2de wachtweek na tp... zenuwslopend!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elfi, 28 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Hoi hoi,

    Wie zit er ook in de tweede wachtweek na de terugplaatsing?

    Ik moet wachten tot donderdag om te kunnen testen. Pff het wachten duurt zo lang! bang dat deze week nog langer gaat duren.
    Tot gister wel hoop dat ik zwanger was... maar sinds gister avond ineens niet meer. Geen pijnlijke borsten meer en ineens was mijn hoop weg.
    Ben de hele tijd al opzoek naar symptomen, waarvan ik steeds denk dat het er misschien wel 1 is o_O en dan weer niet... om gek van te worden!!!!
    Weet ook dat de symptomen van de ovitrelle kunnen zijn en dat dat nu verminderd, maar ik hoop zo dat er symptomen terug komen!
    Vanochtend zeiden mijn man ik nog, we willen pijn en misselijkheid :roflmao: Dan is het ten minste duidelijk... waarschijnlijk... :p

    Net dacht ik, hé mijn tepels zijn donkerder! Of verbeeld ik me dat nou? Hé ik voel buikpijn! Of toch niet?
    Blauwe adres op mijn borsten... oh nee dat heb ik altijd...

    :roflmao::roflmao::roflmao: Om gek van te worden!!!!
     
  2. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Oh zo herkenbaar, alleen begint dit bij mij al zo'n twee dagen na de tp :roflmao: echt afschuwelijk :D
    Enige tip is afleiding zoeken (voor zo ver iets echt kan afleiden.) Ik tel dagen af en bedenk me dat de testdag echt vanzelf komt.
    Ik kan je niet vergezellen op het bankje, moet nog ff wachten op de tp, maar voor jou heel veel succes! Hopelijk heb je goed nieuws over een paar dagen!
     
  3. Silver27

    Silver27 Actief lid

    14 okt 2013
    276
    44
    28
    Haha ja ook ik herken mezelf heel erg in jou. Afgelopen dinsdag verse terugplaatsing gehad en gisteren en vandaag kwampen... zou het de innesteling zijn?? Zo frustrerend! Maargoed nog 11 dagen geduld weet niet of dat gaat lukken zolang wachten.

    Ga jíj wel wachten tot donderdag?
     
  4. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Oh die tweede wachtweek is vreselijk!! Afleiding proberen te zoeken is het enige wat helpt.

    Wat niemand verteld is dat mocht je na de tweede wachtweek positief testen dat er nog veel vreselijkere wachtweken daarna volgen. De onzekerheid tot de eerste echo na de lange en moeilijke weg van vruchtbaarheidsbehandelinge is nog erger dan de tweede wachtweek. Bereid je daarop voor, voor het geval je straks positief test. (Wat ik met heel mn hart voor jullie hoop, een positieve test!)
     
  5. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Oh wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hoor!

    @dame82 Ook spannend! Hopelijk heb je een mooi bevruchte eicel! En dan alvast succes met het wachten!

    @Silver27 Ik hoop voor je dat de innesteling is!! Jij bent ook al een tijd bezig he?
    Ik was van plan om tot donderdag te wachten, maar ik lees nu dat die ovitrelle na 10 dagen er al uit is... en ik zit nu op 11 dagen na tp. Zou dan dus ook eerder kunnen testen, toch?
    Vanaf wanneer is het eigenlijk mogelijk?
    Is dit je eerste ivf? Jij gaat ook 17 dagen na je punctie testen? Duurt ook nog lang!!
    Succes met het wachten! En hopelijk een mooie test!

    @Panter Ja deze week is vreselijk!
    Had idd ook al in mijn hoofd dat de weken erna misschien wel net zo vreselijk zijn... Pff was het maar gewoon 2 maanden later :p met een positieve uitslag!
    Jij hebt ook een geschiedenis zeg... Wat super fijn dat je nu zwanger bent!
    Wanneer heb jij getest?
     
  6. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik teste 6 dagen na de terugplaatsing heel licht positief. Maar dat was een cryo die op het moment van terugplaatsing 5 dagen oud was.

    Bij de verse terugplaatsingen 3 dagen na de punctie testte ik dag 8 na terugplaatsing licht positief.

    Succes, ik zal voor je duimen!
     
  7. Liekje23

    Liekje23 Actief lid

    18 sep 2016
    335
    12
    18
    Ik heb altijd precies hetzelfde! Ik zit nu pas op wd 2 En ik voel heelemaal niks. Is dit goed of slecht
     
  8. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Het kan alle kanten op. Je weet het nooit zeker...
    Ik heb voorals nog alleen maar menstruatie achtige buikpijn. Hopelijk goed nieuws!
     
  9. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.573
    729
    113
    Vreselijk he..

    Ik zit nu op dag 12 na cryo tp in kunstmatige cyclus. Op dag 10 en 11 negatief getest helaas..
     
  10. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ugh vanmiddag licht bloedverlies...

    Please please please laat het innestelingsbloed zijn!!!!!
     
  11. Silver27

    Silver27 Actief lid

    14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ow ja please ik hoop het voor je!!
     
  12. Silver27

    Silver27 Actief lid

    14 okt 2013
    276
    44
    28
    Ik mag 15 dagen na terugplaatsing testen inderdaad. Maar vanochtend testje gedaan voor otrivelle en die is er na 9 dagen al uit.

    Ik denk dat ik volgende week zaterdag 12 dagen na terugplaatsing wel al een testje ga doen. Wij gaan namelijk de dag erna met mijn schoonfamilie op vakantie. We zitten met z'n alle in één huisje.
    En wil als het kan toch wel een momentje van ons samen van maken
     
  13. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ik hoop voor je dat het positief is!! En is idd ook fijn als je dat samen kan delen. Wat voor uitkomst dan ook!

    Ik zit nu op dag 13 na tp. Heb net een testje gedaan. Hardstikke wit :cry:
    Ik denk dat het voorbij is voor mij. Nog geen bloed, maar wel roze afscheiding al. Ben er bang voor.
    Vrijdag moet ik testen van het ziekenhuis... dus dan nog maar dan keer denk ik.
     
  14. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Helaas, ik ben ongesteld geworden :cry:
     
  15. Silver27

    Silver27 Actief lid

    14 okt 2013
    276
    44
    28
    Shit Elfi! Wat ontzettend bakken
     
  16. Elfi

    Elfi Bekend lid

    17 dec 2014
    551
    65
    28
    Ja behoorlijk... :(
    Hopelijk voor jou en de rest straks wel een mooie test!
     

Deel Deze Pagina