twijfels

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hey,

    hier ben ik weer!! Ik had een vraagje. ik heb daarnet even op de calculator geweest en stond voor het volgende;het kwam overeen met wat ik heb meegemaakt!op de aangeduide datums kreeg ik de symptomen! Dit heb ik die cyclus bijgehouden van mezelf; verlede maand was ik ongesteld van 24 september tot 30 september. Mijn cyclus heeft 21 dagen geduurd. Op 6 oktober had ik mijn innestelingsdag, op 7 oktober licht roze bloedverlies, op 8 oktober iets donkerder bloedverlies en op 9 oktober was de bloeding gedaan. Op 14 oktober kreeg ik mijn maandstonden maar deze waren veel minder dan anders. Ik voel me gewoon,alleen heb ik weinig honger en ben ik 7 kilo vermagerd op korte tijd.'s avonds ben ik doodop,terwijl ik nog steeds het werk doe zoals ervoor en dan was ik niet zo moe! Nu val ik als een blok in slaap om een uur of 9 in de zetel (wat ik anders nooit doe)!!en 's morgens ben ik super vroeg wakker, maar ik krijg dan wel mijn klop in de loop van de dag. Soms doen mijn borsten wat lastig, soms steken ze en soms krijg ik er zo precies een "koud" gevoel in. Ik kan het niet anders omschrijven! Wat denken jullie hiervan?

    Vele groetjes
    Bianca
     
  2. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Testen meid!!! Dan heb je duidelijkheid. Ik hoop het echt voor je!!
    Hou je ons op de hoogte?

    Groetjes en succes!
    Anouk.
     
  3. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik ga deze cyclus nog afwachten denk ik! ik heb tenslotte mijn :evil: nog gekregen nadien! of kan dat dat je de eerste keer na de bevruchting nog je :evil: krijgt?
    Ik laat zeker nog iets weten als ik getest heb!!
     
  4. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Die :evil: heeft misshien wel te kort geduurd om :evil: te zijn. Ik zou ook testen. Een aantal van je genoemde symptomen lijken erop dat het raak is. Dat afvallen vind ik er niet zo bij passen...heb je veel moeten overgeven of zo??
    Suc6 met testen!
     
  5. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Je kan ook gewoon nog ongi worden tijdens een zwangerschap hoe vaak hoor je t niet?
    Dus als je zoiets hebt van t zou weleens kunnen test je toch.....
    Ik wens je veel succes en zal voor je duimen ;)

    groetjes liselotje
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    bedankt iedereen! ik ben verleden week goed ziek geweest waarvan ik 1 avond heb moeten overgeven! Mijn keel stak heel erg en daardoor moest ik overgeven! ik zal nog wel zien,he! het zal dan toch voor morgenvroeg zijn als ik zou testen!
    ik hou jullie zeker op de hoogte,ok?
    Vele groetjes
    Bianca
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte Bianca... ik ben net zelf ook 2 dagen ongi geweest en ik voel me ook anders als anders. Gevoelige borsten en mijn ongi was ook heeel weinig. Dus ik heb gisteren getest en zag een heeeeeeel vaag streepje. Elke keer denk ik dat ik 'm gewoon wil zien.
    Van de week ga ik opnieuw testen en ik zou jou aanraden om ook te gaan testen. Succes meis!!
     
  8. eliesja

    eliesja VIP lid

    3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Idd een testje doen..
    Laat je het wel weten...k ben wel erug nieuwsgierig!!
     
  9. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Zal voor je duimen.
    Wanneer ga je testen?

    Silly
     
  10. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    weet je al iets???? Be ook erg benieuwd
     
  11. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik heb nog niet getest! ik zou liever nog wachten totdat ik ongesteld moet worden! ik merkte ook op dat ik al enkele dagen veel vochtverlies heb. Is dat ook een signaal? Normaal heb ik dat niet of toch niet zo erg! ik heb af en toe steken in mijn buik en borsten! Ach ja, het kan evengoed zijn dat ik het mij allemaal terug inbeeld! :oops: Wie zal het zeggen! Ik zal het wel zien,he! ik hou jullie zeker op de hoogte!!

    Vele groetjes
    Bianca
     
  12. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hier ben ik nog'ns. Nu heb ik terug een vraagje. Mijn cyclus ligt normaal gezien zo tussen de 21 en 28. Maar 28 dagen is al een hele tijd geleden dat dat nog eens is voorgevallen! Nu in de nacht van zondag op maandag had ik bloedverlies, ik dacht dat mijn :evil: er door gekomen waren maar maandag had ik niets meer van bloedverlies. Ik heb maar een heel klein beetje donker gekleurd bloed verloren. Wat zou dit kunnen betekenen denken jullie? Mijn eerste dag van mijn laatste :evil: was 14 oktober. Ik durf nog ni goed testen gewoon omdat ik het nog wat te vroeg vind. Maar ik maak mij nu wel zorgen! :cry: mss is het nu wel echt zo en is er een probleem ofzo ( zoals de eerste keer dat ik zwanger was en een vroegtijdige miskraam kreeg ). Kan er mij iemand helpen? Heeft er nog iemand dit meegemaakt?

    Veel liefs
    Bianca
     

Deel Deze Pagina