Grote voeten bij 27w6dgn echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Olifantje, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    #1 Olifantje, 26 sep 2011
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
    We hebben net de 3D echo gehad met 27 weken en 6 dagen zwangerschap en kwamen er achter dat ons kindje erg grote voeten heeft. :) Namelijk 6,26cm. ;)
    Zal de baby vast van mijn vriend hebben aangezien die maat 45 heeft, al zijn mijn voeten ook niet heel klein, namelijk 41. :)

    Nog meer mensen die kindjes hebben met grote voeten bij de pretecho? :p
     
  2. belgischemama

    belgischemama Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik weet de lengte ni meer maar de gyne zei het ook telkens bij mijn kids, ik heb maar 39 en man 42, kids hebben nu maat 33, 7j en maat 31, 5j
     
  3. Bloemmm

    Bloemmm VIP lid

    31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou bij mij zeiden ze bij elke echo; Oh wat heet ze lange tenen en vingers...
    Niets van waar hoor :D
     
  4. mamavanlucas10

    mamavanlucas10 Actief lid

    14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier had zoontje met 29w ver een voetje op de echo van 7cm groot.
    Te vergelijken met jullie voetje zeg maar.

    NOrmaal heeft een kindje van 9 mnd oud een schoenmaat van 16 a 17 (zeiden ze bij de speciale schoenenwinkel) en zoontje heeft nu maat 19.

    Man heeft maat 42 en ikzelf 39.Maar de rest van onze familieleden hebben wel grote voeten zeg maar.

    Tijd zal het uitwijzen maar komt goed hoor.
    Nichtje van mij had ook grote voeten toen ze geboren was en heeft nu maat 42 met 18 jaar oud.
     
  5. Rundeeprunwild

    Rundeeprunwild Fanatiek lid

    1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hier zeiden ze bij de 20 weken echo dat t kindje wel erg grote voeten had, cm zei ze dr niet bij.. bij de 27 weken pretecho zijn ze op 5,29 cm gemeten en zei ze dr niets over.
    Weet eigenlijk ook niet wat ''normaal'' is op die termijn;)
     
  6. Bri

    Bri Niet meer actief

    Ik weet de afmetingen niet meer, maar mijn dochter had ook grote voeten op de pretecho. Daar zei de echoscopist nog wel bij dat die niet veel meer groeien tot de geboorte, dus dat ik niet te erg moest schrikken ervan. Maar ja, ze heeft nog steeds flinke schuiten (1,5 jaar oud en loopt al een poosje in maat 23). 't Zijn gelukkig mooie slanke voetjes, en ze loopt er prima op.
     
  7. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ons meisje had altijd grote voeten op de echo's maar ze heeft nu maatje 25 en ze is bijna 2,5 dus niet extreem ofzo.... zou me geen zorgen maken en ja anders heeft ie maar grote voeten nog geen ramp, dan blijft ie mooi staan als ze hem omduwen ;)
     
  8. Biancamv2

    Biancamv2 Niet meer actief

    hier 3 kids met grote voeten,mijn oudste zoon werd geboren met maatje 19 en mijn jongste met maatje 18. Met hun 1ste verjaardag zaten ze dan ook al in maatje 26 en 25. Met 25 weken en 6 dagen groeiecho zeiden ze dat dit kindje ook erg grote voeten heeft was precies 7 cm. Maar ze ligt dan ook al 4 weken voor in groei. Mijn zoons hun vader hebben maat 49 en ik 43 soms 44. Dus ja het is niet raar dat mijn kindjes grote voeten hebben ze zijn er ook nog eens erg lang bij.
     

Deel Deze Pagina