21 dagen overtijd positief/negatief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Preciousbabie, 21 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Inderdaad even doortesten. Ik duim voor je. :)
     
  2. Stretchfield

    Stretchfield Bekend lid

    3 jun 2015
    603
    108
    43
    Ben benieuwd naar je test :) hoop dat er wat te zien is.
     
  3. Preciousbabie

    6 okt 2011
    42
    22
    8
    Vrouw
    Eindhoven
    Ik heb vanochtend getest met de normale action test en hier is niks op tezien :( Helaas... Wel vreemd ben nog steeds niet ongesteld geweest sinds 1aug.. Zou er dan toch iets anders aan de hand zijn?
     
  4. Rosje83

    Rosje83 Fanatiek lid

    17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik gok dat hij heeft gereageerd op je LH piek dan.

    Om je cyclus een beetje in de gaten te houden zou ik je temperatuur gaan bijhouden. Dan weet je precies wanneer je eisprong is geweest en weet je dus automatisch ook wanneer je ongesteld moet worden!
     
  5. Be Happy

    Be Happy Niet meer actief

    Wat er aan de hand is, is dat je onregelmatige cyclussen hebt. Je schrijft dat je wel vaker 2 of zelfs 3 weken later ongesteld bent dan de standaard 28 dagen. Volgens mij zitten je cyclussen zo rond de 42 tot 49 dagen ongeveer.

    Jij moet sowieso niet uitgaan van 28 dagen, maar dus van cyclussen van 40 dagen of langer. Er zijn veel meer vrouwen die onregelmatig ongesteld zijn. Wellicht heb je deze keer een nog langere cyclus dan 49 dagen helaas.

    Gezien je lange cyclussen zou je ook naar de huisarts kunnen gaan voor een evt doorverwijzing naar een gynaecoloog. Lange cyclussen kunnen wijzen op PCOS wat het zwanger worden kan bemoeilijken.
     
  6. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik sluit me aan bij Be Happy.
     

Deel Deze Pagina