3e kindje wij gaan ervoor!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 1986cindy, 17 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    hoi allemaal.

    Na enige twijfel gaan wij ervoor!
    Een derde kindje.... om voor te mogen zorgen dan.
    Wij hebben eigenlijk al 3 kindjes maar onze eerste leeft niet meer. Dus we mogen er voor twee zorgen.
    Na enige twijfel, het is toch best wat drie kinderen in deze tijd. Deed een tekst op internet mij de knoop snel doorhakken.

    "Je moet jezelf niet afvragen of er genoeg ruimte is in je huis, je moet niet denken is mij auto groot genoeg? Vraag jeZelf maar 1 vraag.... is er genoeg ruimte in je hart? Als je daar ja op kunt antwoorden, heb je je antwoord."

    Ik ging na die tekst meteen bellen om mij spiraal eruit te laten halen haha.

    Ben benieuwd wie er nog meer voor een derde kindje gaan?
    Vind het wel weer spannend hoor, hopelijk mogen we het nogmaals meemaken!

    Ps: weten jullie hoe je zon banner maakt?

    Liefs van mij
     
    conejita, Guusje1987, MissTania en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Ja wij!! Na heeeel lang twijfelen van man zijn kant hebben we vorige maand besloten er voor te gaan. Omdat onze jongste bijna 6 is beleef ik het bijna weer alsof we voor de eerste gaan ;)
    Ik had me ook voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is niet gelukt :roflmao:
    Vandaag ongesteld worden (als mijn cyclus doet wat hij zou moeten doen) afwachten dus!

    Die banner heb ik vanaf een andere site gekopieerd en daarna in mijn handtekening geplakt. Was voor mij even zoeken waar je dat allemaal precies moet doen ivm nieuwe site. Helemaal bovenaan, boven de lounge vind een topic waar wat vragen uitgelegd worden.
     
  3. Anne86

    Anne86 Actief lid

    10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Wij ook!!.
    Herkenbaar dat er hier ook een beetje twijfel was. Maar de wens is zo groot dat ik toch met de pil gestopt ben (ook een beetje omdat ik niet goed werd van die hormonen). 2 oktober laatst menstruatie gehad
     
    MissDee vindt dit leuk.
  4. HopeSept12

    HopeSept12 Fanatiek lid

    6 dec 2011
    1.031
    70
    48
    Ons Zoontje!
    België
    Wij gaan al sinds een jaartje voor een derde kindje - zie mijn topic die ik daarnet geplaatst hebt.
    Succes iedereen
     
  5. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ohh spannend He!
    @Luna86 heb je al getest vandaag? @Anne86 mijn laatste dag van mij menstruatie was 7 okt. Ik ben benieuwd...@HopeSept12 zijn jullie nu al een jaar bezig? Wat een spannende tijd moet dat zijn zeg. Maar je bent zie ik in je banner ook eens spontaan zwanger geraakt. Moet wel een spanende tijd zo zijn.
    Hopelijk is het snel raak voor jullie!
     
  6. MissDee

    MissDee Bekend lid

    22 mei 2010
    830
    142
    43
    Hier idem! We lopen gelijk!
    En, leuk gehad in het weekend? ;) x
     
  7. Anne86

    Anne86 Actief lid

    10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Nee niet echt. Ik had gister een bijna knallende ovulatietest. En mega krampen als sinds vrijdag. Ik denk dat Mn ei nog moet komen, maar dan vandaag of morgen. Dus t word een leuk weekend denk Haha
     
    MissDee vindt dit leuk.
  8. Kapedi

    Kapedi Fanatiek lid

    18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi, wij gaan ook voor een 3e. Zeker heel lang overgetwijfeld. Soms ging het gevoel weer over, maar kwam toch ook elke keer weer terug. Alle voors en tegens afgewogen. Niet doen, voor idd niet doe. Omdat ik deze maand de 36 aantik, moest het er nu toch wel van komen. Ik heb twee zoons van 7 en 5. Zitten nu in maand 1.
     
    Babbs en 1986cindy vinden dit leuk.
  9. K00

    K00 Niet meer actief

    5 weken zwanger van de derde en vind het omzettend spannend..allerlei praktische bezwaren hebben de revue gepasseerd, maar uiteindelijk won het gevoel. Onze kinderen zijn nog heel klein dus we gaan een turbulente tijd tegemoet :)
     
    MissDee en 1986cindy vinden dit leuk.
  10. NoelleJona

    10 okt 2017
    38
    37
    18
    Vrouw
    Wij gaan na lang twijfelen ook voor een 3e. Onze oudste is 6 en de jongste is 4. We zitten nu in ronde 2
     
    MissDee en 1986cindy vinden dit leuk.
  11. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Wat ontzettend leuk! Gefeliciteerd hoe oud zijn je kids?
     
  12. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ik had precies hetzelfde, omdat ik sinds twee jaar voor mezelf werk vond ik de overweging ook wat groter.
    Maar kreeg het ook echt niet over mijn hart de kinderkamer te verkopen, incl al die leuke baby spullen. Dat wilde wat zeggen, had ik zo het gevoel
     
    Kapedi en K00 vinden dit leuk.
  13. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Echt leuk dat je er voor gaat, fijn dat je kindjes Iets groter zijn. Kunnen ze je lekker helpen straks.
     
  14. K00

    K00 Niet meer actief

    14 mnd en 2.5 :)
     
  15. 1986cindy

    1986cindy Bekend lid

    24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Mijn eerste bloeding begon een dag voordat ik mijn spiraal eruit liet halen. Toen ik de dag erna het spiraal eruit had laten halen ging de bloeding mooi door. Van 1 tm 7 okt ongesteld geweest. Is natuurlijk een beetje moeilijk inschatten nu, was het een echte ongesteldheid???? En wanneer zou mijn ei komen.
    Heb nu zon WomanLog kalender en die ingezet op 28 dagen. Vroeger was mijn periode ertussen vaak 32/33 dagen
    Als ik 28 aanhoud moest dinsdag mijn ei zijn. Ik ben bewust nog niet met ovulatie testen bezig om er niet "te veel" mee bezig te zijn haha lukt niet echt.
    We gaan maar even om de dag klussen, vind man lief niet erg.
     
  16. K00

    K00 Niet meer actief

    Al ongesteld geworden?
     
  17. Anne86

    Anne86 Actief lid

    10 aug 2011
    254
    104
    43
    Vrouw
    Afgelopen dinsdag is dan je ei geweest toch? Ik had t zelfde. Alleen denk ik dat hij er woensdag was. Niet veel kunnen klussen, hopelijk toch raak. Nu maar gaan wachten denk...
     
  18. K00

    K00 Niet meer actief

    Lastig altijd als je menstruatie weer even op gang moet komen. Maar wie weet pikt je lichaam het meteen goed op.
     
    1986cindy vindt dit leuk.
  19. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik duim mee!
     
    Anne86 vindt dit leuk.
  20. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    Nee en helaas ook een negatieve test. Afwachten tot mijn menstruatie door gaat komen. Geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad en of ik die heb gehad. Echt balen..
     

Deel Deze Pagina