3 cm ontsluiting maar wil niet doorzetten

Discussie in 'De bevalling' gestart door Chantale, 18 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantale

    Chantale Lid

    6 feb 2016
    56
    45
    18
    Goede morgen dames

    Gisteren heb ik controle gehad van de verloskundige omdat ik al de hele dag met kramp in me rug liep
    Ze heeft wat controles gedaan en bleek dat ik al 3cm ontsluiting had
    Vannacht aardig rustig af en toe wat kramp vanmorgen de slijm prop verloren en nu weer kramp in me rug
    Bij de eerste bevalling geen weeen gevoelt pas de persweeen dus weet niet zo goed wat ik bij weeen moet voorstellen heb nu dus weer kramp maar is het nodig om daarvoor de verloskundige weer te bellen
     
  2. Pink06

    Pink06 Fanatiek lid

    21 nov 2016
    1.307
    692
    113
    Vrouw
    Hoi,

    Ik zou zeker gezien je vorige bevalling bellen! daar zijn ze voor, voel je niet bezwaard hoor. Ik denk dat jij heel snel je baby mag knuffelen! Ontzettend veel succes met de aankomende bevalling.
     
  3. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Gezien je vorige bevalling zou ik toch even bellen. Voor de zekerheid.
     
  4. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik zou ook even bellen, aangezien je al 3cm ontsluiting had en de krampen die je voelde blijkbaar al wel werk hebben verricht. Nu ook je slijmprop verloren en weer krampen.. Ik zou het even laten checken, kan niks geen kwaad! Succes en ik denk dat je snel je kindje mag knuffelen!!
     
  5. Chantale

    Chantale Lid

    6 feb 2016
    56
    45
    18
    Heb contact gehad met de verloskundige maar moeten het gewoon even rustig afwachten of het doorzet
     
  6. Nemo1

    Nemo1 Bekend lid

    27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Wat spannend!! Ik hoop dat het snel door mag zetten. Ik denk dat het echt niet meer lang gaat duren :)
     
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.867
    15.304
    113
    Zou inderdaad nog even afwachten en bij twijfel opnieuw bellen. Liever onnodig bellen dan opeens al aan het einde van je bevalling zitten :)

    Wat betreft de 3cm: ik ben hier beide keren op een maandag gecheckt op ontsluiting en bleek beide keren al 3cm te hebben. Beide keren een aantal dagen later ingeleid, de eerste keer op de donderdag en tweede keer op vrijdag. Dus ik heb minstens een aantal dagen met 3cm ontsluiting gelopen. :)
     
  8. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    succes met de bevalling. gaat vast niet lang meer duren.
     
  9. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.017
    2.374
    113
    Vrouw
    En hoe gaat het, heb je het idee dat het doorzet?
    Wellicht even lekker ontspannen in bad of een lange warme douche. Daar wilt het nog wel eens wat van vlotten.

    Succes en hopelijk mag je snel je kleintje knuffelen!
     
  10. Chantale

    Chantale Lid

    6 feb 2016
    56
    45
    18
    Tot nu toe nog steeds het zelfde het word nog niet ergers dus we wachten het rustig af
     
  11. Elsa86

    Elsa86 VIP lid

    30 jun 2014
    6.461
    3.448
    113
    Ik heb bij de laatste 1,5 week met 4 cm ontsluiting gelopen. Op 38+1 Had ik 4 cm en op 39+4 Ben ik bevallen.

    Maar ik heb geen ervaring met geen weeën voelen. Ik voelde het meteen toen het doorzette.

    Succes met de naderende bevalling. Hoe ver ben je zwanger?
     
  12. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Hier ruim 2 cm ontsluiting, dagenlang delen van mijn slijmprop verloren, harde buiken, voorweeën en uiteindelijk alsnog ingeleid. :rolleyes: (Nu stond de inleiding al wel gepland)

    Overigens zijn de dingen die je ervaart best wel normaal na toucheren. Dat is mij verteld.
     
  13. Chantale

    Chantale Lid

    6 feb 2016
    56
    45
    18
    Ik ben nu 38.4 en nog steeds krampen morgen laten testen op blaasontsteking en controle bij de verloskundige
     

Deel Deze Pagina