30 jaar gevangenis vanwege een miskraam?!?!?!!!!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Belle22, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

    Belle22 Bekend lid

    22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
  2. Lieke1989

    Lieke1989 Niet meer actief

    Geen woorden voor...
     
  3. pareltje2212

    pareltje2212 Fanatiek lid

    17 mei 2007
    1.252
    231
    63
    huismoeder
    Leusden
    Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe dit soort situaties bij het OM terecht kan komen. Je zal maar net heel pril zwanger zijn, en dan een miskraam krijgen. Dit is echt te bizar voor woorden. In de meeste gevallen is een miskraam niet te voorkomen.
     
  4. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Wat een afschuwelijk land :(
     
  5. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Dit soort dingen snap ik gewoon werkelijk niet. Echt niet. Bij dit soort zaken denk ik altijd: hebben die mensen nu gewoon geen verstand?????

    Ook bij bijv meisjes die verkracht worden in een moslimland en daar dus gestraft voor worden, zweepslagen krijgen of de doodstraf krijgen.

    Gewoon dom! een ander woord heb ik er niet voor......

    Wat ik dan wel vind in dit geval, het gaat om een katholiek land, waar is de paus? Waarom grijpt hij niet in en gaat gesprekken aan met de regering? Om zulke wetten veranderd te krijgen? Dat een abortus verboden is, nou ja, oke dan (ook niet eens, al ben ik zelf tegen), maar gevangenisstraf voor een miskraam?? Absurd!

    Nee hoor, onbegrijpelijk!
     
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ombegrijpelijk zeg.
    Arme meid word ook nog eens gestraft voor al het leed wat haar aangedaan is. :cry:
     
  7. Logan

    Logan Niet meer actief

    Waardeloos :( dit mag toch gewoon echt niet gebeuren? Waar is amnesty international?
     
  8. Phloxx

    Phloxx Niet meer actief

    Fijn zo'n land... Eerst word je verkracht, dan ontdek je dat je zwanger was doordat je een miskraam krijgt, om vervolgens nog gestraft te worden ook. Hoe debiel wil je het hebben.
     
  9. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Vreselijk. Je zal er maar geboren worden.
     
  10. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.113
    2.537
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wtf.. En in het artikel staat ook dat als je een levensbedreigende situatie hebt abortus óók strafbaar is! 'Ja mevrouwtje, u gaat dood als u moet bevallen? Ja, dat is dan jammer voor u hé.' o_O
     
  11. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.581
    1.203
    113
    randstad
    Ik bwn tegen abortus maar dit slaat natuurlijk door. In levensbedreigende situaties moet dat wel kunnen en een miskraam zien als abortus? Hoe dan? Die vrouwen verliezen hun kindje en worden daarvoor gestraft ? Bizar!
     
  12. Sugarblossom

    Sugarblossom VIP lid

    23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben even verder gaan lezen, echt bizar dit! Ik wordt er gewoon misselijk van. Ik vraag me af wat erger is, 40 jaar vast zitten of dan liever maar dood te gaan... Onmenselijk dit!
     
  13. Louise11110

    Louise11110 Niet meer actief

    O wat erg. Na dit soort berichten ben ik zo o wijs dankbaar dat ik in Nederland ben geboren..
     
  14. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.069
    472
    83
    Bizar....
     

Deel Deze Pagina