3 pillen vergeten in 2de week van de pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door kyonah, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyonah

    kyonah Nieuw lid

    5 sep 2017
    2
    1
    3
    Vrouw
    Hallo beste lezers,

    Ik ben op dit moment 10 jaar aan de pil. Ik ben 22 augustus begonnen met mijn pil week. Nu ben ik afgelopen donderdag, vrijdag & zaterdag de pil vergeten. Online vind ik van alles qua informatie. De één zegt dat er niks aan de hand is de ander zegt dat we het nu 7 dagen veilig moeten doen. Op zaterdag hebben we 2x seks gehad ( onveilig ) toen was ik mij nog niet bewust van het vergeten van de pil. Nu heb ik bruine afscheiding.... en weet ik eerlijk gezegd niet of dat heel erg is? want heb gehoord dat het oud bloed is dan. Is er iemand die hier iets meer ervaring mee heeft? of het misschien zelf heeft meegemaakt?

    Groetjes
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Heb je al gekeken wat er in de bijsluiter staat? Dat lijkt me de meest betrouwbare bron.
     
    kyonah vindt dit leuk.
  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Dit is wat ik vind op de website https://www.thuisarts.nl/anticonceptiepil/ik-ben-pil-vergeten



    Lijkt mij dus niet een al te groot probleem.
     
    kyonah vindt dit leuk.
  4. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Nee nooit 3 dagen vergeten maar als ik me stopweek had en me laatste pil had genomen,begon het bij mij ook bij dag 3 met bruin bloed

    Dus denk dat je lichaam gewoon denkt dat je in je stopweek zit.

    Meestal werkt pil wel een tijdje door maar goed altijd een kans om zwanger te worden:confused:

    Dus is afwachten denk ik maar denk dat je lichaam al met afbreken was van je slijmvlies omdat je begon te bloeden.
     
    kyonah vindt dit leuk.
  5. kyonah

    kyonah Nieuw lid

    5 sep 2017
    2
    1
    3
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties! Ik heb toch even de huisarts gebeld. De kans is erg klein maar wel groter dan normaal we wachten tot eind volgende week. Mocht ik dan niet ongesteld worden dan gaan we een test doen, mocht hij dan positief zijn zijn wij wel erg blij! in ieder geval bedankt voor het meedenken!
     
    nicole1987 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina