I.p.v.samenlevingstest een pregnylspuit gehad!1

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kareltje, 25 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben vandaag weer bij de gyn geweest.
    Zou daar een FM echo krijgen om te bepalen wanneer ik terug kon komen voor een samenlevingstest.
    Nou die echo heb ik ook gehad,heb nu een pregnylprik gekregen om er zeker van te zijn dat ik een eisprong heb.
    Maar verder heb ik hem niet meer gehoord over die samenlevingstest.
    Aleen dat ik de komende dagen sex moet hebben en hij ziet me in september weer terug!
    Weet nu eigenlijk ook niet wanneer ik nu mijn eisprong kan hebben.(ben ik allemaal vergeten te vragen,omdat ik ineens die spuit kreeg)

    Wanneer kan ik nu het beste weer gaan klussen,heb vanmorgen nog geklust?Zou ik nu gewoon iedere dag aanhouden of toch om de dag?
    De zaadjes van mijn ventje zijn weinig in aantal.....

    Groetjes Kareltje
     
  2. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou morgen zeker klussen, omdat je pregnyl hebt gehaald. De dag erna ook.
     
  3. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Dank je wel voor je snelle reactie.
    Gewoon stom dat ik niets gevraagd heb aan de gyn.
    Word zo onzeker van die man,hij komt echt zo over van zo is het en niet anders.
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Sommige mensen kunnen je dat gevoel geven, en zeker als je overvallen wordt door een andere behandeling, snap ik dat je even met je mond vol tanden staat.

    Heb je nu dan ook geen samenlevingstest gehad? Een beetje rare gang van zaken. Als je nu pregnyl hebt gehad, springt volgens mij je ei over 24 a 36 uur. Omdat helemaal zeker te weten, zou je Natasja even kunnen pb-en. Die heeft eigen ervaring met pregnyl.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    springt over 36 tot 40 uur.
     
  6. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankje Natas! :)
     
  7. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ik heb inderdaad nu geen samenlevingstest gehad,dat zou dan eigenlijk dit weekend gebeuren.
    Daar had de gyn het over toen ik hem maandag belde,ik ga morgen toch maar weer bellen of ik nu het weekend nog terug moet komen voor die test ofdat die dat niet meer gaat doen.


    Kareltje
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad gewoon bellen!
     
  9. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Nou ik heb de gyn gesproken.
    Ik krijg inderdaad geen samenlevingstest........Want hij heeft die prik nu gegeven omdat hij dat eitje niet mooi genoeg vond.En het had niet veel nut om deze ronde die samenlevingstest te doen,want hij zou toch negatief zijn! :confused:
    Moet nu weer deze cyclus afwachten en dan gewoon de volgende cyclus als het goed is die samenlevingstest.
    En dan gaan ze ook nog een keer het zaad van mijn mannetje testen.
    Ook moest ik maar geduld hebben volgens de gyn,want als je eenmaal in de mmm zit duurt het min een jaar.En als ik geen geduld had dan zou het niet slagen.
    Volgens mij zit ik echt bij een verkeerde gyn........

    Nou ik ga maar weer gewoon afwachten.

    Kareltje
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nou zeg, lekker aardig zeg!

    Het duurt idd wel lang. Wij gingen in september naar de huisarts en in nu ben ik pas zwanger.
     
  11. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ik snap ook wel dat het zijn tijd nodig heeft,maar in augustus is die met vakantie dus die cyclus doen we niets.En in september zit ik zelf weer hele dagen op school dus zal het ook niets worden.
    Daardoor heb ik echt het idee dat ik niet verder kom.En dan is die ook nog zo bot.Mag verder niet klagen want wij zijn pas vanaf mei bezig met de mmm.
     
  12. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ind ik moet ook steeds 36 à 40 u na de spuit ad klus... dus die avond geen pc vr stien :)
     
  13. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien een andere gyn zoeken?
    Als het niet klikt dan lijkt me het niet prettig.
    Vind hem aardig bot zeg jeetje..
     
  14. kareltje

    kareltje Fanatiek lid

    30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Mijn mannetje en ik hebben het er inderdaad wel over om een andere tegaan zoeken.
    Want deze levert echt frustratie bij mij op.

    Nog even een vraagje aan jou Natas:hoelang kan die plek van die pregnylspuit gevoelig blijven?Is nu nog steeds een rode warme jeukende plek.
     
  15. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Inderdaad op zoek naar een ander. Het is erg prettig als je bij iemand zit, die je op je gemak kan stellen. De mmm levert al stress genoeg op.
    Trek de stoute schoenen maar aan! ;)
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Paar daagjes, ik had er zelf nooit zo'n last van , maar de laatste keer voelde het zeker een paar dagen beurs.
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Bij mij kon de Pregnylplek ook echt nog wel een paar dagen gevoelig zijn hoor.

    Voelde dan echt beurs, als een blauwe plek.
    Ik hoop dat het gauw wegtrekt!

    Elmo
     
  18. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Hier ook zo hoor, voelt als een blauwe plek... had me even neergelegd buiten en me zoon liet zich er even op neervallen... jaaaaikkkeessss... de hele buurt heeft het gehoord... :) maar na een dagje is het blauweplekgevoel voorbij ...
     

Deel Deze Pagina