35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    HELEMAAL TE GEK !

    ik heb tranen in mijn ogen door je verhaal te lezen..... :)

    wauw...

    HET KAN DUS ECHT NOG WEL !

    PROOST OP JOUW ZWANGERSCHAP HOPE43 - OF MOET IK ZEGGEN HOPE 44... :D

    \:D/
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ps wij hebben niet bewust lopen klussen ofzo, we hebben gewoon heerlijk lopen sexen en de liefde bedreven en als het er van zou komen was het mooi meegnomen,,..
    ik denk vaak ook, dat je wanneer je dr te vaak mee bezig bent, dat het op 1 of andere manier,niet wil lukken,...
    zet het van je af, geniet vd liefde en wie weet wordt je liefde met een wondertje beloond,..

    kijk naar mij, je hebt nog tijd ;)
     
  3. Niet meer actief

    wilde jullie even mededelen hoop houden want kan dus echt

    BEN ZWANGER

    2 duidelijke strepen en het kleine wondertje zit in mn buik


    liefs kaley
     
  4. Beeb

    Beeb Actief lid

    14 mei 2006
    410
    0
    0
    Het is zoiezo altijd een wonder.

    :) Greets Beeb
     
  5. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    KALEY

    VAN HARTE GEFELICITEERD MEID !
    GEWELDIG
    :D :D :D :D :D :D
     
  6. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    kaley ook van harte gefeliciteerd, zo zie je maar, wij die 2 ouwe wijven (hihi) kunnen hier de rest zeggen, houd de hoop, want ook jij zult hier op den duur je zwangerschap aankondigen ,....

    tis eigenlijk ook de reden waarom ik mijn verhaaltje schreef, opdat de anderen, hun hoop kunnen behouden ,...

    zet hem op dames ,.................
     
  7. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mijn lief heeft dat dus ook, maar wil dat zijn gevoel helemaal goed zit. Maar ik ben zooooo ongeduldig!
    Leuke naam heb je hier trouwens, wij hebben ook een enorme beestenboel :-D
    (6 katten en 2 honden, zie mijn album)
     
  8. Freesia

    Freesia Fanatiek lid

    5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hope 43 en Kaley, ontzettend gefeliciteerd!
    Jullie zijn mijn heldinnen :-D
     
  9. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik heb wel vaak aan onze lieve heer gemeldt, dat wanneer deze liefde met een kindje beloond zou worden, wij diep gelukkig zouden worden,...
    en hem ontzettend dankbaar,...
    denk dat we het gewoon verdiende, haha leek wel alsof ie dacht, héhé eindelijk ;)
     
  10. Jippeltje

    Jippeltje Actief lid

    23 jul 2007
    122
    0
    0
    HOPE43 - je naam zegt het al
    als je maar hoop hebt, en engelengeduld soms....dan is er ECHT voor iedereen HOOP - met of zonder hulp van bovenaf...

    :p
     
  11. Miss Daantje

    Miss Daantje Bekend lid

    3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Hope en Kaley, gefeliciteerd met dit goede nieuws en Hope heel erg bedankt voor je openhartige verhaal, ik waardeer het enorm! :D

    Liefs, Daantje
     
  12. Mieke8

    Mieke8 VIP lid

    9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Hope & Kaley,

    Enorm gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws.
    Wat zullen jullie genieten en blijven genieten natuurlijk.

    Geloof ook wel dat het bij mij en anderen goed zal komen.
    Soms is alleen geduld hebben erg frustrerend wanneer je bij anderen leest dat het gelukt is.

    Maar nogmaals fantastisch nieuws.
     
  13. Bella3

    Bella3 Lid

    24 okt 2006
    32
    0
    0
    meppel
    Hoi,

    Ook ik ben al 40 jaar en heb een enorme kinderwens, mijn huidige vriend pas twee jaar geleden ontmoet, ik heb uit een vorige relatie een zoon, (inmiddels 16 jaar oud) toen heb ik het allemaal alleen gedaan, nooit spijt van gehad, alleen toen was ik pas 23 jaar, en heb het toen allemaal niet zo bewust meegemaakt...

    nu op mijn veertigste, na veel onderzoeken bij de gyn, te horen gekregen dat ik eitjes heb van verminderde kwaliteit, dus de kans op bevruchting is klein, niet uitgesloten... de gyn zei ook, als je jong bent heb je A kwaliteit, daarna begin je aan de B kwaliteit..en hoe ouder hoe minder de kwaliteit, althans dat is bij mij gebleken..dus ivf is geen optie, daar werden de kansen niet groter van..
    Het enige troostende antwoord was..je bent niet onvruchtbaar..maar de kans is klein..

    Uiteraard hopen wij op een wondertje van ons samen...

    groetjes
     
  14. barbeestenboel

    barbeestenboel Actief lid

    20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Heel erg gefeliciteerd voor de beide "ouwe wijffies" die nu zwanger zijn!
    En Freesia: Ik heb nu nog maar 3 katten (waren er ooit 7) en nog maar 4 honden (afgelopen febr. numr 5 in laten slapen.En nu hoop ik nog een klein babytje aan mijn beestenboel toe te voegen :)
    bar
     
  15. Davalee

    Davalee Actief lid

    24 jul 2007
    156
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Wat heerlijk Kaley.
    Gefeliciteerd!
    Liefs Davalee
     
  16. Abigail

    Abigail Bekend lid

    6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Inderdaad Koosje, je moet wel. Ben zelf altijd wel positief maar merk de laatste tijd wel dat ik het niet altijd even makkelijk vind. Zeker niet nu ik 40 ben. T is dat getal he. :rolleyes: Daarnaast ben ik een maand terug een week te vroeg onig geworden en deze maand een week te laat (ik had een beetje hoop op raak, maar ja). Dus heb ook nog eens het gevoel dat mijn lijf de boel aan het bedonderen is. Ik had na alle MK gelijk weer een regelmatige cyclus en na deze laatste is het een beetje een zooitje aan het worden zo. hihi En dan hoor je vandaag ook nog dat je zusje van 2,5 jaar jonger zwanger is. :confused: Superleuk voor dr en ik gun het haar ook. Maar als t nieuws gezakt is, is het toch wel even slikken hoor. Zeker omdat dat het bij haar niet gepland was en dr vriend er niet eens zo happy mee is. (nou kan dat laatste de schok nog zijn voor hem, komt vast wel goed hoop ik voor dr.) Maarrrrrrrrrrrrr ik probeer toch steeds weer de draad op te pakken en meestal gaat dat goed hoor. Schouders eronder en gaan. ;)

    En ja ik ben blij dat er nog oudere moeders zijn dan ik ;) Kayle en Hope............helemaal toppie. Ik neem jullie als voorbeeld hoor. Van harte meiden. Nu geef ik het zeker nog niet op :)
     
  17. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    nee hoor, niet opgeven, er zijn er zat die nog veel ouder zijn, zelfs vrouwen van boven de 60,....
    dus geniet gewoon lekker vh vrijen :D en wie weet als je er wat minder mee bezig bent, en te veel planned, dat moeder natuur zijn gang wel zal gaan,...

    maar niet opgeven,,.........
    zolang je nog niet zo oud als ons bent(hihi), gewoon doorgaan ;)
     
  18. Miss Daantje

    Miss Daantje Bekend lid

    3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Idd, we geven niet op hier met zijn allen!!! :whistle: \:D/
    ik weet dat het gebeurt maar of je op je 60e nog zwanger wilt worden... :rolleyes:

    Liefs, Daantje
     
  19. Mieke8

    Mieke8 VIP lid

    9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daantje, veel succes vanmiddag bij de gyn.
     
  20. Miss Daantje

    Miss Daantje Bekend lid

    3 apr 2007
    868
    0
    0
    Mother of twins en een lief klein bubbelmeisje!!
    Leiderdorp (ZH)
    Dank je wel Mieke, heel lief van je! :D
    Ben zenuwachtig omdat ik waarschijnlijk een echo krijg om te kijken of ik weer een cyste heb (ben in oktober en afgelopen januari eraan geopereerd). :(
    Wil niet nog een operatie krijgen, wil gewoon zwanger worden!!! :)

    Liefs, Daantje
     

Deel Deze Pagina