van ons leven! We zijn er heel erg blij mee.
    Maar wat ik wel heb gemerkt is dat je mensen ook kwijt raakt door zoiets, omdat ze met hele andere dingen bezig zijn.
    Maar ja, dat hoort er bij! denk ik

    Geniet ervan! Ik ga wachten op mijn kleine......
     
  10. liza

    liza Lid

    11 okt 2005
    16
    0
    0
    Haarlem
    ik ben ook net 20 hoor dat maakt toch niets uit maak je niet druk
     
  11. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    ben 23 nu en heb een dochter van 4 en een zoon van 3 en 5 jaar getrouwd. dus was er heel snel bij hahaha nu bezig met nummer 3.
     
  12. Louise

    Louise Lid

    11 aug 2005
    14
    0
    0
    Secreteresse
    Hai Dames,

    Ik ben ook 20 en bijna 8 weken zwanger, wij zijn er helemaal klaar voor, maakt helemaal niks uit wat andere mensen ervan vinden. Alleen van mijn familie vind ik het belangrijk.

    Groetjes
     
  13. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik ben nu 23 en 19 weekjes ver en als ik het zo lees zijn er genoeg meiden van rond de twintig... Lekker doen wat jezelf wil.. je kent jezelf het beste...

    Liefs Chantal
     
  14. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hallo ik ben ook 20 en verwacht in februari ons eerste. ik vind ook dat er enorm raar wordt naar gekeken als je zo jong zwanger bent terwijl het eigenlijk een normale leeftijd is voor een zwangerschap vind ik. maar ok in deze tijd ligt die leeftijd wel hoger maar we worden bijna vergeleken met een tienerzwangerschap terwijl meisjes van onze leeftijd vaak klaar zijn voor een kindje. groetjes
     
  15. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    Ik ben 24 en we zijn nu vanaf mijn 23ste bezig. Ik wilde graag jong moeder zijn, als het aan mij had gelegen warenw e al eerder begonnen. Ik vind het ook enorm raar dat mensen idioot reageren als het blijkt dat je op jonge leeftijd al moeder wilt worden.Van de ene kant wordt er geklaagrt over de vergrijzing, en dat de vrouwen veel te laat aan kinderen beginnen. Maar begin je jong dan is het ook weer niet goed. Ach gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt!
     
  16. meisie

    meisie Lid

    10 sep 2005
    15
    0
    0
    ik ben 19 en ook zwanger...kheb het nog niet iedereen vertelt maar degenen ie het weten hebben er cker een mening over...zo jong en dan al zwanger..?!oh oh oh...maarjah...daar oet je gewoon boeven staan ..dat doe en probeer ik tenmisnte wel..:)
     
  17. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik ben nu 23 en 7 weken zwanger. Ik vind het belangrijk dat je een stabiele relatie hebt, leeftijd maakt voor mij niet uit. Mensen uit de familie reageren positief, de rest weet het nog niet. Ik heb een HBO opleiding en verwacht dus wel dat er mensen zijn die zullen zeggen dat ik mijn kansen vergooi. Maar ja het is maar net wat je gelukkig maakt en een kindje maakt ons geluk zeker compleet, dus wie zijn zij om daarover te oordelen?
     
  18. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik was net 20 toen we begonnen met klussen, en zwanger geworden net na mijn 23e verjaardag.
    ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger.
    twee mensen hebben al gevraagt of het gepland was :) ja dus.
     

Deel Deze Pagina