33,5 week en niet lekker voelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dreamcatcher, 19 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Gister nog op controle geweest waarbij alles er goed uitzag. Bloeddruk was netjes en de baby was ingedaald. Maar ohh wat voel ik mij slecht vandaag. Is dit herkenbaar of moet ik aan de bel trekken als het paar dagen aanhoud?

    Ben zo ontzettend moe vandaag. Daarnaast regelmatig pijnlijke harde buiken. Flinke druk van onder en dikke opgezette handen van de vocht. Last van m'n darmen en over het algemeen gewoon niet lekker voelen. Bloeddruk is gelukkig wel goed.

    Jullie zijn natuurlijk geen artsen oid maar wel fijn om ervaringen uit te kunnen wisselen en gewoon even te kunnen klagen
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Als je je zo slecht voelt, incl pijnlijke harde buiken zou ik gewoon je vk even bellen ;)
     
  3. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Je bloeddruk kan altijd ineens veranderen , dus ik zeg bellen
    En misschien je urine laten controleren op een ontsteking?
     
  4. madelein

    madelein VIP lid

    28 feb 2011
    6.755
    623
    113
    Ik herken het wel, maar ben ook echt een harde buiken klant ;).
    Zou idd even overleggen.

    Verder voel ik me ook behoorlijk belabberd. Erg moe ( slaap ook heel slecht), benauwd, snel duizelig, en pijn in m'n ribben. Nog een paar weekjes ;)
     
  5. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Bedankt voor alle reacties. Het is pas een dagje dat ik me zo voel dus houd het eerst goed in de gaten. Heb gelukkig ook een bloeddrukmeter thuis. Hopelijk gaat het vandaag gewzoon weer beter

    Breng nog wel maandag even plasje naar de HA om te controleren. Vandaag is de praktijk gesloten.
     
  6. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Zou gewoon even bellen hoor!
    Pas geleden ook een dag gehad dat ik mij heel naar voelde, meette zelf een hoge bloeddruk eenmalig, maar klachten kwamen er niet mee overeen. Heb toen toch overlegd voor de zekerheid
     
  7. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Op zich is het wel iets wat ik vaak hoor bij jouw termijn, maar als je er een gevoel bij hebt dat niet lekker is dan zou ik altijd even bellen. Je hoeft ook niet direct de verloskundige met gierende banden te laten komen natuurlijk, even overleggen kan ook, toch?
     
  8. dreamcatcher

    dreamcatcher Niet meer actief

    Even een update. Heb inmiddels gebeld en moest urine inleveren om te kijken of ik blaasontsteking heb. Dit had ik niet, verder konden ze niet veel voor me doen.

    Ik moet bellen wanneer het erger wordt of er regelmaat in de harde buiken komen. Dan zouden ze evt nog inwendig onderzoek kunnen doen. Nu is het gewoon afwachten. Zou sowieso met 36 weken overgedragen worden aan het ziekenhuis ivm mijn eerdere zwangerschap en bevalling.
     

Deel Deze Pagina