29 februari t/m 12 maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door karlijn, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Heb tevens gereageerd in het topic miskraam. Daar staat ook een foto bij.
     
  2. Eveline1990

    10 jul 2017
    50
    7
    8
    Vrouw
    Wat vreselijk onzeker zeg.... Kan je niet om nog een echo vragen? Die onzekerheid is echt onmenselijk toch.....
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik heb even gekeken bij het topic en dat is inderdaad een vruchtzakje met vruchtje. Ik zou echt de VK bellen en vragen om een spoed inwendige echo om te weten waar je aan toe bent. Afwachtend en onzeker het weekend in kan echt niet. Laat ze in ieder geval nog even checken hoe dat nou zit met het hartje, volgens mij hoort dat wel te kloppen met 7 weken? Dat is wat ik begrepen heb tenminste. Wat een klote situatie zeg
     
  4. Oumi86

    Oumi86 Bekend lid

    13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Ik vind het ook echt belachelijk dat ze jullie in deze onzekerheid weg gestuurd hebben. Heel vreemd dit! Heb je nog contact met ze gehad vandaag?
     
  5. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @LiefenLeed wat een ontzettend nare situatie. Belachelijk dat je met die onzekerheid naar huis bent gestuurd.. ik heb geloof ik wel eens gelezen dat bij een hele prille zwangerschap van 7 weken het hartje nog niet hoeft te kloppen, maar dat moeten ze toch even goed onderzoek. En jullie goed voorlichten ipv wegsturen met de mededeling dat er altijd een wonder kan gebeuren. Wat vreemd!
    Nou heel veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid heb.
     
  6. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Wij vinden het zelf allemaal ook lastig. Vooral dat onzekere.

    Ik heb bloed mogen prikken, dat doe ik dan maandag weer. Weet op dit moment zelf niet eens wat ik hoop. Heb op dit moment zo weinig vertrouwen dat alles goed komt. Kan me ook niet voorstellen dat er nu nog een gezond, groeiend kindje in me zit. Er zit niks anders op dan afwachtten...
     
  7. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @LiefenLeed jeetje wat een onzekere tijd ga je tegemoet :( met 7 weken klopt het hartje al wel, maar als de apparatuur slecht is was het misschien nog niet te zien. Ik heb je foto ook bekeken en ik zie ook duidelijk wat zitten, verder weet ik niet hoe het eruit hoort te zien. Als ze op de echo nog wel een vruchtje zag zou je inderdaad denken een tweeling. Ik duim voor je dat het toch nog goed komt! Heel veel sterkte met afwachten.
     
  8. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Lief en leed, sterkte met alle onzekerheid!! :(

    Ik ook gisteren verschrikkelijk geschrokken. Na intiem geweest te zijn best veel bloed. Rood, met een klein stolselachtig iets ook. Omdat het net erna was ben ik nog relatief gerust omdat ik gewoon weet dat er zo makkelijk iets kan springen tijdens de zwangerschap, maar ik ben echt niet blij. Maandag bel ik de vk om te kijken of ik snel terecht kan voor een echo alsnog...
     
  9. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Gisteren ook een rommelig gevoel in buik en rug gehad, alsof ik ongesteld moest worden. Vanochtend geen nieuw bloed gelukkig en alles lijkt tot rust te zijn gekomen.. Ik vertrouw er maar op dat het goed zit totdat ik zekerheid heb...
     
  10. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    @SaartjeHussein ow jeetje ook al zo geschrokken :( dat je nu niet meer bloed en het weer rustig voelt klinkt natuurlijk positief, maar ik zou me ook zorgen maken hoor. Morgen gewoon de vk bellen!

    @LiefenLeed hoe gaat het?
     
  11. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @SaartjeHussein
    Heel vervelend...hopelijk is het niks. En denk ook dat je daar vanuit moet gaan. Hou je ons op de hoogte?

    @daantje09
    Lief dat je er naar vraagt. Ik weet zelf eigenlijk niet eens hoe het gaat. Het bloeden en de krampen zijn gestopt. Maar we gaan er vanuit dat het niet goed is. Tenminste daar moesten we vanuit gaan zegt de verloskundige. Al kwam ze daar op vrijdag een beetje op terug. Ze sprak toen over afwachtten...
    Maar blijf het een bizarre situatie vinden. Ik voel me niet zwanger. Al vind ik mijn buik nog steeds meer opgeblazen. Maar dat kan natuurlijk ook komen door de hormonen die zich nog in mijn lijf bevinden. Ik lees me suf op internet. D'r was toch een vruchtje van 7mm...
     
  12. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.832
    1.663
    113
    Leerkracht
    België
    Hey! Ik ben even op vakantie geweest maar ik ben er nog steeds hoor :)

    @Judith01 , wat spijtig dat het niet goed is afgelopen, veel sterkte!
    @LiefenLeed : ik duim heel fel, en vind die onzekerheid ook wel bizar... Dat is in België toch anders geregeld denk ik

    ik heb dinsdag weer een echo :) Ik heb ook regelmatig wat bloedverlies, maar heel weinig, dus ik maak me geen zorgen.
     
  13. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @LiefenLeed en hoe nu verder? Krijg je deze week weer een echo? Want ze kunnen je toch niet zo lang in onzekerheid laten zitten?.

    @SaartjeHussein ogh jeetje ook ff schikken. Gelukkig geen nieuw blond waargenomen.

    Ik heb morgen mijn eerste echo. Ben echt super benieuwd. Verder het hele weekend weer ontzettend misselijk geweest, leek vrijdag nou net wat beter te gaan. Maar ook nog eens ontzettend vermoeid.
     
  14. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hey dames,

    Hoe is het met iedereen? Houden we het nog een beetje vol met de misselijkheid? :roflmao:
    @SaartjeHussein hoe is het nu met je?

    @Mel88 Hoe is je echo gegaan?

    Ik heb gisteren, na een week misselijk te zijn geweest, voor het eerst over moeten geven. Ik ben nu echt zo bang dat ik dat op werk ook moet doen. Maargoed, niets eten is geen optie want dan blijf ik misselijk.

    Morgen hebben veel van ons de eerste echo, ook nog is om hetzelfde tijdstip. zijn jullie ook zo zenuwachtig? Ik ben de hele zwangerschap nog niet zenuwachtig geweest maar nu beginnen de zenuwen toch wel op te spelen.. :$
     
  15. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Iedereen succes met de echo's...hopelijk ziet iedereen een mooi kindje!

    Ik heb vandaag weer een echo, we wachtten af...
     
  16. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    Vannacht een paar keer wakker geworden van de zenuwen. Dus dat herken ik wel @FoxyDiamond
    Vanmorgen had ik opeens bruinverlies. Nou gelukkig had ik natuurlijk de echo vanmorgen; dus mijn onzekerheid duurde niet heel lang. Met een gewone echo konden ze het niet goed zien, mijn darmen lagen ervoor. Maar de inwendige echo liet een mooi kloppend hartje zien en een iniminie mensje van 11 mm. Termijn wordt nu geschat op 7 weken en 2 dagen, alleen kan nog wisselen. Over 3 weken weer een echo.

    Dat bruinverlies zit mij niet lekker... gister sex gehad, lees wel dat het daar ook van komen.. nou ik hoop maar snel dat het stopt.. op naar 14-8!

    Iedereen die vandaag en morgen voor de echo moet; heel veel succes!
     
  17. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    @LiefenLeed wat fijn dat je een echo hebt. Dat geeft je in ieder geval zekerheid, want onzekerheid is ontzettend kut.

    Hoe laat heb je de echo?
     
  18. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Wat fijn dat je een goede echo hebt! Op de termijn waar wij in zitten is het nog heel moeilijk zien hoe ver we precies zijn. Misschien ben je nu terug gezet maar loop je over een aantal weken weer gelijk met wat je dacht.

    Ik weet bijna 100% zeker dat ik op 7w1d zit morgen, want ik heb zowel de eisprong als innesteling gevoeld. Maar ben toch benieuwd of ik ook word terug gezet. Hoe dan ook vind ik het echt te spannend. Ik kan denk ik pas genieten als ik morgen goed nieuws krijg. Het is allemaal nog zo onwerkelijk.

    Bloed kan inderdaad komen van seks, niets om je zorgen over te maken.
     
  19. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Om 16.00
     
  20. Mel88

    Mel88 Actief lid

    3 mrt 2017
    456
    119
    43
    @FoxyDiamond reken jij vanaf eisprong of vanaf innesteling? Mijn eisprong kan ik ook wel terughalen uit mijn temp.. innesteling weet ik niet wanneer hij plaatsgevonden heeft
     

Deel Deze Pagina