35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jippeltje, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4xmamma

    4xmamma Bekend lid

    24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    beele
    Hoi meid, ik heb net jou verhaal gelezen, en wil even wat kwijt. Het gebeurt welens op het moment waar je het minste zou denken. Maar het kan al je hormonenspel zijn. Doe over paar dagjes nog een test of ga even langs je HA. Wie weet. Zelfs in de overgaang kunnen vrouwen zwanger worden. Ik zal het niet weten waarom jij niet. Als ik na 12 jaar sterilisatie zwanger ben geraakt, en ik ben 41, waarom kan jij dat niet op je 45. Alles kan, meid. Want wat je ook besluit met je verstand, je gevoel kan heel wat anders zeggen.

    Succes meid, ik duim voor je.
     
  2. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Anna, ja Chris moet nu nog een keer geopereerd worden aan z'n oog. De wachtttijd voor een staaroperatie is in het AMC maar liefst een jaar, dus we zijn nu aan het 'shoppen'. Misschien dat het bij een oogkliniek in Hilversum, waar zijn arts 1 dag in de week werkt, wel heel snel kan.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je een beetje jaloers bent op m'n echofoto's, maar jouw tijd komt zeker wel!

    Sandra, ik zou idd graag wat rustiger aan willen doen maar dat zit er nog even niet in. Heb net even opgeschreven wat er allemaal gedaan moet worden aan verschillende dingen en ik had aan één A4 echt niet genoeg.
    Nou ja, als ik straks (1 juli) met verlof ga komt er hopelijk wat meer ruimte.

    Jeetje Shannah, wat akelig voor jullie jongste! Ik hoop dat ze er uiteindelijk weer goed mee kan kijken.

    Zico, heb je je VK al gebeld?

    En Lola, ben je al tante? ;)

    4xmamma, het is de keus van je zoon met wie hij nu zijn leven wil delen. Als dat met haar is dan is het erg jammer dat het tussen jullie niet klikt, maar het is het blijft zijn keus en zijn leven.
    Ik hoop dat je er met je zoon weer uitkomt, ruzie is heel naar!

    Wat leuk Ellen, een katje!
    Hebbie geen foto? ;)

    Inez, uit je laatste bericht maak ik op dat je mannetje wat vorderingen heeft kunnen maken met het klussen? Dat is fijn!

    Nino, sterkte met het maagzuur. Ik begin er nu ook last van te krijgen, niet echt fijn.
    En naast de rugpijn begin ik aan de voorkant nu ook last te krijgen van m'n ribben, jij niet?

    Beele, ik kan me voorstellen dat je nu weer flink heen en weer geslingerd wordt.
    Wat het te betekenen heeft dat je nog niet ongi bent weet ik niet, maar een negatieve test lijkt me helaas geen goed teken. Sterkte!
     
  3. Benthe

    Benthe Actief lid

    19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Hallo meiden,

    @ Zico: hè bah, wat akelig! Ik hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt en dat het allemaal goed gaat komen. Je hebt je ukkie toch wel bestraffend toegesproken dat dit soort trucjes niet mogen van mama?

    @4xmamma: heb net even teruggelezen en gezien dat het jammer genoeg niet gelukt is! Helaas, op naar de volgende ronde. Het zit je niet mee, wat naar van je zoon....

    Heb bij het teruglezen ook nog verhalen gelezen over het contact met ouders/schoonouders... SanRob, probeer je er niet teveel van aan te trekken maar ik kan me levendig voorstellen dat dat erg moeilijk is! Mijn schoonouders zijn wel lief hoor, maar nogal erg aanwezig. Bij mijn familie zijn we er altijd voor elkaar maar lopen de deur niet plat. Ik moet er dan ook erg aan wennen dat de familie van vriendje dat wel doet. Mijn vader is inmiddels alweer 12 jaar geleden overleden, maar ik mis hem nog elke dag. Ik was een echt vaderskindje. Mijn moeder is na zijn overlijden in een tehuis terecht gekomen en is volledig dement. Ze kent mij al minstens 11 jaar niet meer en ik heb het eerlijk gezegd, erg moeilijk met haar ziekte. Ik had dit ook zo graag met haar gedeeld en dat zal niet gaan...

    Ik ben ook weer terug van mijn 5 dagen in Berlijn! Het was in één woord super! Echt waar, hele interessante stad! We gaan al jaren om het jaar een stedentrip doen met 4 meiden en 1 man. We zijn al zo'n 30 jaar bevriend, sinds wij als kinderen begonnen met scouting. Die ene man was daar destijds ook bij en hij is nu met één van de dames getrouwd maar heeft dus ook altijd in ons vriendenclubje gezeten.

    Heb mijn lief wel gemist hoor! Vanmorgen heb ik al een bezoekje aan de tandarts gebracht... Brrrr, dat blijf ik toch akelig vinden. Hoewel er een gaatje werd gevonden, is het me gelukkig wel meegevallen.

    En strakjes gaan we weer naar De Geertgen, ben er echt een beetje nerveus voor. Heb van de pure zenuwen net aan de chocolade gezeten... Foei, dat mag natuurlijk niet van Sonja Bakker! Ik heb deze maand voor het eerst Clomid gebruikt en ik ben erg benieuwd of het is aangeslagen... Bij het vorige bezoek had de gyn het over een nieuwe Pregnyl injectie en IUI.... Ik hoop maar dat er een prachtig ei zit en verder laat ik het maar over me heenkomen...

    Ik laat jullie weten hoe het gegaan is!


    Gr. Benthe
     
  4. Shiela

    Shiela Bekend lid

    14 feb 2008
    602
    0
    0
    @Natas - wat een mooie echo, als ik daar dan weer naar kijk voel ik wel weer een beetje een steek van jaloezië. Die foto dat hij/zij even een gek koppie trek geweldig!

    4x mamma - ik zou het gewoon een beetje op zn beloop laten. Ik had toe ik ± 20 jaar was ook een vriendje wat niet goed gekeurd was door mn ouders en dat werd me goed duidelijk verteld door mn vader. Ben toen 2 jaar niet thuis geweest. Toen ik eindelijk in zag dat mn ouders toch gelijk hadden hebben ze me zo enorm met open armen ontvangen dat de band nu echt heel echt en sterk is. Maar hoe harder mijn ouders toen tegen mij riepen hoe harder ik weg liep. Uiteraard is de situatie totaal anders dan bij jullie maar ik denk vast dat hij het ook nog wel in gaat zien.

    @ninO - wat gaat het bij jouw al hard! Je kan met 2 weken al wel mamma zijn. Spannend!
     
  5. moby4

    moby4 Bekend lid

    26 jan 2008
    560
    0
    0
    nagelstyliste
    noord-brabant
    @Zico: rustig aan doen en als je het niet vertrouwd zou ik zeker aan de bel trekken!
     
  6. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Benthe succes meis!

    Natas, zal proberen vanavond een foto te maken.
    Stom dat ze geen voorrang kunnen geven aan mensen onder de 70 voor staar operatie ;)
    Ik hoop dat hij ergens anders sneller terecht kan.
     
  7. 4xmamma

    4xmamma Bekend lid

    24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Hoi meiden,
    Ik zit even met een vraag. Sinds mijn ongi heb ik pijn aan mijn rechter lies en als ik op mijn BM druk is het ook pijnlijk, nog voor mijn ongi was ik met vlagen misselijk en duizelig, heb het nog steeds, was ook niet over tijdens ongi. Op het tweede of derde dag van mijn menstruatie had ik getest, was negatief. Ik had alleen maar helder bloed verloren, geen bruin in het begin, geen stolsels. Net van snijwond.

    Ik ben als een dood bang voor BBZ.
    Weet iemand toevalig of dat symptomen kunnen zijn van BBZ.
     
  8. beele

    beele Actief lid

    27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Hoi 4*mamma,
    Ik ken alleen het verhaal van een vriendin, met een BBZ, zij had hevige buikpijn, dus echt niet te houden, verder geen andere byzonderheden.
    Werd wel gelijk geopereerd.
    Ik zou als ik jou was, en de pijn is niet al te hevig nog eve afwachten en anders gewoon naar de huisarts.
    Sterkte, Beele.
     
  9. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Benthe, ik [-o< [-o< voor je meid. Fijn dat je zo'n leuke tijd hebt gehad in Berlijn. Natuurlijk wel stilletjes zonder je mannetje, maar alle 'schade' kunnen jullie nu mooi inhalen.

    Natas, wat een lange wachttijd voor zo'n operatie zeg. Mijn schoonmoeder is gelukkig heel wat vlotter geopereerd. In het Gelre was de wachttijd daar toch heel wat minder lang voor.

    Shiela, ik kan me best voorstellen dat je met gemengde gevoelens kijkt naar plaatjes van echo's. Ik hoop voor je dat het voor jou niet lang meer duurt voor je weer mag gluren naar zo'n mooi wondertje in je buik.

    Zico, meid, als je het niet vertrouwt wel even aan de bel trekken hoor! Beter een keer te vaak gebeld dan een keer te laat.

    Ellen, ik ben ook erg benieuwd naar mooie plaatjes van jullie gezinsuitbreiding.

    Beele, ik kan me voorstellen dat je na het allemaal te hebben afgesloten samen met je mannetje er even niet bij kan, dat je uitgerekend nu over tijd bent. Het zou met toch wat zijn wanneer je uiteindelijk wel positief zou testen. Aangezien zaadjes toch een flinke tijd kunnen overleven is niks onmogelijk. Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult krijgen en dat je met welke uitkomst dan ook vrede zult hebben.

    Mannetje hier heeft inderdaad een flinke slag geslagen met klussen afgelopen weekeinde. We kunnen bijna beginnen met sauzen, schilderen, afwerken en inrichten van het kantoor/showroom. Joepie! En dan kunnen we binnen verder.

    Alleen jammer dat we zondag eigenlijk weer een verjaardag hebben van vrienden die niet echt dichtbij wonen. Gaat weer van de klustijd af. Helaas. Maar ja, mannetje 50 tot uur in de week weg voor z'n werk en ik kan en mag niet van hem verwachten dat hij ook nog eens een hele zaterdag en zondag gaat klussen. Anders gaat hij er ook aan onderdoor en daar hebben we allebei niks aan.

    Ik ben wel blij dat er nu toch weer zoveel schot in is gekomen en ach, het zal allemaal best wel lukken, ik moet alleen nog wat geduld hebben.

    En we zijn nu ook eindelijk bijna uit de naam. De lijst met namen is nu teruggebracht naar 2 namen. Met beide namen kunnen we allebei goed leven, alleen hebben we natuurlijk niet allebei de absolute voorkeur voor dezelfde naam. Alleen heb ik wel een heel sterk gevoel bij een bepaalde naam voor dit kindje. Maar we gaan er vast wel uitkomen.
     
  10. Shiela

    Shiela Bekend lid

    14 feb 2008
    602
    0
    0
    Ja, wij gaan er zelf ook een klein beetje vanuit dat we snel weer kunnen kijken. Ik ben gisteravond weer begonnen met de ovu testen. Nog niet positief hoor! Maar omdat het de vorige keer in 1x raak was gaan we er nu ook een klein beetje vanuit.

    En dat dat wel eens niet kan lukken dat we weten we wel maar het voelt goed zo dus we blijven maar even lekker op onze positieve wolkje zitten. (-;
     
  11. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Deel Deze Pagina