weeen opwekken

Discussie in 'De bevalling' gestart door denance, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denance

    denance Lid

    4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
  2. Bri

    Bri Niet meer actief

    Er is nog een reden waarom seks de bevalling op gang kan helpen: sperma bevat een stofje dat kan helpen met de verweking van je baarmoedermond. Maar alleen als die rijp is, dus vroeg in de zwangerschap hoef je er niet bang voor te zijn.

    De laatste loodjes duren voor sommige vrouwen erg lang, maar het duurt voor jou echt niet lang meer. Geduld! Als je kindje en jouw lichaam er klaar voor zijn, begint de bevalling meestal vanzelf. Hooguit nog tweeëneenhalve week, dan is het zover. Succes, zet 'm op!
     
  3. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Haha, ananas en tonic hoef je echt niet te proberen wand het helpt echt niet, had in mijn vorge zwangerschap ook geprobeert maar te vergeefs had kapotte lippen door het hart te eten van de ananas en de tonic bleee.

    Ik denk dat sex wel een goeie optie is?
    Maar Ik ben net zover in de zwangerschap als jij en heb er ook genoeg van hoor, kan niet wachten dat ik de kleine meid in mijn armen kan houden pfff

    succes met de laatste loodjes he, haha
     
  4. bulldog

    bulldog Fanatiek lid

    2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bij mij heeft er niks gehlopen!
    had ook van alles geprobeert
     
  5. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    niets helpt als je kindje nog niet eraan toe is om te komen ben ik bang, dus spaar jezelf de energie voor de bevalling ipv allemaal rare capriolen uithalen hihi
     
  6. schatje1

    schatje1 Niet meer actief

    wij hadden sex gehad een uur voordat de weeën begonnen..

    dus jah ik weet niet of het anders ook was gebeurt haha maar bij ons heeft het geholpen.. en ik was pas 36wk en 5dg

    Groetjes
     
  7. desangel

    desangel Actief lid

    14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    nou heb vanaf week 39 alles geprobeerd en ben nu 41wk en 1 dag zwanger haha
    niets heeft dus geholpen:(
     
  8. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    aidan is gekomen op WONDEROLIE!
     
  9. denance

    denance Lid

    4 jul 2007
    32
    0
    0
    limburg
    leuk al die reactie allemaal bedankt ik zal eens kijken wat voor mij helpt!

    Groetjes Denance
     
  10. Alita

    Alita Niet meer actief

    huh?!
     
  11. babydreame

    babydreame Actief lid

    9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik heb vanochtend geklust, en uur daarna had ik het gevoel dat de wee,en opgang kwamen, maar merk dat het steets erger worden of het aanhoud weet ik niet. ik heb vanmiddag even 2 uurtjes geslapen maar heb ookal last van rugwee,en dus even spannend afwachten dus.
     
  12. deepfreeze

    deepfreeze VIP lid

    29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    C op een MacDonalds maaltijd :)

    Dingen die je darmen verstoren kunnen helpen (baarmoeder kan samentrekkingen overnemen). Dus vet spul (wonderolie/pannenkoeken), of licht giftig (ananashart/bitterlemon)..
    Sperma schijnt ook te werken, maar dan moet je baarmoeder er wel klaar voor zijn. Anders zou er geen baby blijven zitten tot de 37 weken ;)
     
  13. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Pas op met tonic en bitterlemon hoor, het schijnt dat kindjes bij overmatig gebruik in het vruchtwater gaan poepen daarvan.
     
  14. Jaimy en remco

    Jaimy en remco Bekend lid

    14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    maar is een annanas niet gevaardlijk omdat het gif is? en werken al die dingen echt allen maar als je eind van je zwangerschap ben of eerder ook hoe zit het in elkaar en hoe kunnen die dingen dat verooorzaken?
     
  15. Heart

    Heart Fanatiek lid

    28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Áls het al werkt, werkt het natuurlijk alleen maar als je kindje er klaar voor is ja.
    En maar goed ook (alweer) want als je nu al wil bevallen (wat behoorlijk onverantwoordelijk zou zijn :( ) is jouw kindje daar dus nog helemaal niet klaar voor! :(
     
  16. goudlokje

    goudlokje Actief lid

    2 mei 2008
    109
    0
    0
    sales assistent
    hoofddorp
    Na de sex begonnen bij ij 2 uur later de weeen.
    5 uur later had ik mijn zoon in mijn armen.
    Was trouwens wel 2 dagen voor de uitgerekende datum, dus je lichaam moet er idd wel klaar voor zijn.....
     
  17. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik loop inmiddels 10 dagen overtijd en heb alle trucs geprobeerd, op wonderolie na, dit schijnt echt gevaarlijk te zijn voor je baby. Helaas is mijn kleintje er nog niet klaar voor, want hij maakt niets aan aanstalten om eruit te komen.
    Nu wordt het dus een inleiding maandag.
     
  18. desangel

    desangel Actief lid

    14 dec 2007
    113
    0
    0
    zeist
    ik loop vandaag ook 10dg over tijd en willen ze nog lang niet inleiden:(
    ze hebben zelfs gezegd dat als as donderdag(42wk) nog nix aan de hand is en alles nog goed gaat (zoals ook genoeg vruchtwater enzo) dat ze me nog door laten lopen ook:S:S:S:S:S:(
     
  19. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.327
    243
    63
    Noord-Brabant
    Nou ik heb afgelopen vrijdag wonderolie geprobeerd en heb er nog geen krampje van gekregen.
     
  20. elies

    elies Lid

    22 feb 2008
    40
    0
    0
    verre oosten
    ongeduldig zijn is een ding, maar weten dat er nog meer dames uitzien naar de eerste wee is toch ook wel een schrale troost!

    als ik het goed samenvat is de heersende mening: lekker samen naar bed!
    weer lekker functioneel! gelukkig hoor ik m'n man hier niet over klagen. maar ik loop nu ook al een week te wachten.

    het is echt een soort niemandsland vind ik, soms wanhopen en soms maar genieten van de extra tijd die je hebt. toch ben ik meestal niet de gezelligste meer en heb ook niet veel zin meer in contacten enzo.

    zeg, dames, zet em op, en onbewust opzien tegen de bevalling kan ook remmend werken. dus: vertrouw dat het goed komt en dat er straks een lekkere baby is om mee te knuffelen!
    8)
     

Deel Deze Pagina